abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56487856
Stel nou eens dat Joran wist dat Peter R de Vries een camera -bij een vriend van hem- had verborgen. En dat ie een belachelijk lage straf riskeert als blijkt dat ie 'slechts' een lijk heeft laten verdwijnen. (Een straf die hij misschien niet eens hoeft uit te zitten omdat ie al langer in voorarrest heeft gezeten.) Stel dat hij er op gokte dat Peter R de Vries zijn show groots zou gaan promoten... Zou Peter dan niet gigantisch op zijn bek gaan als Joran na morgen zegt: 'ik wist dat Peter me erin wilde luizen, dus heb ik hem erin geluisd. Ik heb gelogen en ben onschuldig. Bewijs maar eens dat Natalee dood is en dat ik ergens bij betrokken ben geweest.' Stel dat dit gebeurt, zou het OM op Aruba dan nog een zaak en Peter nog een programma hebben?
pi_56487895
Da's wel heel erg hypothetisch, hè...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_56487952
Hier heb ik zelf ook al over na zitten denken. Alleen, de zaak was eigenlijk al afgerond waardoor hij nu i.p.v. geen gevangenisstraf, mogelijk een lage krijgt. Het lijkt me dus van niet
Ik support gevallen topclubs!
pi_56487959
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
Is de hele zaak Holloway niet hypothetisch? Geen lijk, geen bewijzen, geen getuigen en na morgen misschien niet eens een bekentenis.
pi_56487979
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:54 schreef Fetai het volgende:
Hier heb ik zelf ook al over na zitten denken. Alleen, de zaak was eigenlijk al afgerond waardoor hij nu i.p.v. geen gevangenisstraf, mogelijk een lage krijgt. Het lijkt me dus van niet
Maximaal een half jaar .
pi_56488010
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Maximaal een half jaar .
Waarom zou je een half jaar op het spel willen zetten als de zaak al is gesloten?
Ik support gevallen topclubs!
pi_56488031
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
Maar stel dat het niet hypothetisch zou zijn!
pi_56488053
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:54 schreef kesj het volgende:

[..]

Is de hele zaak Holloway niet hypothetisch? Geen lijk, geen bewijzen, geen getuigen en na morgen misschien niet eens een bekentenis.
Wel een vermissing en een best wel verdachte verdachte.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_56488054
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:54 schreef Fetai het volgende:
Ik hoorde dat je op Aruba voor het laten verdwijnen van een lijk 6 maanden krijgt. Omdat Joran al langer in voorarrest heeft gezeten hoeft ie niet de gevangenis in. Dan kan ie dus best een risico lopen om de man die 2,5 jaar op hem gejaagd heeft een hak te zetten.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:57:54 #10
165512 MASD
Music is dead.
pi_56488066
Ik blijf erbij dat dat meisje ergens in de ondergrondse prostitutie zit.
Long live music.
pi_56488115
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wel een vermissing en een best wel verdachte verdachte.
Een vermissing kan ook betekenen dat iemand zichzelf heeft laten verdwijnen. Hypothetisch gezien kan Natalee nu ergens in Zuid-Amerika op een feestje zijn. En een verdachte verdachte... Zonder bewijs kan zelfs de meest verdachte seriemoordenaar niets gemaakt worden. Toch?
pi_56488223
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:59 schreef kesj het volgende:

[..]

Een vermissing kan ook betekenen dat iemand zichzelf heeft laten verdwijnen. Hypothetisch gezien kan Natalee nu ergens in Zuid-Amerika op een feestje zijn. En een verdachte verdachte... Zonder bewijs kan zelfs de meest verdachte seriemoordenaar niets gemaakt worden. Toch?
Hij is dan ook op vrije voeten, maar om het dan in je hoofd te halen dat hij misschien wel een genie zou zijn...
pi_56488353
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hij is dan ook op vrije voeten, maar om het dan in je hoofd te halen dat hij misschien wel een genie zou zijn...
Die titel heb ik alleen gekozen zodat mensen dit topic lezen en er een boeiende discussie op gang komt

Mijn persoonlijke mening? Alles aan die Joran straalt uit dat ie wel eens heel, heel schuldig kan zijn. Ook de rol van zijn vader roept bij mij grote twijfels op. Dat Joran er tot nu toe zo goed vanaf komt zou best wel eens kunnen komen door de juridische kennis -en macht- van zijn vader.
pi_56488806
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:54 schreef kesj het volgende:

[..]

Idd, HOAX!
pi_56488813
Joran is slim hoor.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:21:56 #16
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_56488848
Mijn kloon is gebanned
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:22:13 #17
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56488854
Hey Natalie....ik wist dat je nog leefde! Ook vet dat Joran op dit forum is!
Drink ik.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:23:12 #18
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_56488878
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef SpaRood het volgende:
Hey Natalie....ik wist dat je nog leefde! Ook vet dat Joran op dit forum is!
Niet meer, heb mijn kloon alweer op moeten geven
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:25:33 #19
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56488954
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:23 schreef NordicBlue het volgende:

[..]

Niet meer, heb mijn kloon alweer op moeten geven
Ah jammer...ik vond het geniaal...
Drink ik.
pi_56489501
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:51 schreef kesj het volgende:
Stel nou eens dat Joran wist dat Peter R de Vries een camera -bij een vriend van hem- had verborgen. En dat ie een belachelijk lage straf riskeert als blijkt dat ie 'slechts' een lijk heeft laten verdwijnen. (Een straf die hij misschien niet eens hoeft uit te zitten omdat ie al langer in voorarrest heeft gezeten.) Stel dat hij er op gokte dat Peter R de Vries zijn show groots zou gaan promoten... Zou Peter dan niet gigantisch op zijn bek gaan als Joran na morgen zegt: 'ik wist dat Peter me erin wilde luizen, dus heb ik hem erin geluisd. Ik heb gelogen en ben onschuldig. Bewijs maar eens dat Natalee dood is en dat ik ergens bij betrokken ben geweest.' Stel dat dit gebeurt, zou het OM op Aruba dan nog een zaak en Peter nog een programma hebben?

betrapt
pi_56489998
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:46 schreef Joran_van_der_Sloot het volgende:

[..]

betrapt
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_56490924
Basis van elke rechtszaak is natuurlijk bewijs. Een verdachte kan zoveel zeggen, maar een opgenomen bekentenis is van weinig waarde. Het is geen getekende verklaring. Tenzij er zoveel details in voorkomen dat de verdachte later niet meer aannemelijk kan maken dat dat wat hij beweerde verzonnen was. Als hij bijvoorbeeld heeft beweerd op een bepaald tijdstip op een bepaalde plek te zijn geweest en dat precies in het plaatje past dat Justitie al heeft, vallen de stukjes misschien net op z'n plaats.

Dat voorop gesteld, als Joran heeft gezegd dat er het een en ander gebeurd is, kan de politie dit sowieso gebruiken als aanknopingspunt.Als ze nu toevallig net dat ene stukje bewijs vinden of die ene getuige waardoor ze de zaak rond krijgen, gewoon doordat ze nu weten in welke richting ze moeten zoeken, dan is het onderzoek van Peter R. de Vries de moeite waard geweest. Voor De Vries ligt de lat een stuk lager, maar hij kan nog zo goed weten hoe een en ander er aan toe is gegaan, zonder bewijs begint het OM niets. Op dit moment zeker nog niet, want officieel weet het OM nog nergens van. Elders werd dat uitgelegd, pas wanneer de uitzending openbaar is, zondag, kunnen ze gebruik maken van datgene wat daarin openbaar wordt gemaakt. Tot die tijd is het bewijs dat door De Vries is verkregen om juridische redenen niet bruikbaar.

Een andere vraag is, wat voor straf kan hij krijgen? Mijns inziens kunnen ze hem op een heleboel zaken pakken. Meineed, obstructie van een onderzoek, nalatigheid (geen hulp zoeken voor Holloway als ze inderdaad onwel werd) en mogelijk zelfs dood door schuld (als hulp halen zin zou hebben gehad en hij dat heeft nagelaten, is hij alsnog verantwoordelijk voor haar dood). Tenslotte nog het doen verdwijnen van het lichaam, psychologisch leed (ouders en stiefvader v Natalee).

Overigens wel absurd veel aandacht voor deze zaak en een speciaal subforum is ook een beetje teveel van het goede. Maar ik heb sterk m'n twijfels over die gast, hij komt heel erg gladjes en onaangedaan over, dat wijnincident nagelaten. Als hij hierbij betrokken is, op wat voor manier dan ook, dan hoop ik dat ze de zaak rond krijgen, alleen al vanwege de onzekerheid onder de nabestaanden van Holloway. Dat lijkt me echt heel moeilijk, niet weten wat er met iemand gebeurd is. Komt ze ooit nog terug, of is ze dood? Leven tussen hoop en angst. Dat wens ik niemand toe.

Peter R. speelt overigens ook wel hoog spel, hij kan maar beter een goede zaak hebben, anders gaat hij gigantisch op zijn gezicht.
pi_56504840
Peter R. de Vries zal echt wel sluitend materiaal hebben, anders verwoest hij zijn hele carriere hiermee.
Vivre
pi_56517465
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:19 schreef Strychnine het volgende:
Peter R. de Vries zal echt wel sluitend materiaal hebben, anders verwoest hij zijn hele carriere hiermee.
Zo sluitend is het allemaal niet vind ik.
Veel vragen en nog steeds weinig antwoorden.
pi_56517480
Als je nu nog denkt dat dit :

Hoax is
In scene gezet
Joran onschuldig is
Daury niet bestaat
Joran heel de media voor de gek houd

Dan ben je echt gek en kan niemand jou ooit wat wijs maken...
Nothing to see here, carry on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')