Sites:quote:Een groep jonge mensen organiseert een afscheidsfeestje voor Rob Hawkins, die naar Japan vertrekt. Wanneer er buiten op straat vanuit het niets chaos uitbreekt is het duidelijk dat hun avondje uit er één wordt om nooit te vergeten. Met een videocamera slaagt Hud, één van de jongeren, erin om de diverse taferelen die zich er die nacht voordoen, vast te leggen. De beelden tonen onder meer het verloop van een beangstigend chaotische nacht in New York City, waarbij er een hoop slachtoffers vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pathe heeft al sinds 1998 geen pauze's in filmsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef hollander172 het volgende:
Net geweest, waanzinnig goeie film imho.Jammer alleen dat er een pauze ingelast werd tijdens de scene in de metro, had ergens gelezen dat Pathé geen pauze in deze film had?
Mjah, Pathé Utrecht (Rembrandt Theater) dus wel blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:52 schreef Herald het volgende:
[..]
Pathe heeft al sinds 1998 geen pauze's in films
Same here.quote:Op zondag 3 februari 2008 02:49 schreef DJKoster het volgende:
terugvindmonster
Leuke film, vrijdagavond geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen plot, geen einde, geen sympathie voor de personages, geen spanning, geen mooie beelden, geen interessante 'slimmigheidjes'. Saai vooral, erg saai.
Gelukkig zag ik 'm thuis. *delete*
Mjah, ik denk ook niet dat een film als deze echt tot zijn recht komt op een computerschermpje.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb het niet over korreligheid oid. Bovendien, de camera bewoog zoveel dat beeldkwaliteit toch niet relevant was.
Denk 't ook niet nee.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:20 schreef hollander172 het volgende:
Mjah, ik denk ook niet dat een film als deze echt tot zijn recht komt op een computerschermpje.
Jij vindt het een kutfilm, dat is wat anders. Omdat jij je niet kan inleven in het verhaal, meer niet. Jouw probleem. Ik vond hem wél leuk namelijk. Juist omdat je meegetrokken werd in de paniek, omdat je niet wist wat er ging gebeuren. Een film hoeft niet vol te zitten met Jerry Bruckheimer special effects óf plottwists a lá Richard Kelly of David Lynch om toch nog steeds een leuke film te zijn. Een rampenfilm zoals die zou moeten zijn mijns inziens.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
Kutfilm. Deze imdb-comment vat het wel goed samen:
Geen plot, geen einde, geen sympathie voor de personages, geen spanning, geen mooie beelden, geen interessante 'slimmigheidjes'. Saai vooral, erg saai.
Gelukkig zag ik 'm thuis. *delete*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well duh, uiteraard is het mijn mening, en die van vele anderen trouwens. Er wás geen verhaal, "Oeh help, een monster! Welke kant zullen we op rennen?" Op zo'n zelfde manier kan ik natuurlijk simpelweg zeggen dat jij de film wél leuk vond omdat je veel te snel tevreden bent met een 'verhaal' en waarschijnlijk een Nijntje-film te complex zou vinden.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
Jij vindt het een kutfilm, dat is wat anders. Omdat jij je niet kan inleven in het verhaal, meer niet. Jouw probleem. Ik vond hem wél leuk namelijk.
'k Werd helemaal niet meegetrokken in de paniek of spanning, het was een hoop geschreeuw, een hoop geschud met de camera en veel langdradig en saai geren (spannend hoor, tig verdiepingen omhoog rennen in die wolkenkrabber). Zo kan iedere idioot met een camcorder wel 'paniek' filmen.quote:Juist omdat je meegetrokken werd in de paniek, omdat je niet wist wat er ging gebeuren. Een film hoeft niet vol te zitten met Jerry Bruckheimer special effects óf plottwists a lá Richard Kelly of David Lynch om toch nog steeds een leuke film te zijn. Een rampenfilm zoals die zou moeten zijn mijns inziens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |