"Bert oprotten" las ik net....quote:Op zondag 3 februari 2008 14:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Idd. Over 3 weken in Lindgren aan de beurt
.
Die weer knullig wordt verprutst...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Nou, dan maar uit een dood spelmoment!
De 9e, PSV - Heerenveenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer is de topper Heerenveen - PSV (of PSV - Heerenveen ). Want dit is werkelijk niet om aan te zien!
Iets minder Pro evo doen maar?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik mis de rode schoenen bij Luque!
Impotent of incompetentquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
GODVERDOMME KENNEDY METEEN OPTYFEN NAAR ZWEDEN OF BELGIE OF WAARDAN OOK IMPOTENTE KUTVOETBALLER!!!!!!!!!!!!
Dat is dat 410 zeker.. die kijken teveel naar italiequote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat is dat 410 zeker.. die kijken teveel naar italie
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
SS Lazioquote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zouden er meer moeten doen in dit saaie Nederland.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
quote:
Nahja liever saai dan een copycat uithangen.. is nu niet echt bepaald een eigen identiteit dat 'nadoen'quote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zouden er meer moeten doen in dit saaie Nederland.
quote:
minstensquote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef Cheiron het volgende:
Het had echt 5-0 moeten wezen.. op zn minst
Je poste die pic nog voordat ik het op me tele2 ding zagquote:
Beetje sfeer kan geen kwaad toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:19 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nahja liever saai dan een copycat uithangen.. is nu niet echt bepaald een eigen identiteit dat 'nadoen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |