Zelf zoeken, dat werkt echt als een tiet!quote:Op maandag 18 februari 2008 18:47 schreef ghizzer het volgende:
Jow jow Tilburg! Iemand hier nuttige tips om aan een (studenten)kamer te komen? Alvast thanx voor het geval dat!
Ik heb wel de grootste autoquote:Op maandag 18 februari 2008 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of ze hebben na aankoop van die starterswoning geen geld meer om te stappen.
Of ze zijn elk weekend aan het klussen in die bouwval starterswoning in de hoop ooit wat meerwaarde te realiseren.
Of je bent gewoon voorgelogen, en je woont stiekem in een bejaardenwijk!
Dan word je meteen naar het Verdiplein verwezenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zelf zoeken, dat werkt echt als een tiet!![]()
Wat heb je eigenlijk met de tips na je vorige posts gedaan?
Oh, en alvast 1 tip: mocht je ooit naar een kijkavond gaan, kom dan niet binnen met 'Jow jow chillburg'.
tja.. het kutte is.. heb nu nog een OV maar over een paar weken niet meer.. en een retourtje Tilburg kost me 25 euro en bijna 6 uur tijd.. dan ga ik natuurlijk niet naar een lullige kijkavond waar 20 mensen komen. heb veel gezocht via kamernet en ook wel gereageerd, maar viel wat tegen. vaak op erg korte termijn ook.. even afgezien van de voorgenoemde problematiek.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zelf zoeken, dat werkt echt als een tiet!![]()
Wat heb je eigenlijk met de tips na je vorige posts gedaan?
Oh, en alvast 1 tip: mocht je ooit naar een kijkavond gaan, kom dan niet binnen met 'Jow jow chillburg'.
Waar reageer je op? Wat is de huissamenstelling, hoe groot is de kamer, hoe duur, waar zitten de kamers? Uni of HBO?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:22 schreef ghizzer het volgende:
[..]
tja.. het kutte is.. heb nu nog een OV maar over een paar weken niet meer.. en een retourtje Tilburg kost me 25 euro en bijna 6 uur tijd.. dan ga ik natuurlijk niet naar een lullige kijkavond waar 20 mensen komen. heb veel gezocht via kamernet en ook wel gereageerd, maar viel wat tegen. vaak op erg korte termijn ook.. even afgezien van de voorgenoemde problematiek.
zo veeleisend ben ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar reageer je op? Wat is de huissamenstelling, hoe groot is de kamer, hoe duur, waar zitten de kamers? Uni of HBO?
Misschien moet je iets minder veeleisend zijn.
Da's niet echt veeleisend inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
zo veeleisend ben ik niet.
- geen zolderkamer/kamer schuine wanden (ik ben 2.05 m dus vandaar)
- internetaansluiting
- min. 12m2
- max. 280 euro
volgens mij is dat zo verkeerd nog niet.
ik ben net afgestudeerd hbo, ben nu op zoek naar een kamer in tilburg om daar tot aan september te werken. vanaf september wil ik de master organisatiewetenschappen aan de uvt doen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's niet echt veeleisend inderdaad.
Doe je uni of HBO?
Wonenbreburg ook al geprobeerd?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:54 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ik ben net afgestudeerd hbo, ben nu op zoek naar een kamer in tilburg om daar tot aan september te werken. vanaf september wil ik de master organisatiewetenschappen aan de uvt doen.
Druk met fietsers ja, daar komen nauwlijks auto's.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:47 schreef existenz het volgende:
Het is inderdaad wel vlakbij het centrum, maar veel ballencorpsen woningen daar en veel hele grote studentenhuizen (in niet al te beste staat). En gewoon een drukke straat...
Wilhelminapark, Tuinstraat, Doelenstraat noem maar op zijn disputen van Olof.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:13 schreef ghizzer het volgende:
thanx thanx! bedankt voor de tips en reacties.. dat sowieso! hehe.. dat van Tuinstraat. Wilhelminapark is er ook zo één.. die posten echt wekelijks een paar keer een advertentie opnieuw.. volgens mij heb je daar niets aan, maar weet je ook Messenga wat er precies aan scheelt? Ik ben benieuwd!
De kamers die je wekelijks terugkeren op kamernet zijn echt Olof disputen hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
Er staan ook wel gewone studentenhuizen in de Tuinstraat ...
Olof valt wel te negeren, ze zijn redelijk nep
is er toch iets veranderd in de tijd dat ik er zat! toen waren ze toch echt alleen voor dispuutsleden! kwam je er al buitenstaander gewoon niet in! wel heeft olof een paar huizen die ze gewoon verhuren, zeg maar gewoon investeringen, maar op zich is daar niets mis mee hoor!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
De kamers die je wekelijks terugkeren op kamernet zijn echt Olof disputen hoor.
Nja, ik heb er ook in gezeten, dus ik weet er wel iets meer van. Ze zoeken nu iemand van buitenaf om vervolgens in de zomer diegene lid te maken van Olof.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
is er toch iets veranderd in de tijd dat ik er zat! toen waren ze toch echt alleen voor dispuutsleden! kwam je er al buitenstaander gewoon niet in! wel heeft olof een paar huizen die ze gewoon verhuren, zeg maar gewoon investeringen, maar op zich is daar niets mis mee hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |