quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef jeweetz17 het volgende:ben opzoek naar een goedkope betrouwbare goede host, ben in eerste instantie van plan een info site te maken. en wil vervolgens bezig gaan met het opzetten van een wat grotere site wat meer ruimte in beslag gaat nemen. Wat voor host zou ik het best kunnen nemen en hoeveel ruimte zou een info site in beslag nemen met veel tekst wat plaatjes en eventueel embeded filmpjes. en is het verstandig om een .info site te nemen als domein of kan ik beter een .nl domein doen?
samengevat zoek ik een goede en betrouwbare host die goedkoop is.
- info site, niet heel veel ruimte nodig
- grotere site waar veel ruimte voor nodig is.
krijg je een ruimte van 3000 mb snel vol? of is dit redelijk groot. oja, en wat houden subdomeinen in? kan iemand mij dat vertellen?
is dit trouwens een goede host "Antagonist" voor een wat grotere site? en kan ik deze ook gebruiken voor een kleinere info site die niet zoveel webruimte nodig heeft. of kan ik voor een kleine info site een goedkoper alternatief vinden. heb internet van telfort dus helaas geen webruimte van provider.
ben nieuw in wereldje en ben nu goed bezig om een eigen site te bouwen, ben student heb niet heel veel geld en kan dus niet gelijk een dure host veroorloven want ik weet nog niet eens of de sites die ik wil maken rendabel zullen zijn om de kosten eruit te halen of als er wat aan te verdienen valt(is eigenlijk wel mijn doel)
De termen die je gebruikt zijn nogal niets zeggend.
Met een "info site" bedoel je een paar html pagina's met wat plaatjes?
Dan heb je inderdaad genoeg aan Antagonist. En veel goedkoper pakket dan dat zij aanbieden zul je niet echt vinden.
Wat 3000mb is weet je toch wel hoop ik?
Dat zijn 3000 afbeeldingen met een redelijke kwaliteit. 1500 mp3tjes, etc.
Een wat grotere site is? Hoeveel unieke views per dag? Wat kan je op de site doen? Als je video's gaat streamen zou je moeten gaan kijken naar dedicated of virtual hosting, daarmee kom je in het ¤30 + per maand gebied.
Als je de sites rendabel wilt krijgen moeten deze idioot heel bezoekers genereren.
En die moeten dan ook nog eens stom genoeg zijn om op de ads te klikken. Het is mij nog niet gelukt
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=subdomeinen