Dat wordt dus een gigantische boete voor dat trio. Je mag toch geen shirt meer weggeven.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:31 schreef Jasza het volgende:
Na de wedstrijd was mooi, Luque die ze shirt eerst ff de F-side ingooit
Daarna Klaas die tegen Sjonnie iets zegt en die 2 gooien hun shirt ook de F-side in, mooie dingen
Nou dat tering bestuur mag die boete in hun hol stekenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wordt dus een gigantische boete voor dat trio. Je mag toch geen shirt meer weggeven.
Kan iemand daar aub een avatar van maken voor mijquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kan iemand daar aub een avatar van maken voor mij![]()
Geweldige plaatje geeft de expressie van elke ajacied weer.
Zonder de website vermelding.
quote:Van Marwijk: “We hebben ongelooflijk slecht verdedigd en geen enkele kans afgedwongen. Mijn spelers kunnen een voorbeeld aan John Heitinga nemen. Het is mooi om te zien hoe die jongen een Ajax tegen Feyenoord beleeft. Feyenoord is ook op mentaliteit afgebluft.”
Bedoel eigenlijk de handen op het hart van het shirtquote:
Vermaelenquote:Op zondag 3 februari 2008 16:01 schreef MaxC het volgende:
Gabri en Heitinga waren beide echt geweldig!
Voor de rest was iedereen goed behalve onze buitenspelers
Zag je toen sjonnie z'n shirt uittrok en die kant op liep?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:31 schreef Jasza het volgende:
Na de wedstrijd was mooi, Luque die ze shirt eerst ff de F-side ingooit
Daarna Klaas die tegen Sjonnie iets zegt en die 2 gooien hun shirt ook de F-side in, mooie dingen
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk de handen op het hart van het shirt
Idd fucking mooi, net zoals toen die stewards bij ons op het vak stoer deden, zag je de hele F-side en lange zijde kijken wat er gebeurde.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zag je toen sjonnie z'n shirt uittrok en die kant op liep?![]()
Iedereen rent opeens als een motherfucker naar benednen springen allemaal over elkaar heen om dat shirt te krijgen
dat had ie niet gekregen als we 0-2 achter stonden ben ik bangquote:Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef Jasza het volgende:
Gabri wat een fucking held inderdaad zeg, en Lindgren ernaast werkte echt toppie.
Kennedy alle joden zeg
Was wel goed iig dat hij alsnog applaus kreeg bij die wissel
Mja tuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 16:03 schreef toma het volgende:
[..]
dat had ie niet gekregen als we 0-2 achter stonden ben ik bang
DIe gaf tenminste van die voorzetten zonder eerst even te faxen dat ie hem ging geven. Gewoon doen zodat de verdedigng van de tegenstander geen tijd krijgt om te corrigeren.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef toma het volgende:
[..]
Vermaelen
Onze verdediging is weer solide met Silva, Heitinga, Vermaelen en Vertonghen.
Silva speelde ook goed
Ik stem voor davids ontslaan!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja tuurlijk![]()
Trouwens wel mazzel dat Lindgren die man niet vol neerhaalde want dan hadtie wss wel rood gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |