't ging mij er meer om te kijken of het kán. Heb een nieuw modem, die ouwe sloeg helemaal op tilt als ik een P2P programma aanzettequote:
Zoals je usenet tot een verschrikking kan maken met brakke servers, kan je dat bij torrents door brakke sites te gebruiken. Beetje kromme vergelijking die je trekt hierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef mcDavid het volgende:
Had ik jullie al verteld over mijn torrent-avontuur?
Ik ging gisteren voor de grap eens proberen rambo 4 te downloaden via torrents.
Nou, dat ging dan 3 dagen duren met 20kb/s
En dat was nog niet het ergste, maar dan ben je met 20kb/s aant downloaden, en is een beetje surfen al niet meer te doen omdat het echt kapot traag gaat
Via usenet had ik 'm in 3 kwartier binnen gehad en had ik die 3 kwartier ook nog eens nergens last van gehad qua surfsnelheid
Ik neem aan dat je xlned bedoelt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:03 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met xled?
Heb een week proeftijd gehad dat beviel goed, ben eigenlijk wel van plan een jaar af te sluiten.
Op het internet kom ik wel wat negatieve reacties tegen vooral bij het googlen naar hun adres![]()
Wat zijn de ervaringen?
Stopt het automatisch als je 1 jaar neemt, of moet je dat weer van tevoren opzeggen?
Ik hou het erop dat het beiden voor en nadelen heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zoals je usenet tot een verschrikking kan maken met brakke servers, kan je dat bij torrents door brakke sites te gebruiken. Beetje kromme vergelijking die je trekt hier
XLned, inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je xlned bedoelt.
Hoe zit het met de retentie? Is die idd 70 dagen? Das best wel brak dan.
Maar on the other hand ze zijn wel goedkoop idd (mits jaarbetaling)
Ik wil juist usenet omdat als ik NU een film zie, ik 'm vanavond nog wil kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:22 schreef -sobriquet het volgende:
Ik ben weer lekker met smsusenet bezig, vind ik toch prettiger aangezien er laatste tijd niet veel soeps op usenet te vinden is. Neem nu gewoon eens per week smsusenet accountje en download heel de dag alles wat ik die week tegen ben gekomen. Gaat prima en kost zo maar 4euro per maand
ja dat kun je doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
Kan www.smsusenet.nl worden toegevoegd aan de OP?
Die gebruik ik zelf namelijk graag omdat ik altijd beltegoed over heb.
Ja, maar dan zijn anderen goedkoper. En sneller. En ik vind dat sms/bel-gedoe irritant.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
Dat kan toch gewoon met smsusenet?
*klik*quote:
Goedkoper kan best zijn, maar zelf gebruik ik usenet maar eens per week ofzo, en download ik in een paar uur meer dan ik de rest van de week tijd heb om te kijkenquote:Ja, maar dan zijn anderen goedkoper. En sneller. En ik vind dat sms/bel-gedoe irritant.
lol, ik heb er nog zoveel die ik moet kijken dat ik makkelijk een week iedere dag 4 films kan kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wil juist usenet omdat als ik NU een film zie, ik 'm vanavond nog wil kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |