Heb alleen meegekregen dat die kerel zei dat ie nog wel een paar leuke stagiaires had om de volgende keer daar mee te proberen wel op tv te komenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij Charlotte de schoonheidstrienemien. En ja, ze is dominant aanwezig als ze er is.
Ik zie liever dat zijn testikels tot moes getrapt worden. Niet om grof te zijn hoor, maar ik heb liever niet dat hij zich voortplant.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ja. Weer een smoes om wekenlang naar de tandarts te mogen gaan ........
Dat gebeurt vaker, iets openen en er verder niet meer komen,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Inderdaad een waardeloze OP en een TT die nergens op slaat.
Maar ja, wat verwacht je ? Iemand die geen streams volgt en de
vorige COS niet heeft gelezen.
Kan iemand niet even fotoshoppen?? Wil wel eens zien hoe dat eruit ziet! (ik ben zelf niet zo handig met fotoshop)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ja. Weer een smoes om wekenlang naar de tandarts te mogen gaan ........
GVDquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je de vorige COS maar lezen..... daar staan caps in... van de bikinilijn
Ik snap niet wat zo'n man ervan verwacht. De haren worden eerst weggeschoren, dan zie je tot vervelens toe zo'n rood lampje over de huid glijden. Niks bijzonders, geen promotiewaarde.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:16 schreef Py het volgende:
[..]
Heb alleen meegekregen dat die kerel zei dat ie nog wel een paar leuke stagiaires had om de volgende keer daar mee te proberen wel op tv te komen
De mensheid is zijn tegenstander dankbaar!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie liever dat zijn testikels tot moes getrapt worden. Niet om grof te zijn hoor, maar ik heb liever niet dat hij zich voortplant.
Weet ik veel, ik heb de OP niet gemaaktquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:17 schreef Py het volgende:
[..]
GVD![]()
En waarom staan die niet in de OP???????
Hij beweerde wel dat hij het drukker heeft sinds hij in dgk is geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet wat zo'n man ervan verwacht. De haren worden eerst weggeschoren, dan zie je tot vervelens toe zo'n rood lampje over de huid glijden. Niks bijzonders, geen promotiewaarde.
Die is zijn recept kwijt. Dus dat wordt paprika met suiker voor hem.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb de OP niet gemaakt![]()
Stuur TS anders ff een PM...... oh nee... die staat waarschijnlijk in de keuken
Omdat er inmiddels al weer haar op zit.....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:17 schreef Py het volgende:
[..]
GVD![]()
En waarom staan die niet in de OP???????
Dat bedoel ik. Ruk dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:22 schreef Katewalker het volgende:
Huub, Claire en Jaap de hele dag alleen met Amanda...het moment om haar aan te pakken..maar nee hoor..koetsiewoetsietoetsie...wat hebben we het toch leuk samen...
Beetje lastig om geschikte caps te vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:17 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Kan iemand niet even fotoshoppen?? Wil wel eens zien hoe dat eruit ziet! (ik ben zelf niet zo handig met fotoshop)
OMGquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje lastig om geschikte caps te vinden.
[ afbeelding ]
DGK haar op sterk water in de praktijkruimte? Nee. Dan is er vast nog wel iemand anders te vinden die dit kan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:22 schreef Py het volgende:
[..]
Hij beweerde wel dat hij het drukker heeft sinds hij in dgk is geweest.
Maar stel dat je in de buurt van hem woonde. Zou je niet een paar haartjes laten verwijderen door iemand die IN dgk is geweest?En de bewoners hun haartjes misschien wel in een potje heeft bewaard?
nou alquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:25 schreef coldstar het volgende:
[..]
Omdat er inmiddels al weer haar op zit.....
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
Voor de luie COSser.
De dag begon met een PSP'ende Brian.![]()
Rond de klok van enen kwam Charlotte en begon met laserontharen van Amanda, het leek op een bevalling.]
Daarna was Claire aan de beurt.
De avond viel over het hok en Jaap was de volgende patient, eerst scheren met 3 man sterk.![]()
Ondertussen speelde Huub op de piano het nummer "Chasing Cars".
Claire deed wat ze altijd doet.
Na de uitgebreide behandeling van Amanda door Charlotte voorzag Amanda haar van "smokey eyes".
Brian is om 15.00 uur vertrokken naar Hondenkop in Beverwijk voor een kickbokstraining.
Zo, iedereen weer op de hoogte zo. De streams zijn waardeloos dus maar even een tussendoor OP gemaakt.
Het laseren van de bikinilijn van Amanda mogen jullie zelf opzoeken.
Whehe, het raakt je he?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Inderdaad een waardeloze OP en een TT die nergens op slaat. Maar ja, wat verwacht je ? Iemand die geen streams volgt en de vorige COS niet heeft gelezen. Waarschijnlijk alleen geil om een topic te starten om een plaatje neer te kunnen zetten.
Als je in Hengelo woont heb je mazzel. Jaap treedt daar vannacht op om 0.30 uur in Empire New York, samen met Mikey.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:32 schreef BarryK het volgende:
Weet iemand waar ik kan vinden waar die luitjes tijdens carnaval optreden?
Dan ga ik ze wel ff spotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |