Cobra +2quote:Op maandag 4 februari 2008 00:39 schreef Cobra4 het volgende:
Uit de film Grease
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:53 schreef NanKing het volgende:
Rene klein
Schreeuw van de leeuw
Paul de leeuw
Is het ook! Het was destijds zelfs beenbrekend, taboe-wijze gezien.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:00 schreef NanKing het volgende:
Ik zag het fragment laatst terug en vond het toch best bijzonder.
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is het ook! Het was destijds zelfs beenbrekend, taboe-wijze gezien.
Yupquote:Op maandag 4 februari 2008 01:09 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Verboden Stad in Peking?
Yep, met zijn eigen nichtje, Margriet. Een schattig kind met het syndroom van Down.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Had ie ook niet zo iets met een gehandidapt meisje?
Idem hier. F5 is op dit moment ook mijn meest gebruikte toets...quote:Op maandag 4 februari 2008 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yep, met zijn eigen nichtje, Margriet. Een schattig kind met het syndroom van Down.
En het antwoord is de verboden stad in Peking, maar dat zal al wel beantwoord zijn aangezien ik hier alweer drie minuten bezig ben om een post te plaatsen
Telkens valt mijn internet uit als ik refresh, en dan moet ik 3x refreshen en dan srpingt ie er weer in. Absurd!!
Charlie da Silvaquote:Op maandag 4 februari 2008 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
Charlie?
das inderdaad z'n voornaam, nu z'n achternaam nogquote:Op maandag 4 februari 2008 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
Charlie?
quote:
Nee, alhoewel hij net zo briljant was.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
Mini van mini en maxi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |