En hoe ging het de vorige keerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:05 schreef venomsnake het volgende:
Zaterdag,19.30 uur:
sc Heerenveen - Vitesse
20.00 uur:
AZ - PSV
Heracles Almelo - NEC
Excelsior - De Graafschap
Met een winnend AZ.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopelijk leuke wedstrijden.
Dankequote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:34 schreef RayMania het volgende:
Screen Virtuoso Pro in combinatie met Gif Movie Gear.
Uitstekende kwaliteitquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:43 schreef vingerplant het volgende:
Beheerst afgemaakt voor zo'n jong ventje, die Sulejmani komt er wel
1 lijkt mij voldoendequote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:50 schreef the_undertaker het volgende:
mn Planet is weer gefixt.. dus ik kan eindelijk ook weer giffen.. zal zometeen AZ - PSV doen
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:54 schreef DarkShine het volgende:
Met carnaval de verste uitwedstrijd van het seizoen
Zevende keer sinds 2000 dat we uitspelen met carnaval
KNVB
Moet de KNVB de boel dan gaan aanpassen omdat ze daar onder de rivieren graag 1x per jaar een jurk aantrekken, pruik op hun kop zetten en zich volgieten onder de naam Carnaval?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:54 schreef DarkShine het volgende:
Met carnaval de verste uitwedstrijd van het seizoen
Zevende keer sinds 2000 dat we uitspelen met carnaval
KNVB
Boven de rivieren noemt men dat naar Oranje gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet de KNVB de boel dan gaan aanpassen omdat ze daar onder de rivieren graag 1x per jaar een jurk aantrekken, pruik op hun kop zetten en zich volgieten onder de naam Carnaval?
KJH in Eindhoven?quote:
Ik gebruik mn eigen host.. als je beetje slim bent met de url weet je hoe je die kan gebruikenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja deed ik begin van het seizoen ook
Iemand een andere host? Photobucket upload sloom
Geeft Gomes iedereen altijd kusjes voor de wedstrijd?quote:
quote:
Daarom ben ik ook al tijden gestoptquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ok ik ben dus te laat, dan maar niet giffen
Als mensen jouw gifjes willen nok ik wel hoor. Maakt mij nie uitquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ok ik ben dus te laat, dan maar niet giffen
Tsja ik had eerst zo'n duitse host die wel volle snelheid upload.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook al tijden gestopt.
Doe jij maar vandaag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Als mensen jouw gifjes willen nok ik wel hoor. Maakt mij nie uit
hierquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja ik had eerst zo'n duitse host die wel volle snelheid upload.
http://www.dondj.nl/picdump/quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja ik had eerst zo'n duitse host die wel volle snelheid upload.
quote:
quote:
Ik heb mijn Tele2 stream standard op 30 secs bufferen staan om dat soort dingen te voorkomenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat idd sneller aangezien mijn stream pauzeert
Ga gewoon lekker de wedstrijd aandachtig kijken ipv kutten met gifjes maken en uploaden enzoquote:
Als ik upload krijg ik geen linkje naar de file?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:11 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
http://www.dondj.nl/picdump/
Mn eigen.. gewoon in nederland.. 100mbit.. lekker snel. en geen gezeur met limieten of reclame
calimero v/d avond hebben we ook weer gevondenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef De.Kromme het volgende:
Godverdomme. De term lucky Ajax kan voor altijd aangepast worden naar lucky PSV
.
Wat een schotquote:
niet huilenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:18 schreef Houniet het volgende:
Wat een geluk weer.
Ziet er heel pijnlijk uitquote:
Hm dat is apart. Dat heb ik nog niet eerder gezien. Zal er eens naar kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als ik upload krijg ik geen linkje naar de file?
Calimero? Jij hier?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Had nog wel harder gekund!. Jaliens had hem ook vol in z'n maag kunnen raken.
Ik huil nietquote:
Tis carnaval, vandaarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:22 schreef denthemen het volgende:
Jezus, wat is die doedelzak goed..
Btw: Zelfs het az uitvak niet vol krijgen![]()
Thuis vakken nog niet eens vol krijgenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:22 schreef denthemen het volgende:
Jezus, wat is die doedelzak goed..
Btw: Zelfs het az uitvak niet vol krijgen![]()
42.000 seizoenkaart houdersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thuis vakken nog niet eens vol krijgen
Hij ging voor de bal !!quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Die spitsen van AZOh wacht, ik ben voor AZ
Louis wilde nog een spits hebben geloof ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Die spitsen van AZOh wacht, ik ben voor AZ
Ben ik naar aan het kijken. Lijkt of grotere bestanden soms niet goed doorkomen.. Ben het dus aan het fixenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie mijn upload link nu ook niet?
?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef Houniet het volgende:
Buitenspelgoal, weer een geluk. Of toch niet?
Mwah, Lazovic blijft duidelijk uit de buurtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef Houniet het volgende:
Nope, alleen Lazofiets stond buitenspel maar werd niet aangespeeld.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef Houniet het volgende:
Een Az'er.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:30 schreef leroytje het volgende:
Wie gaf de assist op Affelay?
Louisquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:30 schreef leroytje het volgende:
Wie gaf de assist op Affelay?
Aan doelsaldo werkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Yes en nu de boel uitspelen
Jammer! Punten zijn voor ons belangrijk vanavond. Niet de manier waarop!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:30 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Schone op de lat! Bijna 0-2 ....
Jammer dat Allah er weer bij moet komenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:34 schreef denthemen het volgende:
omg, kom je verkleedt als varken op tv
Ik had nog niet de hele aanval gezienquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:
Komt nog wel een tegen goal, psv heeft zo'n slechte keeper op doel
oke danquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik had nog niet de hele aanval gezien.
Ik zie nog eerder Gomez tegen AZ scoren dan AZ dat tegen Gomez/PSV scoort.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:36 schreef denthemen het volgende:
Komt nog wel een tegen goal, psv heeft zo'n slechte keeper op doel
Ach het scheelt datie niet voor marokko (ofzo ?) voebaltquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jammer dat Allah er weer bij moet komen
Valse informatie plaatsen staat een ban op hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik had nog niet de hele aanval gezien.
Gomesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie nog eerder Gomez tegen AZ scoren dan AZ dat tegen Gomez/PSV scoort.
Jajaja, verkeerde wedstrijd gehoord.quote:
idd..quote:
Oh sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:38 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jajaja, verkeerde wedstrijd gehoord.
Pelle speelt wel weer aardig trouwens. Redelijk balvast en zoekt en vind meestal wel de juiste man. Ari zwemt maar wat rond zonder iets toe te voegen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ari is de laatste tijd wel erg clueless heb ik het idee
Kampioenen dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
knap man, gewoon bij az,ajax,feyenoord winnen
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:40 schreef denthemen het volgende:
Come on Ari!!
http://youtube.com/watch?v=vBg4zexngds
Ja heb je helemaal goed knulletje. Alleen Houniet heeft helemaal niets verkeerds gedaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Valse informatie plaatsen staat een ban op he
Mooi, dan zal ik eens kijken of ik andere wedstrijden kan cappen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:42 schreef the_undertaker het volgende:
Uploaden op mn host moet nu wel grotere files aankunnen.
Heerenveen uberhaupt. Bradley, Sulejmani (ook veel assists!), Sibon. En Pranjic met al die assists.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus,. die Bradley blijft ook maar scoren.
Tis ook wel fucking druk achterin bij PSV. Ze spelen ook wat saai, maar aan de andere kant, ze showen aan alle kanten dat ze wel dondersgoed weten wat ze doen, niet zomaar wat aanrommelen. Tevens zijn ze dodelijk efficient.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
zo fucking aanvallend ingestelde opstelling van az en dan nog niet scoren
Hebben nu met 60 stuks dan ook de meeste doelpunten voorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heerenveen uberhaupt. Bradley, Sulejmani (ook veel assists!), Sibon. En Pranjic met al die assists.
Die is verhuurd hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:46 schreef One_conundrum het volgende:
Paolo Henrique er in de rust al in![]()
Matusiak zal dit wel niet grappig vinden
En een beter doelsaldo als Ajax morgen verliest. En meer punten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:48 schreef De.Kromme het volgende:
Heerenveen vaker gescoord dan Ajax nu, dat dan weer wel.
quote:
Ook als ajax wint hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
En een beter doelsaldo als Ajax morgen verliest. En meer punten.
Heerenveen gaat stunten.
Hij wilde weg omdat hij niet genoeg speelde en daarom zijn EK in gevaar kwam. Hij mocht steeds 10 a 15 minuten mee doen, en gelijk nu die weg is mag PH een helft spelenquote:
Ik zie het geen 2-2 ofzo meer worden hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef xFriendx het volgende:
0-2, is nog te overbruggen.
Echter heel veel ploegen in de competitie hebben geen rode draad in het spel waar PSV toch weer zekerheidjes en automatismen inbouwt waardoor er niet zo snel twijfel en onrust in de ploeg sluipt.
AZ zal de 2e helft veel slimmer maar toch onvoorspelbaarder moeten spelen wil je PSV verrassen.
Zoiets zei van Gaal ook na de 1-6 tegen Ajaxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vond eigenlijk AZ beter spelen dan PSV. Een verdwaald schot en een blunder in de verdediging zorgden voor de doelpunten, maar AZ was vooral het eerste kwartier stukken sterker.
Maar Pelle maakt ze niet af.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vond eigenlijk AZ beter spelen dan PSV. Een verdwaald schot en een blunder in de verdediging zorgden voor de doelpunten, maar AZ was vooral het eerste kwartier stukken sterker.
Paar jaar terug was het toch 0-0?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef mcyodogg het volgende:
PSV
Die poier van DzsudzsakJammer dat ie niet er in 1 keer inging.
Maar weer binnen 15 minuten scorend in Alkmaar, das de laatste 5 jaar niet anders geweest.
Je kan mijn naam niet eens spellenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
WEEEEEEEEEEE WORRUHHH KAMPIOEN... DENTHEMAN![]()
Kom je ook zuipen op carnaval en ons aller PSV?
aldus boys
Hee, dat rijmtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:55 schreef De.Kromme het volgende:
Heerenveen. Gert-Jan, kom naar Rotterdam!!!
Volgende week alquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
heerenveen gaat los in eindhoven volgende week
of naar Amsterdamquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:55 schreef De.Kromme het volgende:
Heerenveen. Gert-Jan, kom naar Rotterdam!!!
Eerst zei je dat over Sparta, toen Ajax toen AZ nu Heerenveen. Nou ja, op een gegeven moment komt het wel uit hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
heerenveen gaat los in eindhoven volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |