Hoe wil je het dan noemen?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voetballes ja! Maak dat jezelf maar wijs.
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, van die mooie verzetten en mooie passjes op maat was ik niet echt onder de indruk. Kom op man, de tweede helft was toch dramatisch qua spel. Ajax was natuurlijk veel beter, maar als je zo tegen PSV speelt verlies je gewoon (zoals woensdag al zichtbaar was).quote:
Op alle fronten overklast Merkie.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat we zouden verlorenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooie goal van Heitinga.
Verdiend verloren, zag al na 1e min dat we zouden verloren.
al zei ik dat vooraf al
Jaja, Feyenoord was heel slecht, dat weet ik. Maar in de afwerking was Ajax echt superslordig, en als dat dan de "les" is.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Op alle fronten overklast Merkie.
de media is het ook met me eensquote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je nagaanquote:Op zondag 3 februari 2008 15:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jaja, Feyenoord was heel slecht, dat weet ik. Maar in de afwerking was Ajax echt superslordig, en als dat dan de "les" is.
Nouja, als jij vond dat Ajax de pannen van het dak speelde moet je het zelf weten, maar als ze zo goed zijn verliezen ze niet 2-0 van PSV en wordt het geen 2-2 tegen Vitesse.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:07 schreef BigFire het volgende:
[..]
de media is het ook met me eens
Sterk Ajax schuift Feyenoord moeiteloos aan de kant
Voor beide teams stond er dus veel op het spel, maar eenmaal op het veld toonde slechts één team de absolute wil om te winnen en dat was Ajax. De Amsterdammers waren op alle fronten beter dan de aartsrivaal uit Rotterdam en kwamen na zestien seconden zelfs al bijna op voorsprong.
Ook na rust was Feyenoord geen partij voor Ajax. De thuisclub had de wedstrijd volledig onder controle en had zelfs nog veel meer kunnen scoren. Omdat de eindpass een paar keer niet goed was, bleef verdere schade voor Feyenoord lang uit.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)iteloos-aan-de-kant/
Ajax geeft Feyenoord geen kans in klassieker
Feyenoord mag zich alleen nog outsider voor de titel noemen na de kansloze nederlaag in de klassieker, waarin Ajax nog mild was voor de Rotterdammers (3-0).
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)KansInKlassieker.htm
Amsterdammers heer en meester in klassieker
http://www.nu.nl/news/141(...)t_bij_Feyenoord.html
als jij troost wil vinden in het idee "beide teams waren super slecht alleen feyenoord de slechtste" moet je het zelf weten
Heeft ook puur te maken met de inzet van spelers, die blijkbaar wel vol willen gaan tegen Feyenoord. Maar tegen andere ploegen pas in de tweede helft beginnen voetballen. Helaas.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nouja, als jij vond dat Ajax de pannen van het dak speelde moet je het zelf weten, maar als ze zo goed zijn verliezen ze niet 2-0 van PSV en wordt het geen 2-2 tegen Vitesse.
vind alleen dat Ajax vandaag voetballes gegeven heeft aan feyenoord op het afronden na.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nouja, als jij vond dat Ajax de pannen van het dak speelde moet je het zelf weten, maar als ze zo goed zijn verliezen ze niet 2-0 van PSV en wordt het geen 2-2 tegen Vitesse.
Vorig seizoen was het puntenverschil groter.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:09 schreef Chadi het volgende:
Er stond weinig op het spel kwa competitie verband... want de afstand met PSV is enorm.
vorig seizoen hadden ze Ronald Koemanquote:Op zondag 3 februari 2008 15:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het puntenverschil groter.
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:13 schreef BigFire het volgende:
[..]
vorig seizoen hadden ze Ronald Koeman
scherpquote:Op zondag 3 februari 2008 15:13 schreef BigFire het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:13 schreef BigFire het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |