dan is het wel veranderd! want iig de huizen die ik ken waren echt alleen voor dispuutsleden! maar goed bij olof zal ook wel de klad erin zitten dan!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, ik heb er ook in gezeten, dus ik weet er wel iets meer van. Ze zoeken nu iemand van buitenaf om vervolgens in de zomer diegene lid te maken van Olof.
Olof krijgt steeds minder instroom.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan is het wel veranderd! want iig de huizen die ik ken waren echt alleen voor dispuutsleden! maar goed bij olof zal ook wel de klad erin zitten dan!
ja sinds hyves hoeven mensen niet meer zo nodig!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Olof krijgt steeds minder instroom.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja sinds hyves hoeven mensen niet meer zo nodig!
en olof is gewoon bergafwaarts gegaan met het bestuur van een paar jaar geleden, die hebben het dusdanig verneukt dat het nog steeds een slechte naam heeft!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
dat is het probleem niet, het probleem voor Olof is dat Vidar en die andere studentenmuziekvereniging meer leden krijgen.
ga ff chloor kopen ofzo dan ipv hier posten!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:33 schreef Charles.Darwin het volgende:
Voor mij heeft het altijd al een slechte naam gehad
Zo'n dispuutshuis is echt een zielige bende.
(En nog ranziger dan mijn pleepot, dat zegt wat ...)
Moet hij een ranzig olof huis gaan schoonnmaken met dat chloor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ga ff chloor kopen ofzo dan ipv hier posten!
Nou ja, lekker belangrijk, het is toch geen Scientology of zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, ik heb er ook in gezeten, dus ik weet er wel iets meer van. Ze zoeken nu iemand van buitenaf om vervolgens in de zomer diegene lid te maken van Olof.
direct wonen is wel goed hoor! ze zijn alleen duur, maar de huizen die ze leveren zijn wel goed meestal (daarna heb je niets meer met direct wonen te maken)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:55 schreef ghizzer het volgende:
haha vette gesprekken hier boven. thanx mensen voor de info! dan weet ik in ieder geval daar genoeg over. volgende week woensdag ga ik een bezoek brengen aan kruikenstad. ben benieuwd of dat wat op gaat leveren. zal denk ik ook wel een bezoek brengen aan Rots Vastgoed. Direct Wonen (voorlopig even) niet. Veel negatieve verhalen over gehoord.
Ik denk dat hij mijn eigen toilet bedoeld. Maar die chloor laat ik maar even liggen, liever nog wat langer leven met een tikje vieze toilet dan een blinkende pot en onder de zodenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moet hij een ranzig olof huis gaan schoonnmaken met dat chloor.
Ze plaatsen godverdomme kampjoekels in je studentenhuis. Die er dan met je spullen vandoor gaan. Met Direct Wonen ben ik nog niet klaar, geldwolven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
direct wonen is wel goed hoor! ze zijn alleen duur, maar de huizen die ze leveren zijn wel goed meestal (daarna heb je niets meer met direct wonen te maken)
ehm direct wonen plaatst niet hoor! die bemiddelen tussen jou en de verhuurder! de verhuurder besluit uiteindelijk of je er wel of niet komt! dus dan moet je gewoon je huisbaas aanspreken! heb het appartement waar ik nu woon ook via Direct wonen, was inderdaad duur, maar had het wel snel!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ze plaatsen godverdomme kampjoekels in je studentenhuis. Die er dan met je spullen vandoor gaan. Met Direct Wonen ben ik nog niet klaar, geldwolven.
zijn dat die Chineesjes met die vrouw die 2000032342 verschillende bestellingen uit haar hoofd kan doen? die is lekker!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:12 schreef Lindytje het volgende:
Mede-Tilburgers, wie kan mij vertellen wat er met eetcafé Chi aan de broekhovense weg is gebeurd?? Is al een week dicht ofzo!!
Mijn afhaal-frietboer, wat doe je!!!!!
Iddquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:12 schreef Lindytje het volgende:
Mede-Tilburgers, wie kan mij vertellen wat er met eetcafé Chi aan de broekhovense weg is gebeurd?? Is al een week dicht ofzo!!
Mijn afhaal-frietboer, wat doe je!!!!!
Die zit toch tegenover de kerk?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:23 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Idddie zit 100 meter van m'n huis...
Daarnet maar naar eethuis Kaan geweest.. die zit 20 meter van m'n huis... maar is stuk minder qua eten.
Die is zeker lekker ja!! En zo goed als om de hoek, dus ideaal....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
zijn dat die Chineesjes met die vrouw die 2000032342 verschillende bestellingen uit haar hoofd kan doen? die is lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |