abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56657597
was het bij jullie ook zo dat het echt lang duurde voordat het licht aanging bij de aftiteling of was dat toevallig bij mij? Zat daardoor ook echt zo van: "komt er nog een tussenfragment ofzo?"
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 11 februari 2008 @ 11:13:50 #77
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56661508
quote:
Op maandag 11 februari 2008 01:00 schreef Tim86 het volgende:
was het bij jullie ook zo dat het echt lang duurde voordat het licht aanging bij de aftiteling of was dat toevallig bij mij? Zat daardoor ook echt zo van: "komt er nog een tussenfragment ofzo?"
Ja, klopt.
pi_56670097
Buttfilm. Overal goede recensies gelezen dus ik verwachtte er wel wat van, maar viel tegen. Het acteerwerk was echt matig en de personages waren ronduit irritant.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leefde iig niet met ze mee. Voor de rest was het wel redelijk spannend, maar ik had gewoon meer van het verhaal verwacht. Ja, er is dus blijkbaar allemaal achtergrondinfo op internet enzo, maar daarvoor ga ik niet naar de bioscoop.
  maandag 11 februari 2008 @ 20:58:32 #79
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_56672024
Als je bij zo`n film meer van het verhaal verwacht ga je (IMHO) met de compleet verkeerde instelling naar de film kijken
pi_56672773
Ja maar er was in dit geval niets anders dat het gebrek aan een goed verhaal compenseerde.
pi_56708152
quote:
Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja maar er was in dit geval niets anders dat het gebrek aan een goed verhaal compenseerde.
Het achtergrond verhaal is met opzet weggelaten. Juist omdat op deze manier het 'ik was er zelf bij' gevoel versterkt wordt.
pi_56712959
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:04 schreef Disorder het volgende:

Het achtergrond verhaal is met opzet weggelaten. Juist omdat op deze manier het 'ik was er zelf bij' gevoel versterkt wordt.
Ja, leuk experiment, maar wat mij betreft mag dat meteen de laatste keer zijn.

Trouwens, ook met het 'ik was er zelf bij'-perspectief had men er wel wat meer van kunnen maken m.i.
pi_56721996
Baggerfilm men!!

Als je het al een film kan noemen. Hele film bestaat uit zogenoemde amateurbeelden van de videocamera van een van de hoofdrolspelers, maar je wordt daardoor totaal niet in de film meegetrokken en het verhaal gaat sowieso nergens over en je krijg nooit te weten wat er nou precies gebeurd allemaal.

Zondagavond in de bios gezien, maar geen aanrader dus. Trailers van Jumper en 10.000 BC zagen er beter uit
pi_56723091
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, ook met het 'ik was er zelf bij'-perspectief had men er wel wat meer van kunnen maken m.i.
Hoe had je dat dan in gedachten?
pi_56726726
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:18 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Hoe had je dat dan in gedachten?

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:15:42 #86
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56737142
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 17 februari 2008 @ 21:56:56 #88
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_56801902
Opzich niet verkeerd, maar ook geen super film.
Pluspunten:
- redelijk camerawerk
- snelheid
- verhaal opzich

Minpunten
- Einde
- te kort
- Onbeantwoorde vragen (teveel om op te noemen)
- acteerwerk
- clichematige film

Cijfer (1-10) -> euhm 5
pi_56820801
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef RedFever007 het volgende:

- Onbeantwoorde vragen (teveel om op te noemen)
vandaar ook die filpjes op internet, en deel II volgend jaar nauurlijk
  maandag 18 februari 2008 @ 21:51:41 #90
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_56824845
quote:
Op maandag 18 februari 2008 19:29 schreef Prego het volgende:

[..]

vandaar ook die filpjes op internet, en deel II volgend jaar nauurlijk
er zullen best filmpjes op internet staan maar als ik in de bios zit verwacht ik gewoon een film met antwoorden. Niet alle vragen hoeven van antwoord worden te voorzien, maar zo weinig antwoorden als in Cloverfield vind ik gewoon 3x niks.

Dat er een deel 2 komt is nog geen reden om geen antwoorden te geven natuurlijk.

Cloverfield is wel erg gehyped (als je het zo schrijft )
pi_56828165
En vele mensen zullen zich weer slaafs naar de bios laten drijven om achter de antwoorden op hun vragen te komen... . Kassa!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 19:35:09 #92
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_56842973
ik snap echt niet dat iedereen deze film zo goed vind, wat een kutfilm
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:24:00 #93
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_56844079
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:35 schreef -Rebelle het volgende:
ik snap echt niet dat iedereen deze film zo goed vind, wat een kutfilm
Als je dan ook eens uitlegt waarom je het zo`n kut film vindt
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:37:09 #94
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_56844492
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Als je dan ook eens uitlegt waarom je het zo`n kut film vindt
die zag ik aankomen
Op de een of andere manier vond ik de acteurs niet goed overkomen, beetje te hysterisch, overdreven en nep. Na een tijdje begon ik me daar echt aan te ergeren en het zelfs lachwekkend te vinden. En verder vind ik deze film een nogal hoog slechte horrorfilm gehalte hebben door al die enge monsters die de stad aanvallen.
Maar het is allemaal heel serieus bedoeld, op mij kwam het niet zo over, vandaar dat ik hem mislukt vind.
maar smaken verschillen
pi_56845179
Clovie

Ik heb me geen minuut verveeld tijdens deze film, dus voor mij is hij zeker geslaagd! Ik had alleen meer sympathie voor het monster dan voor de menselijke hoofdrolspelers
pi_59409989
Was hier nu echt zoveel om te doen? Hoe heeft Drew Goddard hier zijn naam aan kunnen verbinden Weinig verrassing, matig acteerspel en weinig indrukwekkende CGI. Vind ik.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:48:10 #97
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_59547709
ik vond het een geweldig spannende film
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_59746412
Ik heb hem halverwege maar uitgezet. Het "OMG I NEED TO GET TO MY GIRLFRIEND" bullshit van Rob vond ik té frustrerend.
pi_59763147
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 01:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb hem halverwege maar uitgezet. Het "OMG I NEED TO GET TO MY GIRLFRIEND" bullshit van Rob vond ik té frustrerend.

liefde toch

ik ergerde mij ook enigszins eraan, maar het bleef spannend genoeg voor mij om te blijven kijken.
einde vind ik een stuk minder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With money you can buy a clock, but not time.
pi_59765322
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Waar zie je mij zeggen dat het 'vergeten' is of 'lui' is?

Het is gewoon een gekozen 'perspectief' dat mij totaal niet boeit, omdat ik wél o.a. plot en verhaal en boeiende karakters etc verwacht in een film. Of ehm humor, originaliteit, verrassing, emotie, ik noem maar wat zaken die films 'goed' maken.

Een beetje zitten kijken naar een schuddende camera die rondrennende mensen filmt, een twintig minuten slaapverwekkend afscheidsfeestje, de dood van karakters die mij niet interesseren .

Ik vind het dus een kutfilm. Waardeloos, zonde van de tijd.

Twee categorieen:

1. Ik vind het genre niet boeiend

2. Het is een kutfilm.

Jij komt met argumenten die thuishoren in de eerste categorie tot een conclusie die thuishoort in de tweede categorie. En dat werkt natuurlijk niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')