De Kalpoe broertjes gaan wel zijdelings over Joran, maar meer over de intriges waar Deepak en Satish die Joran in eerste instantie wilden helpen, door toedoen van Jorans ouders, in verzeild zijn geraakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:38 schreef roooosje het volgende:
[..]
We vonden dat er te veel Joran Topics waren. We overleggen vanmiddag even welke topics we weer opengooien.
Sorry, orders uit Aruba.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:50 schreef yyentle het volgende:
[..]
Vreemd hoor,
maar, ik lees op alle buitenlandse fora en daar gebeuren dit soort dingen ook.
Aandacht afleiden, van onderwerp veranderen en posts weghalen.
Hier op FOK wordt zelfs een topic gesloten.![]()
Ik zou wel eens willen weten wiens idee het was het topic over Deepak en Satish te sluiten.
Ik zeg dat ik het vreemd vind. Mag dat niet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:50 schreef timmmmm het volgende:
OW NOES, bel de politie! Er wordt een topic gesloten, en je moet naar het centrale joran topic. CENSUUR!!!!
echt, je reinste dwaasheid. Je mag toch zeggen wat je wil, en speculeren wat je wil in het topic/de topics die wèl overblijven
Om nu meteen te gaan zeuren dat het een complot is...
Een tip: TRU is de andere kant op. Seriously!
Een topic over Deepak en Satish Kalpoe, niet over Joran.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oh mijn god, er werd een topic op Fok gesloten
Ja ja, en dat past voor the time being best in het centrale topic.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:18 schreef yyentle het volgende:
[..]
Een topic over Deepak en Satish Kalpoe, niet over Joran.
Jij had er toch bezwaar tegen dat topic?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:38 schreef Polleeder het volgende:
Told you so
Maar één troost, als je straks verder gaat in een centraal topic, heb je waarschijnlijk wél veel meer viewers
Ik heb geen zin in die trollerij, en wegloopgeruchten over Natalee. Alles is al tig keer weerlegd met feiten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ja, en dat past voor the time being best in het centrale topic.
Er lopen/liepen 9879879876 Joran gerelateerde topics en dat kan best in één.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:43 schreef yyentle het volgende:
[..]
Jij had er toch bezwaar tegen dat topic?
Waarom eigenlijk?
Een klein stukje van de puzzel: het zijn twee echt bestaande mensen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:04 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Ach bezwaar.. zo hoog zit het bij mij niet, hoor
Alleen begrijp ik niet waarom je er zo veel moeite in steekt. Laten we eerlijk zijn, verder dan wat vermoedens komen we niet. Of denk je écht dat je dit vermeende duistere complot kunt ontrafelen? En dan nóg is het maar een klein stukje van de puzzel.
Ja, ik wilmet Kerst nog wél aan de kerstdis van de VanderSlootjes kunnen aanschuiven!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:50 schreef yyentle het volgende:
Maar ik ga wel naar de complotten met de Kalpoes, dat lijkt me handiger voor iedereen en minder storend voor de vriendinnen van mevrouw VanderSloot.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik wilmet Kerst nog wél aan de kerstdis van de VanderSlootjes kunnen aanschuiven!
Verbreed je horizon, de wereld zit vol met complotten en bijbehorende slachtoffers. Waarom ben je zo gebrand op déze twee? Er zijn inmiddels weer heel wat onopgeloste zaken bijgekomen, waar je een dagtaak aan zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:08 schreef yyentle het volgende:
[..]
Een klein stukje van de puzzel: het zijn twee echt bestaande mensen.
En wat doe jij hier?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:13 schreef timmmmm het volgende:
Waarom moet je hier zolang over doorgaan? Er is gezegd dat alle Jorangerelateerde topics dichtgaan, en dat er gekeken wordt welke en of er nog opnieuw open gaan. Denk je dat als je lang genoeg doorzeurt je dan wel je zin krijgt? Je hebt je klacht gedeeld, je hebt antwoord gekregen, plus een goede motivatie. What more do you want?
De hysterie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hoor jij ook bij de vriendinnen en kennissen (Renfro, Gielen, Brennan) van mevrouw VanderSloot dan?
Waarom denk je dat die topics dichtgegaan zijn danquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hoor jij ook bij de vriendinnen en kennissen (Renfro, Gielen, Brennan) van mevrouw VanderSloot dan?
Meestal beschuldigen mensen geen onschuldigen: dat doen Jorans ouders wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:15 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Verbreed je horizon, de wereld zit vol met complotten en bijbehorende slachtoffers. Waarom ben je zo gebrand op déze twee? Er zijn inmiddels weer heel wat onopgeloste zaken bijgekomen, waar je een dagtaak aan zou kunnen hebben
Wat weet ik? Ik weet nix nu, ik heb een gigantische kater, dat wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:19 schreef yyentle het volgende:
[..]
Geen hysterie Bwennie, feiten en dat weet jij ook.
Ja hoor, maar accepteer het als mensen anders denken, en ga niet doordrammen als je je zin niet krijgt. Je hebt je punt nu gemaakt.quote:
Het gaat er toch allang niet meer over?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hoor, maar accepteer het als mensen anders denken, en ga niet doordrammen als je je zin niet krijgt. Je hebt je punt nu gemaakt.
Tja, ik kan die blinde gedrevenheid van sommigen maar niet begrijpen. Maar idd, misschien hebben we het er later nog wel eens overquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:18 schreef yyentle het volgende:
[..]
Meestal beschuldigen mensen geen onschuldigen: dat doen Jorans ouders wel.
Zullen we nu stoppen?
Bye, misschien tot in de desbetreffende topics.
Ja joh, de een maakt zich hier druk over en de ander daarover en weer anderen maken zich druk om waar anderen zich druk over maken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:28 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Tja, ik kan die blinde gedrevenheid van sommigen maar niet begrijpen. Maar idd, misschien hebben we het er later nog wel eens over
Die komt onderaan, bij die ándere centrale topics die over het hoofd gezien wordenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:48 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is het centrale topic van Joran eigenlijk?
Okay die moet dus nu aangemaakt worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:51 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Die komt onderaan, bij die ándere centrale topics die over het hoofd gezien worden
Nah, ben me al een dik uur aan het inlezen in dat maffiaspelquote:
Kom het daar vragen dan, iedereen wil graag uitleg geven! (behalve PP, denkelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nah, ben me al een dik uur aan het inlezen in dat maffiaspel![]()
Ik heb altijd al maffiaweerwolf willen zijn![]()
Maar snap er geen reet van.Morgen maar weer eens proberen
Ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom het daar vragen dan, iedereen wil graag uitleg geven! (behalve PP, denkelijk)
Sorry dat ik weer stoor hoor, maar vind je niet dat je jezelf belachelijk maakt nu?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:50 schreef yyentle het volgende:
Ik heb geen zin in die trollerij, en wegloopgeruchten over Natalee. Alles is al tig keer weerlegd met feiten.
Daarom is het jammer. Als het over de Kalpoe's gaat in het Joran topic, verdwijnen berichten (gebaseerd of feiten) in het niets. Ik weet ook wel dat dat de bedoeling is van sommigen hoor!
Je gooit mij ongevraagd op een hoop met andere door jou te benoemen posters. Je doel is te doorzichtig Bolsena! Dat doe ik bij jou toch ook niet? Wie is hier nou aan het trollen? Jij toch?quote:Op zondag 14 december 2008 00:14 schreef bolsena het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer stoor hoor, maar vind je niet dat je jezelf belachelijk maakt nu?
Door weer te beginnen over "trollerij", waar jij, bastibro en johan sowieso niet vies van waren gistermiddag op dat andere topic (Joran deel 5 geloof ik).
En door zelfs te suggereren dat er door mensen hier bewust berichtjes worden weggehaald. En dat dat de bedoeling is van sommigen?!
Je hebt te veel complottheorie-boekjes gelezen denk ik. Op deze site zitten moderators die soms doen wat ze volgens hen moeten doen. Deal with it.
Jij deed dat ook met mij hoor. Lees maar even dat JORAN-topic (#5) terug: ik heb geen zin meer om te posten tussen al die trollen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:33 schreef yyentle het volgende:
Je gooit mij ongevraagd op een hoop met andere door jou te benoemen posters. Je doel is te doorzichtig Bolsena!
Dat doe ik bij jou toch ook niet?
Op een behoorlijk suggestieve manier ja.quote:Op zondag 14 december 2008 08:33 schreef yyentle het volgende:
In beide gevallen werd het gedaan door mensen die net moderator waren geworden maar al langer op het forum zaten. Het viel mij op en ik deelde het mee, meer niet.![]()
Ten eerste, ik geef ook als het kan links en verwijzingen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:33 schreef yyentle het volgende:Ik geef links en verwijzingen bij alles wat ik schrijf in plaats van goedkope lasterpraatjes (ik heb gehoord, iemand zei, het gerucht gaat) die nergens op gebaseerd zijn en voor 99% weerlegd kunnen worden en ook al tig keer zijn weerlegd.![]()
Nee hoor, daar is de feedback toch voorquote:Op zondag 14 december 2008 14:43 schreef bolsena het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ophouden hier in het meld misdaad anoniem-topic te schrijven. De mods worden vast gek van ons
Misschien spelen die moderators wel allemaal onder één hoedje. Een aluminium hoedjequote:Op zondag 14 december 2008 08:33 schreef yyentle het volgende:
Negatieve VanderSloot berichtgeving bewust weghalen is gebeurd op andere fora: hier is een onderwerp gesloten. In beide gevallen werd het gedaan door mensen die net moderator waren geworden maar al langer op het forum zaten. Het viel mij op en ik deelde het mee, meer niet.![]()
I'm IN and ready to eliminatequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Jaaaa![]()
De meeste snappen het door alleen te lezen niet hoor, meedoen is de beste manier
Net als op de NWO site?quote:Op zondag 14 december 2008 15:01 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Misschien spelen die moderators wel allemaal onder één hoedje. Een aluminium hoedje
Ja, echt, denk je?quote:Op zondag 14 december 2008 14:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is de feedback toch voor
Bovendien, ik denk dat ze zich achter de schermen opperbest vermaken om ons hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |