abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 februari 2008 @ 16:09:25 #126
82589 S-Two
barba macacu
pi_56502109
Helemaal niets gezien, studeren . Maar mooie uitslag, vanavond maar ff studio sport kijken .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56502115
We hebben tenminste met Silva en Vertonghen weer twee uitstekende backs. Alleen hebben we geen goede rechtsbuiten met een goede voorzet.
  zondag 3 februari 2008 @ 16:10:02 #128
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56502126
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef toma het volgende:

[..]

Vermaelen
Onze verdediging is weer solide met Silva, Heitinga, Vermaelen en Vertonghen.
Silva speelde ook goed
Thanks maat
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_56502136
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef toma het volgende:

[..]

Vermaelen
Onze verdediging is weer solide met Silva, Heitinga, Vermaelen en Vertonghen.
Silva speelde ook goed
Lindgren op 1 moment na ook een prima debuut
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56502139
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:09 schreef toma het volgende:
We hebben tenminste met Silva en Vertonghen weer twee uitstekende backs. Alleen hebben we geen goede rechtsbuiten met een goede voorzet.
Beerens halen voor volgend seizoen!
pi_56502164
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:08 schreef Noshiba het volgende:
http://www.ajax.nl/upload(...)Gewonnen_GAH4457.jpg

Ken iemand dat deel van sjonnie avatar groote maken?
  zondag 3 februari 2008 @ 16:12:09 #132
97934 ASroma
Flamboyant
pi_56502238
Sinds wanneer voeren die minimumloonverdieners ook charges uit via de zijkant met honden?

Godverdomme je werd helemaal de teringingedrukt omdat iedereen bij 1 blaf al wegrende
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56502281
Het ging nergens om maar wat was men blij bij die 1-0 zeg, heerlijk al die frustratie die we er uit konden gooien! Heitinga held natuurlijk, ook een mooi doek voor hem op Zuid, aan het begin van de 2e helft.

Het begrip vak 410 in vuur en vlam was wel erg letterlijk

Kah volgende week er niet bij, schorsing
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56502310
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:16 schreef denthemen het volgende:
Het ging nergens om maar wat was men blij bij die 1-0 zeg, heerlijk al die frustratie die we er uit konden gooien! Heitinga held natuurlijk, ook een mooi doek voor hem op Zuid, aan het begin van de 2e helft.

Het begrip vak 410 in vuur en vlam was wel erg letterlijk

Kah volgende week er niet bij, schorsing
Ja, bij jou rolde ze alle kanten op dat was echt gekkenhuis

Vond het wel jammer dat de megagigavlag niet helemaal uitgestrekt werd!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56502311
En ze zijn weer vernederd

Maar het had gewoon 8-0 moeten zijn, dat had een terechtere uitslag geweest.
pi_56502337
Brand in de ArenA

zondag 03 februari, door highlow, Amsterdam, 15:24u, highlow.nl
Tot twee keer toe ontstond zondagmiddag brand op de tribune van Vak 409. 'Een rookpot kwam te vroeg tot ontbranding in een rugzak', vertelde de hoofdsteward aan highlow.nl. Die rugzak en de omliggende stoeltjes overleefden de brand niet, die aan het eind van de rust ontstond. Een kwartier later gingen een paar rijen hoger wederom een paar stoeltjes in de fik door rookpotten. 'Het kan gebeuren', was de nuchtere reactie van een supporter.

Hoofdstewards van de tweede ring Noord zorgden ervoor dat de brandjes snel geblust werden. "We hebben hier al zolang op gewacht", vertelde een steward highlow.nl. "Al die fakkels en rookpotten iedere keer. Je weet dat het een keer fout moet gaan." Het viel op dat er geen paniek was, alsof de brand geregisseerd was door de tifosi, want vlak voor de brand werd door zo'n 20 supporters een spandoek in de lucht gehouden. "Riskant," zegt één van de stewards van Vak 410, "zeker met een brandje ernaast. Maar goed, ze doen het zelf. Je moet er toch niet aan denken dat dat doek vlam had gevat, dan was de ellende niet te overzien geweest."

Volgens Ajax zullen er zeker maatregelen genomen worden. Ook een groep F-Siders wilde naar Vak 409 om maatregelen te nemen. Of zoals een
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56502360
Lekker hoor (Y)
Built for Speed
pi_56502391
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:14 schreef Noshiba het volgende:
Sinds wanneer voeren die minimumloonverdieners ook charges uit via de zijkant met honden?

Godverdomme je werd helemaal de teringingedrukt omdat iedereen bij 1 blaf al wegrende
Lol stond je voor me dan?

Stond ook op dat hekkie bij Noord B een beetje te kijken, ineens zie ik 50 man op me afkomen door een hondje

Ik schreeuwen:

BOYS doe rustig ofzo voordat je allemaal klem komt daar
pi_56502497
El Ahmadi alvast benaderen voor volgend seizoen
pi_56502501
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:19 schreef denthemen het volgende:
Brand in de ArenA

zondag 03 februari, door highlow, Amsterdam, 15:24u, highlow.nl
Tot twee keer toe ontstond zondagmiddag brand op de tribune van Vak 409. 'Een rookpot kwam te vroeg tot ontbranding in een rugzak', vertelde de hoofdsteward aan highlow.nl. Die rugzak en de omliggende stoeltjes overleefden de brand niet, die aan het eind van de rust ontstond. Een kwartier later gingen een paar rijen hoger wederom een paar stoeltjes in de fik door rookpotten. 'Het kan gebeuren', was de nuchtere reactie van een supporter.

Hoofdstewards van de tweede ring Noord zorgden ervoor dat de brandjes snel geblust werden. "We hebben hier al zolang op gewacht", vertelde een steward highlow.nl. "Al die fakkels en rookpotten iedere keer. Je weet dat het een keer fout moet gaan." Het viel op dat er geen paniek was, alsof de brand geregisseerd was door de tifosi, want vlak voor de brand werd door zo'n 20 supporters een spandoek in de lucht gehouden. "Riskant," zegt één van de stewards van Vak 410, "zeker met een brandje ernaast. Maar goed, ze doen het zelf. Je moet er toch niet aan denken dat dat doek vlam had gevat, dan was de ellende niet te overzien geweest."

Volgens Ajax zullen er zeker maatregelen genomen worden. Ook een groep F-Siders wilde naar Vak 409 om maatregelen te nemen. Of zoals een
Dat laatste is echt weer broodje aap 1e klas volgens mij, wat een lulkoek zeg
pi_56502526
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56502622
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lol stond je voor me dan?

Stond ook op dat hekkie bij Noord B een beetje te kijken, ineens zie ik 50 man op me afkomen door een hondje

Ik schreeuwen:

BOYS doe rustig ofzo voordat je allemaal klem komt daar
Nee ik stond bij de hot-dogs mooi op dat hekkie met allemaal gassies opeens charge iedereen naar de buitenkant (zoals gewoonlijk)

komen er opeens 2 honden ACHTER de hotdog kraampjes iedereen rennen maar geen ruimte dus je werd gewoon vooruit gedreven, net al langs me oom geweest (dokter) ja kneusing tot zware kneusing aan beide enkels omdat iedereen daar op ging staan
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56502652
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:30 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nee ik stond bij de hot-dogs mooi op dat hekkie met allemaal gassies opeens charge iedereen naar de buitenkant (zoals gewoonlijk)

komen er opeens 2 honden ACHTER de hotdog kraampjes iedereen rennen maar geen ruimte dus je werd gewoon vooruit gedreven, net al langs me oom geweest (dokter) ja kneusing tot zware kneusing aan beide enkels omdat iedereen daar op ging staan
Damn das klote man

Daarom ga ik ook niet vol in die menigte staan, iedereen gaat daar toch rennen
pi_56502675
Waarom was er een charge?
pi_56502695
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef toma het volgende:

niks natuurlijk, maar daarmee lok je het uit en gaat iedereen skelden en dingen gooien
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 3 februari 2008 @ 16:33:20 #147
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_56502696
Die rugzak was goed doorbakken ja.

Feyenoord was echt kansloos.

Kennedy bakte er weer niks van.

Ik ga in ieder geval met een tevreden gevoel naar huis, maar het seizoen is wat mij betreft afgelopen. Volgend jaar beter.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_56502718
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:33 schreef Noshiba het volgende:

[..]

niks natuurlijk, maar daarmee lok je het uit en gaat iedereen skelden en dingen gooien
Idd, voor die tijd gebeurde er weer is niets, maar door die tering paarden enzo ging natuurlijk iedereen weer is bierflesjes gooien enzo

pi_56502722
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

Damn das klote man

Daarom ga ik ook niet vol in die menigte staan, iedereen gaat daar toch rennen
Ik stond juist helemaal aan de buitenkant, tussen noord A en B aan de overkant op het hekkie van het riviertje, standaard mooi plekkie mooi overzicht krijg je opeens dat ze dat beleid van de charges veranderen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56502729
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef toma het volgende:
Omdat ze anders helemaal niks doen voor hun geld
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties