Ja, klopt.quote:Op maandag 11 februari 2008 01:00 schreef Tim86 het volgende:
was het bij jullie ook zo dat het echt lang duurde voordat het licht aanging bij de aftiteling of was dat toevallig bij mij? Zat daardoor ook echt zo van: "komt er nog een tussenfragment ofzo?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik leefde iig niet met ze mee. Voor de rest was het wel redelijk spannend, maar ik had gewoon meer van het verhaal verwacht. Ja, er is dus blijkbaar allemaal achtergrondinfo op internet enzo, maar daarvoor ga ik niet naar de bioscoop.
Het achtergrond verhaal is met opzet weggelaten. Juist omdat op deze manier het 'ik was er zelf bij' gevoel versterkt wordt.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja maar er was in dit geval niets anders dat het gebrek aan een goed verhaal compenseerde.
Ja, leuk experiment, maar wat mij betreft mag dat meteen de laatste keer zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:04 schreef Disorder het volgende:
Het achtergrond verhaal is met opzet weggelaten. Juist omdat op deze manier het 'ik was er zelf bij' gevoel versterkt wordt.
Hoe had je dat dan in gedachten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, ook met het 'ik was er zelf bij'-perspectief had men er wel wat meer van kunnen maken m.i.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:18 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Hoe had je dat dan in gedachten?
vandaar ook die filpjes op internet, en deel II volgend jaar nauurlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 21:56 schreef RedFever007 het volgende:
- Onbeantwoorde vragen (teveel om op te noemen)
er zullen best filmpjes op internet staan maar als ik in de bios zit verwacht ik gewoon een film met antwoorden. Niet alle vragen hoeven van antwoord worden te voorzien, maar zo weinig antwoorden als in Cloverfield vind ik gewoon 3x niks.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:29 schreef Prego het volgende:
[..]
vandaar ook die filpjes op internet, en deel II volgend jaar nauurlijk
Als je dan ook eens uitlegt waarom je het zo`n kut film vindtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:35 schreef -Rebelle het volgende:
ik snap echt niet dat iedereen deze film zo goed vind, wat een kutfilm
die zag ik aankomenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je dan ook eens uitlegt waarom je het zo`n kut film vindt
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb hem halverwege maar uitgezet. Het "OMG I NEED TO GET TO MY GIRLFRIEND" bullshit van Rob vond ik té frustrerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With money you can buy a clock, but not time.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
Waar zie je mij zeggen dat het 'vergeten' is of 'lui' is?
Het is gewoon een gekozen 'perspectief' dat mij totaal niet boeit, omdat ik wél o.a. plot en verhaal en boeiende karakters etc verwacht in een film. Of ehm humor, originaliteit, verrassing, emotie, ik noem maar wat zaken die films 'goed' maken.
Een beetje zitten kijken naar een schuddende camera die rondrennende mensen filmt, een twintig minuten slaapverwekkend afscheidsfeestje, de dood van karakters die mij niet interesseren.
Ik vind het dus een kutfilm. Waardeloos, zonde van de tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |