De beker werd van de laatste 10 jaar alleen in 2005 gewonnen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vind PSV weer leuk spelen, maar het kan nog aanzienlijk beter. Wat ik echter VEEL belangrijker vind, is dat je merkt dat de spelvreugde en het saamhorigheidsgevoel terug lijken te zijn.
Daar genoot ik zo van bij PSV de afgelopen jaren. Alsof een vriendenclub ieder jaar opnieuw de beker won.
Reken jezelf nou alsjeblieft nog niet rijk, waarom laat iedereen zich toch altijd zo meeslepen door die commentaren in de media?!? Er wordt gedaan alsof we absoluut onaantastbaar zijn. Mikt Doedelzak die bal ietsjes hoger en geeft AZ die slappe terugspeelbal niet en trappen ze voor de verandering wél een keer een bal binnen dan stond er maandag in de krant dat PSV toch nog steeds zo wisselvallig speelt.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef WooZ het volgende:
BEN IK NOU ZO GEK OF IS DIE CONCURRENTIE NOU ZO SLECHT?
of draait het ineens allemaal?
WTF gebeurt hier in een maand tijd![]()
![]()
![]()
Zelfs zonder vorig jaar, het is toch niet zo moeilijk om aan de hand van de afgelopen wedstrijden te zien dat we echt niet zoveel beter zijn dan onze tegenstanders. Ik stoor me ook altijd aan dat opportunistisch geneuzel wat je in de media ziet. Zonder gekheid: als PSV van AZ verloren had was het beeld in de media volkomen anders geweest en nu zijn we opeens de gedoodverfde kampioen. Tja, mijns inziens kan dat nooit van 1 wedstrijd afhangen....quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:15 schreef Imperatore het volgende:
I couldn't agree more. Een slag om de arm houden, kan absoluut geen kwaad. Getuige vorig jaar, laat dat een les geweest zijn.
Inderdaad en er zijn nog vrij veel wedstrijden te spelen, waarin we het kunnen laten liggen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs zonder vorig jaar, het is toch niet zo moeilijk om aan de hand van de afgelopen wedstrijden te zien dat we echt niet zoveel beter zijn dan onze tegenstanders. Ik stoor me ook altijd aan dat opportunistisch geneuzel wat je in de media ziet. Zonder gekheid: als PSV van AZ verloren had was het beeld in de media volkomen anders geweest en nu zijn we opeens de gedoodverfde kampioen. Tja, mijns inziens kan dat nooit van 1 wedstrijd afhangen....
*Nuenen meldt zich!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand die glasvezel heeft in Eindhoven?
PSV - Heerenveen in HD
klik Voor de ultieme wedstrijdervaringquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Heerenveen in HD
Tuurlijk zit het PSV in bepaalde situaties mee, maar we gaan toch niet beweren dat al die wedstrijden ook net zo goed verloren hadden kunnen worden? Hoeveel heeft AZ bijvoorbeeld tegen PSV weten te creeeren? Het enige wat ik me kan herinneren is een aardige poging van Dembele. Veel dichterbij zijn ze niet geweest.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Reken jezelf nou alsjeblieft nog niet rijk, waarom laat iedereen zich toch altijd zo meeslepen door die commentaren in de media?!? Er wordt gedaan alsof we absoluut onaantastbaar zijn. Mikt Doedelzak die bal ietsjes hoger en geeft AZ die slappe terugspeelbal niet en trappen ze voor de verandering wél een keer een bal binnen dan stond er maandag in de krant dat PSV toch nog steeds zo wisselvallig speelt.
Dan gaat het er ineens weer over dat PSV tegen Feyenoord en VVV bij elkaar anderhalf uur tegen 10 man heeft gespeeld zonder te scoren, dat we het tegen Sparta en Excelsior thuis nog onnodig spannend maakten en we zeker tegen die laatste gewoon gezwijnd hebben. Dat we van geluk mogen spreken dat Ajax niet in de 6e minuut al op voorsprong kwam.
We staan er goed voor maar een beetje meer besef van het feit dat het ook wel allemaal heel erg meezit op het moment en dat we voor het eind van de competitie nog wel een paar keer de andere kant van de medaille te zien zullen krijgen zou niet verkeerd zijn.
FF oftopic, maar heet jij toevallig Dennisquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
*Nuenen meldt zich!
Maar ik heb een seizoenskaart. Inplaats dat ze dat met uitwedstrijden doen.
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tuurlijk zit het PSV in bepaalde situaties mee, maar we gaan toch niet beweren dat al die wedstrijden ook net zo goed verloren hadden kunnen worden? Hoeveel heeft AZ bijvoorbeeld tegen PSV weten te creeeren? Het enige wat ik me kan herinneren is een aardige poging van Dembele. Veel dichterbij zijn ze niet geweest.
We kunnen na een maand Vergoossen concluderen dat PSV wellicht niet haar tegenstanders overrompelt, of optisch veel beter is. Maar PSV geeft zeer weinig weg. Feyenoord kon met 11 man niets meer dan een rolletje van Makaay produceren, Ajax heeft dan wel 2 a 3 redelijke kansen gehad, maar veel dreigender dan dat vond ik ze niet. AZ zei ik net al.
Dat het voetballend beter kan, en dat tegenstanders hier en daar wat onzorgvuldig zijn, daar heeft elke club wel mee te maken. Onaantastbaar zijn we verre van. Maar ik kan niet vaak zeggen dat PSV onterecht gewonnen heeft. Kampioenschap is nog ver, kan nog van alles misgaan, maar als ik PSV vergelijk met andere ploegen is het lang niet heel vreemd dat ze op kop staan.
Ik snap dat je je ergert aan die opportunistische media. Maar je snapt toch wel dat ze dat deels doen om weer eens de druk op PSV te vergroten. Lekker de hele tijd roepen dat PSV afgelopen week kampioen is geworden, wetende dat ze dat nog wel even waar moeten zien te maken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar jij schetst hier wel een heel wat genuanceerder beeld dan de media en sommige supporters. En juist aan dat ongenuanceerde opportunisme erger ik me.
Nope, ben ik nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:59 schreef DuranK het volgende:
[..]
FF oftopic, maar heet jij toevallig Dennis? Ik ken namelijk een Dennis uit Nuenen met een seizoenskaart voor PSV
Ja ik. Tongelre. Misschien ook nog de wedstrijd tegen die zweden stond er.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Heerenveen in HD
Ach, de reden waarom ze het doen vind ik niet zo boeiend, ik vind het gewoon nogal dommig overkomen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:04 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik snap dat je je ergert aan die opportunistische media. Maar je snapt toch wel dat ze dat deels doen om weer eens de druk op PSV te vergroten. Lekker de hele tijd roepen dat PSV afgelopen week kampioen is geworden, wetende dat ze dat nog wel even waar moeten zien te maken.
Hier, zie je nou wel, het stikt van de mensen die wél de situatie goed in kunnen schatten, dan moet dat voor "profs" als de journalisten toch ook mogelijk zijnquote:PSV speelt degelijk, maar is helaas niet zo onaantastbaar als in 2004/2005. Ik ben gematigd positief over wat komen gaat. Het zal nog een lastige race worden, maar als ik kijk naar het programma van Ajax en Heerenveen (de twee meest voor de hand liggende concurrenten), dan zie ik dat zij het minstens, zo niet nog lastiger zullen krijgen qua tegenstanders.
Uiteraard ligt de druk bij PSV. Maar Ajax moet nog naar clubs als: Roda, NAC, Twente, Heerenveen en Groningen. Niet echt een programma om jaloers op te zijn. Ook Heerenveen speelt nog lastige wedstrijden tegen Twente (uit), NAC (thuis), Groningen (uit), Roda (thuis), Ajax (thuis) en natuurlijk uit bij ons.
Als PSV geen gekke dingen doet, dan zou het in principe op de titel moeten kunnen afstevenen (let op de voorzichtige formulering).
nou neequote:
Nou, voor PSV heeft 'ie volgens mij ook al twee keer achter elkaar gescoord, dus als 'ie dat nou eventjes blijft doenquote:Danko Lazovic heeft de smaak te pakken in de Servische nationale ploeg. De spits van PSV scoorde opnieuw in de oefeninterland uit tegen Macedonië (1-1).
Lazovic opende de score in de 42ste minuut. Met dat doelpunt staat de 24-jarige aanvaller inmiddels op zes treffers in negentien interlands. Lazovic had zestien duels nodig om er drie te maken en scoorde in zijn laatste drie wedstrijden juist drie keer.
Kan ie ook niet geblesseerd raken en zich in de kijker spelenquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Oh, en Afellay toch niet in de basis bij NL![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |