digitale tv, kost je 5-10 euro in de maand, ik bedoel komop zeg dat is toch niks?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben toch blij dat ik nooit heb gekozen om te betalen voor het betaalde voetbal.
Krijg je van die draak-wedstrijden als deze

Heb jij iemand ook maar 1 goede bal op Makaay zien geven? Grappig, zo snel je spelers kraken.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
Makaay. Had godverdomme dat geld aan N'Kufo of Koevermans besteed
.

ja, maar daar is ook geen enkele twijfel over!!quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
en nog vinden sommigen mensen het commentaar gekleurd
ik luister Rijnmond en zelfs daar zijn ze duidelijk dat feyenoord slecht speelt en Ajax beter is

Ja, toen die ene keer met Obikuquote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef Imperatore het volgende:
Wint Feyenoord eigenlijk wel eens van Ajax?

Nja, 2 kansen voor Huntelaar, die 100% kans van Suarez..quote:Op zondag 3 februari 2008 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo maar daar zit wel nuance in en om nou te doen alsof Ajax de sterren van de hemel speelt. En die 5-0 is ook wat overdreven, dat snap je zelf ook wel.
Het is een nogal matige partij tot nu toe, altijd jammer bij zo'n beladen wedstrijd.

Hij speelt nu ook op een andere positie. Daar heeft ie moeite mee tot nu toe.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zekers, de belangrijkste man op het middenveld, schakel tussen verdediging en middenveld. Mocht ook graag op de juiste momenten opkomen. Pakte altijd wel veel onnodige gele kaarten.
Maar vind hem nu echt matig, terwijl hij bij Groningen echt in topvorm was.

Mooi gedaan gastquote:
 .
.

Nee, maar dan is de kwaliteit belabberd en de het voetbal zo slecht als dezequote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
digitale tv, kost je 5-10 euro in de maand, ik bedoel komop zeg dat is toch niks?

Beetje enthousiasme is niet erg bij een goal ofzo, maar niet de hele tijd lopen te veer-in-de-reten...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, maar daar is ook geen enkele twijfel over!!
Maar leo klinkt me iets te blij en opgetogen. ..hij zit daar niet als supporter maar als verslaggever, dat vergeet hij te vaak

Dat gejank over Driessen de hele tijdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:22 schreef the_undertaker het volgende:
Bij rust statistieken
Leo: dit zijn de feiten en die spreken UITERAARD in het voordeel van Ajax
Leo

100% kans over schieten... Ach ja, gelukkig staat het 2-0
 100% kans over schieten... Ach ja, gelukkig staat het 2-0  Nu de voorsprong verder uitbouwen naar 3 of 4-0
 Nu de voorsprong verder uitbouwen naar 3 of 4-0  

Heb je nou nog steeds die 1-5 staan.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:23 schreef Adidah het volgende:
Gelukkig zijn er meestal minimaal twee wedstrijden in een seizoen die al in de pocket zitten voordat ze gespeeld zijn.

Ja, idd.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Leo Droeftoeter is inderdaad weer enorm irritant. Altijd voor de winnende partij die gast
 .
.

Tis wel Feyenoord héquote:Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
We kunnen nu wel euforisch doen over het ozo geweldig spelende Ajax maar we moeten niet vergeten dat dit een vlaag van klasse is die volgende week weer gewoon weg is. Suarez mag gewisseld worden, totaal géén rendement.
Vorige week moestten we winnen maar dat verzuimde we en nu ineens als de druk van de ketel eraf is kan het wel, stelletje lamzakken

Dan moet ie mee gaan voetballen. Maar hij voert geen flikker uit.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb jij iemand ook maar 1 goede bal op Makaay zien geven? Grappig, zo snel je spelers kraken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |