Vind ik ook. Als je achter staat is het een ander verhaal. Nu moet je hem voor d etoekomst laten staan. Maar ja typisch Ajax weer die de druk op zo'n jongen onnodig opvoert.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:36 schreef Cheiron het volgende:
Suarez laten staan. Je staat met 2-0 voor, en als het doorgaat als in de eerste helft win je makkelijk. Dan is het zonde om hem onzeker te maken door te wisselen.

(Hofland
 (Hofland  )
) 

Ach kom op, hij creert zelf nooit kansen en als de aanvoer ontbreekt dan scoort hij ook niet. Een erg overschatte voetballer wat mij betreft.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hij scoorde ook nooit in de CL

quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Brand in stadion. Wedstrijd staken en reglementaire overwinning Feyenoord...

Moet ik iemand die "Goeiemoggel" onder zn username heeft staan, serieus nemen?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Och ja, in een carriere van 13 jaar kun jij wel 2! hoogtepunten noemen

kankersletje, ben je paranoide ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Leo Droeftoeter is inderdaad weer enorm irritant. Altijd voor de winnende partij die gast

quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef Imperatore het volgende:
Als ze het dak nou open en dichtdoen, kunnen ze rooksignalen maken.

Stel je voor dat hij misschien Ajax supporter is, mag die dan niet kijken?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
WTF doet Cohen in het stadion... Die heeft totaal geen band met de club, blijf verdomme thuis dan.

Zomaar een gok hoor...Maar hij is de burgemeester van Amsterdamquote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
WTF doet Cohen in het stadion... Die heeft totaal geen band met de club, blijf verdomme thuis dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |