Nee, het kwam door de opmerking van iemand elders op het forum.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef peaceman het volgende:
Ipv de kelder is het het riool geworden Wyccie?
Dat lijkt er wel op ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:36 schreef Gellius het volgende:
Zijn dat allemaal scenes uit Deep Throat?
Zo zo, jij hebt echt met een vergrootglas alle scènes bekenen of niet?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:36 schreef Gellius het volgende:
Zijn dat allemaal scenes uit Deep Throat?
Whehehehe. Je snapt wel dat ik bepaalde associaties heb bij deze uitspraken van jou?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:25 schreef Gellius het volgende:
Het is me vannacht danig in mijn rug geschoten.
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:31 schreef Gellius het volgende:
Jij hebt er meer dan ik, Z!
Gefeliciteerd met je 25000e postquote:Op maandag 4 februari 2008 14:38 schreef Z het volgende:
25000 zelfs nu.
Vanavond eerst maar eens rekken op de fitnessball van de teerbeminde.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:49 schreef Z het volgende:
Ik ken nog wel een goede ma-nu-eel-the-ra-peut-e.
Ken je niet een goeie, betrouwbare werkster voor me, Z? Die heb ik nog veel nodigerder.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:49 schreef Z het volgende:
Ik ken nog wel een goede ma-nu-eel-the-ra-peut-e.
Ik ken er wel een die van ons maar ja die woont in Enschede.... een beetje ver weg.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ken je niet een goeie, betrouwbare werkster voor me, Z? Die heb ik nog veel nodigerder.
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:03 schreef Gellius het volgende:
Ik zoek een werkster, geen seksslavin, Diaan..
Ja. Ik ben tevreden over de mijne. Zal ik een telefoonummer geven? Het is een Braziliaanse, en haar hele familie doet schoon maken, dus als zij niet kan kan er wel een oom, tante of zus. 10 euro per uur, zwart.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ken je niet een goeie, betrouwbare werkster voor me, Z? Die heb ik nog veel nodigerder.
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:12 schreef Gellius het volgende:
Je bloedeigen moed...! Diaan, je weet jezelf iedere week in verdorvenheid te overtreffen!
.
Mijn moeder ook niet. Ze heeft hier dan ook maar 1 keer schoongemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:32 schreef Gellius het volgende:
Die woonde niet eens in dezelfde provincie. Ik liet het de buurtkinderen doen, voor een knaak..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nooit van gehoord.......
quote:Een pretzel vaak ook zoute krakeling is een snack of zoutje. Het deeg met grove zoutkorrels erop wordt gewoonlijk in de vorm van een knoop gebakken. Pretzels bestaan in verschillende soorten en maten, zacht of hard, groot of klein. Oorspronkelijk komen de pretzels uit Europa waar ze Brezel (Duits) of Kringlor (Zweeds) heten. In sommige steden in de Verenigde Staten kun je grote pretzels in kraampjes op straat kopen. In Nederland worden kleine pretzels of de rechte variant, de zoute stokjes, meestal als zoutjes gegeten.
quote:Symphony No. 35 in D major, K. 385 was composed by Wolfgang Amadeus Mozart in 1782 and is also called the Haffner Symphony. It was commissioned by the Haffners, a prominent Salzburg family, for the occasion of Sigmund Haffner's ennoblement. The Haffner Symphony should not be confused with the Haffner Serenade, another piece Mozart wrote on commission from the same family. The Haffner Serenade, K. 250, is in eight movements and was composed six years earlier in 1776.([1]). Not everyone is aware of this.
Kan niet missen, hè? Met zijn moeder, Stanley Ann Dunham.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:30 schreef Gellius het volgende:
Salut, Tokaye. Da's vast Obama.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:50 schreef Tokay het volgende:
Zou Barack weten dat hij in Nederland een halfbroer heeft rondlopen, Scrutinizer?
Yeah, sure.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:Hij heeft het er in een speech over gehad.
Echt waar! Jakhals Frank van DWDD was gister bij Oboema en die liet die speech zien. Obama was trouwens niet erg lovend over z'n halfbroer uit Amsterdam-Oost.quote:
Kende 'm nog niet.quote:
Doen dat soort sms-berichtjes nu de ronde? Nah, daar zie ik de humor niet van in.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Kende 'm nog niet.
Ik kreeg gister wel een sms-je "Ik lig hier op het strand met een meisje te ketsen maar ze doet het niet meer. Kan je met je boot mij komen helpen? Echte vrienden doen dat voor elkaar."
Is het een cowboy?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:54 schreef Z het volgende:
De eerste vraag laat ik aan Diaan.
Raad Je Plaatje deel 164quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:43 schreef Gellius het volgende:
Er is geeeneens meer een lopend normaal RJP topic, zo te zien!
quote:
Hele morgen overleg gehad met aansluitend lunch... en aangezien ik dinsdag ziek en gisteren vrij was, had ik nog een aantal dingen te doen. Verder gaan we morgen ook een lang weekend weg en ben ik ook weer vrijquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:54 schreef Z het volgende:
De eerste vraag laat ik aan Diaan.
Zo achter je vensterraam...quote:
quote:Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen
Ik wou dat ik twee wyccies was,
dan kon ik samen spelen.
Zullen we samen spelen ?quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:37 schreef wyccie het volgende:
Vaarwelplaatje voor Gellius.
[ afbeelding ]
Nee, niet op die manier.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:03 schreef Gellius het volgende:
Welkom bij verlaat-je-plaatje voor dummies.
Gooi 'm d'r maar in, wyccie.
Vaarwel Tong.
Vaarwel Diaan.
Ja, dat is waar. Dank u, eeuwig dank!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:07 schreef Gellius het volgende:
Jij hebt al een avatar van mij, verwend nest.
Ik ga er vandoor Tong! het is mooi geweest zo.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:19 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat hier aan de hand is
Gellius vindt het niet leuk dat we niet wisten wie zijn cowboy is. Maar ja, ik was weer eens bezig met mijn middagdut, en Diaan is hard aan het werk om peaceman en Twan te kunnen onderhouden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:19 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat hier aan de hand is
Ik was te laat. Misschien had ik hem herkendquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gellius vindt het niet leuk dat we niet wisten wie zijn cowboy is. Maar ja, ik was weer eens bezig met mijn middagdut, en Diaan is hard aan het werk om peaceman en Twan te kunnen onderhouden.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gellius vindt het niet leuk dat we niet wisten wie zijn cowboy is. Maar ja, ik was weer eens bezig met mijn middagdut, en Diaan is hard aan het werk om peaceman en Twan te kunnen onderhouden.
Hoogtepunt van je loopbaan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog even en ik heb een topic voor mij alleen.
Hmm dan neem ik nu vast afscheid.. we hebben daar geen internetquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien bestaat deze reeks maandag helegaar niet meer.
Aan misschien heb je weinig. Zekerheden! Daar draait het allemaal omquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien bestaat deze reeks maandag helegaar niet meer.
Sinds hij niet meer in Oost woont kun je niet erg meer van hem op aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:22 schreef Z het volgende:
Gellius laat je/ons gewoon stikken Scrut.
Jij werkt om de kattenbrokjes te kunnen betalen. [insert katsmiley]quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:08 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Sinds wanneer ben ik gratis aan t werk?
Is hij verhuisd? Hij vertelt mij ook nooit iets.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Sinds hij niet meer in Oost woont kun je niet erg meer van hem op aan.
Nee, zo zie je er uit als je hoogzwanger bent van een tweeling.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:14 schreef Z het volgende:
Deze foto is niet geshopt!
Je wil zeggen dat iedereen die twee kindjes gaat poepen de neus van Shakira krijgt?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:17 schreef Tokay het volgende:
Nee, zo zie je er uit als je hoogzwanger bent van een tweeling.
Als ook Tokay steeds minder van zich laat horen doen we twee maanden met 1 topic.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:17 schreef Z het volgende:
Dat L_V weer wil modderen. Topicreeksen stoppen ed vind in onzin. Zo dramatisch is het ook allemaal niet toch.
Anderzijds zou het wel "des Fok!s" zijn om de risee van Cultuur en Historie wederom tot moderator te benoemen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze topicreeks is ten dode opgeschreven, zeker nu Lord_Veterdrop heeft aangegeven graag weer moddereter te willen worden.
Gewoon, een plaatje. Ik ben niet zo veeleisend.quote:
Een beetje meer respect voor Gina Lollobrigida.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:21 schreef brother52 het volgende:
Was ze al lang dood toen de foto genomen werd?
Heeft niets met respect te maken. Ze ziet er op deze foto wel heel erg bleek uit en ook niet bepaald levenslustig.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:58 schreef pyl het volgende:
Een beetje meer respect voor Gina Lollobrigida.
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:26 schreef tong80 het volgende:
Er was een klein topicje dat moedig stand hield.
dat laatste is niet helemaal waar, maar ik begrijp wat je bedoeltquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:04 schreef brother52 het volgende:
Geen idee, ik weet wel dat hij een platencollectie heeft om ontzettend jaloers op te zijn en dat hij the Cult eens van het podium heeft afgetrapt
ja leuk hoor.... en nu raden!quote:
Was Rome uitverkocht dan?quote:
jan Smeets natuurlijk... duhquote:
Leukquote:
Die iedereen helaas alleen maar lijkt te kennen van het liedje Papaquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:37 schreef Z het volgende:
Stef B.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:59 schreef Z het volgende:
Ik verwacht Gellus elk moment.
Beeldig, inderdaad.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:57 schreef Z het volgende:
Top avatar.
Overlopers......quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn allemaal bij de buren, Diaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |