abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65605075
Heb net mijn contract bij DeziWeb.com weer verlengd. Nog steeds tevreden
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:18:13 #227
78498 classpc
I don't like change
pi_65610939
Ik zit nu al iets van 3 jaar bij SoHosted.com naar aanleiding van advies van iemand in dit topic.
Die draaien Windows servers en ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van gehad.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_65639155
tvp tevens melding dat ik nog steeds erg blij ben met Slicehost. Dat is wel unmanaged, dus je moet de kennis in huis hebben om een Linux bak from scratch te beheren.
  maandag 2 februari 2009 @ 08:15:18 #229
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_65645931
Heb sindskort alles draaien bij webreus, zat eerst bij mihosnet maar webreus is een stuk goedkoper.
Ben tot op dit moment zeer tevreden
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_65647159
Hier nog een tevreden Webreus klant, tot nu toe. Zit er nog niet zo lang, maar ik heb nog geen enkel probleem gehad. De datalimieten zijn alleen aan de érg lage kant, maar voorlopig ga ik toch geen 7gig/maand halen.

Het mooiste vond ik het registreren. Vrijdagmiddag om half 5 domein+hosting aangevraagd, en vrijdagavond om 22.00 een mailtje dat alles up&running was. En inderdaad.

Betaling was achteraf, keurig geregeld!
pi_65666982
ben opzoek naar een goedkope betrouwbare goede host, ben in eerste instantie van plan een info site te maken. en wil vervolgens bezig gaan met het opzetten van een wat grotere site wat meer ruimte in beslag gaat nemen. Wat voor host zou ik het best kunnen nemen en hoeveel ruimte zou een info site in beslag nemen met veel tekst wat plaatjes en eventueel embeded filmpjes. en is het verstandig om een .info site te nemen als domein of kan ik beter een .nl domein doen?

samengevat zoek ik een goede en betrouwbare host die goedkoop is.
- info site, niet heel veel ruimte nodig
- grotere site waar veel ruimte voor nodig is.

krijg je een ruimte van 3000 mb snel vol? of is dit redelijk groot. oja, en wat houden subdomeinen in? kan iemand mij dat vertellen?
is dit trouwens een goede host "Antagonist" voor een wat grotere site? en kan ik deze ook gebruiken voor een kleinere info site die niet zoveel webruimte nodig heeft. of kan ik voor een kleine info site een goedkoper alternatief vinden. heb internet van telfort dus helaas geen webruimte van provider.

ben nieuw in wereldje en ben nu goed bezig om een eigen site te bouwen, ben student heb niet heel veel geld en kan dus niet gelijk een dure host veroorloven want ik weet nog niet eens of de sites die ik wil maken rendabel zullen zijn om de kosten eruit te halen of als er wat aan te verdienen valt(is eigenlijk wel mijn doel)
pi_65673095
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:26 schreef jeweetz17 het volgende:
ben opzoek naar een goedkope betrouwbare goede host, ben in eerste instantie van plan een info site te maken. en wil vervolgens bezig gaan met het opzetten van een wat grotere site wat meer ruimte in beslag gaat nemen. Wat voor host zou ik het best kunnen nemen en hoeveel ruimte zou een info site in beslag nemen met veel tekst wat plaatjes en eventueel embeded filmpjes. en is het verstandig om een .info site te nemen als domein of kan ik beter een .nl domein doen?

samengevat zoek ik een goede en betrouwbare host die goedkoop is.
- info site, niet heel veel ruimte nodig
- grotere site waar veel ruimte voor nodig is.

krijg je een ruimte van 3000 mb snel vol? of is dit redelijk groot. oja, en wat houden subdomeinen in? kan iemand mij dat vertellen?
is dit trouwens een goede host "Antagonist" voor een wat grotere site? en kan ik deze ook gebruiken voor een kleinere info site die niet zoveel webruimte nodig heeft. of kan ik voor een kleine info site een goedkoper alternatief vinden. heb internet van telfort dus helaas geen webruimte van provider.

ben nieuw in wereldje en ben nu goed bezig om een eigen site te bouwen, ben student heb niet heel veel geld en kan dus niet gelijk een dure host veroorloven want ik weet nog niet eens of de sites die ik wil maken rendabel zullen zijn om de kosten eruit te halen of als er wat aan te verdienen valt(is eigenlijk wel mijn doel)
De termen die je gebruikt zijn nogal niets zeggend.
Met een "info site" bedoel je een paar html pagina's met wat plaatjes?
Dan heb je inderdaad genoeg aan Antagonist. En veel goedkoper pakket dan dat zij aanbieden zul je niet echt vinden.

Wat 3000mb is weet je toch wel hoop ik?
Dat zijn 3000 afbeeldingen met een redelijke kwaliteit. 1500 mp3tjes, etc.

Een wat grotere site is? Hoeveel unieke views per dag? Wat kan je op de site doen? Als je video's gaat streamen zou je moeten gaan kijken naar dedicated of virtual hosting, daarmee kom je in het ¤30 + per maand gebied.

Als je de sites rendabel wilt krijgen moeten deze idioot heel bezoekers genereren.
En die moeten dan ook nog eens stom genoeg zijn om op de ads te klikken. Het is mij nog niet gelukt

http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=subdomeinen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_65678022
ben wel beetje met je eens dat de termen die ik gebruik niets zeggend zijn, beetje vaag allemaal.
maar bedankt voor je antwoord kom ik stuk verder mee. inderdaad weet ik wel wat 3000 mb is. maar een site met vooral text en een paar plaatjes neemt denk ik veel minder in beslag dan 3000 mb.

De reden waarom ik het een beetje vaag houd is omdat ik op dit moment wat ideeen heb over wat ik wil gaan maken maar het nog niet helemaal compleet is uitgewerkt. Verder is het iets wat op dit moment nog niet echt te vinden is op internet, en als ik hier compleet ga neerzetten wat ik wil en wat voor ruimte het eventueel in beslag gaat nemen dan zijn er misschien mensen die mijn idee gaan gebruiken. dan heb ik het met name over door mij genoemde"grotere site".

over die andere site ben ik nu wel over uit. dat wordt gewoon een site waarin ik informatie geef over een bepaald onderwerp om mensen te kunnen helpen.
hoop het zo iets duiderlijk gemaakt te hebben. is webreus trouwens een aanrader?

Verder is dit gewoon een test voor mij, ik wil al tijdje bezig met sites maken maar er kwam steeds maar niets van, ben nu eerst bezig met html maar wil dit wel gaan uitbreiden naar andere programmeringen.
ik heb nog heel veel te leren(echt veel). Maar ik wil gewoon wat ervaring opdoen met een niet al te dure host en eens kijken wat ik er van kan maken en of ik er nog wat mee kan verdienen.

[ Bericht 16% gewijzigd door jeweetz17 op 02-02-2009 23:40:41 ]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:07:58 #234
78498 classpc
I don't like change
pi_65693331
Heeft er iemand ervaring met One.com?

Het lijkt me op zich wel interessant om overstappen van SoHosted naar One, gezien de onbeperkte dataverkeer en de 3000MB voor 1,25 per maand.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_65693371
Statisch gaat het, maar de db is erg traag geloof ik.
Daarnaast, servers in .se ofzo, dus retesnel zal het niet zijn?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 15:59:38 #236
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65695380
One.com was ik heel tevreden over. Heb het 3 jaar gehad.
Ongelimiteerd dataverbruik is wel erg lekker!

Het is alleen niet echt aanpasbaar en de laatste tijd is het wel eens een paar uur down, niet prettig..
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:00:23 #237
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65695417

Aardig omhoog gegaan
  dinsdag 3 februari 2009 @ 16:00:27 #238
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65695422
DUS: wat is nu de beste en voordeligste?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_65698105
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
DUS: wat is nu de beste en voordeligste?
Zou dat niet afhangen van je eisen? :")
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:16:58 #240
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65698210
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:13 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Zou dat niet afhangen van je eisen? :")
Ik heb niet echt veel eisen:

iets wat dit zou kunnen vervangen

http://www.everyoneweb.com/bierviltje

maar dat er wel 20x zoveel plaatjes op kunnen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_65699386
<script language="javascript" src="http://localhost/music/wasp.js"></script>

Oh, sorry.

Eh, hangt af van je data, maar ik denk zomaar dat je overal wel terecht kunt. Je zult ws alleen die editor van hun niet mee kunnen pakken.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:23:25 #242
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65700765
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:50 schreef veldmuis het volgende:
<script language="javascript" src="http://localhost/music/wasp.js"></script>

Oh, sorry.

Eh, hangt af van je data, maar ik denk zomaar dat je overal wel terecht kunt. Je zult ws alleen die editor van hun niet mee kunnen pakken.
Dat vind ik niet erg
  zondag 8 februari 2009 @ 22:31:46 #243
243353 Chtrozmed
I can has Pringles?
pi_65864745
- verkeerde topic -
  zondag 8 februari 2009 @ 22:33:09 #244
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_65864802
kick...
pi_66317892
Het is weer slecht gesteld met neostrada. Mijn uploads lopen constant vast. Het is maar dat ik te lui ben om van hosting te veranderen, anders was ik allang weg bij die prutsers.
pi_66326473
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef magnifor het volgende:
Het is weer slecht gesteld met neostrada. Mijn uploads lopen constant vast. Het is maar dat ik te lui ben om van hosting te veranderen, anders was ik allang weg bij die prutsers.
Mail je ze ff dat je server sloom is, heb ik tijdje geleden ook gedaan en toen hebben ze een paar zware sites die ook op "mijn" server stonden verhuist
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_66345767
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:15 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Mail je ze ff dat je server sloom is, heb ik tijdje geleden ook gedaan en toen hebben ze een paar zware sites die ook op "mijn" server stonden verhuist
Dat heb ik in het verleden gedaan. Mijn site is verhuist naar een nieuwe server, niet dat ik er iets van merk tot nu toe.
pi_66897391
Ik zoek een goedkope webhost, voor OsCommerce.

Ruimte, 2GB ofzo zal meer dan genoeg zijn, bandbreedte minstens 10GB, hoe meer hoe beter natuurlijk.

Mailboxen moeten er ook bij kunnen, en de gebruikelijke databases

Heeft er iemand nog tips? Met domeinnaam zou ideaal zijn

Voor zover het er nu uit ziet neem ik www.web-oke.nl, maar als iemand hier nog wat beters weet? Daar is het maar ¤1,25 per maand.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:57:22 #249
167923 appelsjap
All the above
pi_66897469
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zoek een goedkope webhost, voor OsCommerce.

Ruimte, 2GB ofzo zal meer dan genoeg zijn, bandbreedte minstens 10GB, hoe meer hoe beter natuurlijk.

Mailboxen moeten er ook bij kunnen, en de gebruikelijke databases

Heeft er iemand nog tips? Met domeinnaam zou ideaal zijn

Voor zover het er nu uit ziet neem ik www.web-oke.nl, maar als iemand hier nog wat beters weet? Daar is het maar ¤1,25 per maand.
Die van web-oke is tot dusver het goedkoopst volgens mij Nooit storingen en sneldheid is gewoon goed snel. Alleen helaas zonder domeinnaam, kan je daar trouwens wel bij nemen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_66908588
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:57 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Die van web-oke is tot dusver het goedkoopst volgens mij Nooit storingen en sneldheid is gewoon goed snel. Alleen helaas zonder domeinnaam, kan je daar trouwens wel bij nemen.
Oké, denk dat het dan die wel wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')