't ging mij er meer om te kijken of het kán. Heb een nieuw modem, die ouwe sloeg helemaal op tilt als ik een P2P programma aanzettequote:
Zoals je usenet tot een verschrikking kan maken met brakke servers, kan je dat bij torrents door brakke sites te gebruiken. Beetje kromme vergelijking die je trekt hierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:29 schreef mcDavid het volgende:
Had ik jullie al verteld over mijn torrent-avontuur?
Ik ging gisteren voor de grap eens proberen rambo 4 te downloaden via torrents.
Nou, dat ging dan 3 dagen duren met 20kb/s
En dat was nog niet het ergste, maar dan ben je met 20kb/s aant downloaden, en is een beetje surfen al niet meer te doen omdat het echt kapot traag gaat
Via usenet had ik 'm in 3 kwartier binnen gehad en had ik die 3 kwartier ook nog eens nergens last van gehad qua surfsnelheid
Ik neem aan dat je xlned bedoelt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:03 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met xled?
Heb een week proeftijd gehad dat beviel goed, ben eigenlijk wel van plan een jaar af te sluiten.
Op het internet kom ik wel wat negatieve reacties tegen vooral bij het googlen naar hun adres![]()
Wat zijn de ervaringen?
Stopt het automatisch als je 1 jaar neemt, of moet je dat weer van tevoren opzeggen?
Ik hou het erop dat het beiden voor en nadelen heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zoals je usenet tot een verschrikking kan maken met brakke servers, kan je dat bij torrents door brakke sites te gebruiken. Beetje kromme vergelijking die je trekt hier
XLned, inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je xlned bedoelt.
Hoe zit het met de retentie? Is die idd 70 dagen? Das best wel brak dan.
Maar on the other hand ze zijn wel goedkoop idd (mits jaarbetaling)
Ik wil juist usenet omdat als ik NU een film zie, ik 'm vanavond nog wil kijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:22 schreef -sobriquet het volgende:
Ik ben weer lekker met smsusenet bezig, vind ik toch prettiger aangezien er laatste tijd niet veel soeps op usenet te vinden is. Neem nu gewoon eens per week smsusenet accountje en download heel de dag alles wat ik die week tegen ben gekomen. Gaat prima en kost zo maar 4euro per maand
ja dat kun je doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
Kan www.smsusenet.nl worden toegevoegd aan de OP?
Die gebruik ik zelf namelijk graag omdat ik altijd beltegoed over heb.
Ja, maar dan zijn anderen goedkoper. En sneller. En ik vind dat sms/bel-gedoe irritant.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
Dat kan toch gewoon met smsusenet?
*klik*quote:
Goedkoper kan best zijn, maar zelf gebruik ik usenet maar eens per week ofzo, en download ik in een paar uur meer dan ik de rest van de week tijd heb om te kijkenquote:Ja, maar dan zijn anderen goedkoper. En sneller. En ik vind dat sms/bel-gedoe irritant.
lol, ik heb er nog zoveel die ik moet kijken dat ik makkelijk een week iedere dag 4 films kan kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wil juist usenet omdat als ik NU een film zie, ik 'm vanavond nog wil kijken.
Die 6000kb moet je delen door 8. Dat is je snelheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
Verdeurie ik krijg het maar niet in m'n hoofd.![]()
Als je een internetabbonement hebt van 6mb is dat toch iets van 6000kb/s per seconde?
Ik snap het niet, ik moet een verhoudingstabel hebben.
Kijk dat is duidelijk! Bedankt!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die 6000kb moet je delen door 8. Dat is je snelheid.
daar werken ze toch niet met cc's, maar met af-/overschrijvingen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Om half 10 heb ik Eweka al betaald, maar ik kan nog steeds niet downloaden
En iDeal. Dan is je account binnen een half uurtje online. Maar soms is het inderdaad ff wachten, vooral als dit de eerste maand is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daar werken ze toch niet met cc's, maar met af-/overschrijvingen?
ohquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En iDeal. Dan is je account binnen een half uurtje online. Maar soms is het inderdaad ff wachten, vooral als dit de eerste maand is.
Dat hebben ze puur gedaan dat je niet vastzit aan een account van een jaar, maar dat je gewoon na een maand kan zeggen, doei.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ohwel ontzettend stom van ze dat ze dat niet gewoon geautomatiseerd hebben. Betaal je via ideal - wat speciaal gemaakt is om eindelijk fatsoenlijk aankopen op internet te kunnen doen zonder cc - en dan nog gaat zon kutbedrijf er 6 weken over doen om je betaling te verwerken. Ik zou ze een dikke vinger geven en ergens anders heen gaan
"Klasse post, ik neem hem mee!"quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Neem ik mee voor de kids"
"Zal m`n vrouwtje leuk vinden"
Met iets in hun hand...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij die wijvenfilms terwijl ze diezelfde avond alleen voor de tv zitten te kijken
Ook al betaal je gewoon via overschrijving, heb je je account nog binnen 3 dagen geactiveerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:23 schreef Badabingea het volgende:
Je kunt ook in meervoud van 7,50 betalen hoor. Dus 15 euro of 30, wat jij wiltHoef je maar 1x zolang te wachten.
Ik heb Eweka al een jaar en nog nooit gezeik gehad.
Hier heb je een paar paaseitjes!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Klasse post, ik neem hem mee!"
"Deze neem ik mee hoor!!!"
"Dank je wel, deze gaat mee."
"Hoe moet je dit installeren?"
"Ja deze zocht ik nog, bedankt!"
"Top post, gaat mee!"
"Neem ik mee"
"Heeft iemand een serial?"
Heb je zoveel mogelijk lijntjes aanstaan? (waarschijnlijk iets van 4)quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:15 schreef wc-eend het volgende:
Ok ik heb sinds een paar dagen news leecher, als ik wat download dan is de snelheid max 83 kb/s, als ik die max op 500 kb/s zet dan blijft hij maar rond 60-80kb/s downloaden, ik ben verbonden via de nieuws server van kpn, komt dat limiet door hun of mis ik een instelling? Als ik een normaal bestand download, of een torrent dan schiet ik gewoon omhoog tot 300-400 kb/s..
Hij stond op 1, nu heb ik hem op 4 gezet, waar kan je hem het beste op zetten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je zoveel mogelijk lijntjes aanstaan? (waarschijnlijk iets van 4)
Zo ja dan ligt het aan de usenetserver van KPN.
zooo standaar dquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hier heb je een paar paaseitjes!!!
Je kunt het gewoon proberen. Het aantal lijntjes dat verbinding kan maken mag je gebruiken, de rest pleur je gewoon weer uit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:36 schreef wc-eend het volgende:
Ok ik ga nu met 240 over 4 lijnenkan het kwaad om hem hoger te zetten
???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |