dat is wel fijn ja! vruger toen ik nog in de horeca werkte was dat ook altijd leuk, gebroken glazen ontwijken... maar het is wel erger geworden weer de laatste tijd helaas!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:35 schreef theKiD het volgende:
Waarom moeten die vooral tilburgse jongetjes, en dan vooral de aanwezige tilburgse marokaantjes bij de Druiventros toch elk jaar vechten? Is dat stoer ofzeau?Mja.. heel me pak vol met bloed omdat ik zonodig 2 uit elkaar moest halen
![]()
Muhahahahaha, ik ben even bij 'De twee boeren' gewerkt, en daar hadden we alleen maar onbreekbare plastic 'glazen'..... Hoe fout.. Daar werken én de glazen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat is wel fijn ja! vruger toen ik nog in de horeca werkte was dat ook altijd leuk, gebroken glazen ontwijken... maar het is wel erger geworden weer de laatste tijd helaas!
Ik heb eigenlijk geen 1 kroeg gezien die ze niet had...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Muhahahahaha, ik ben even bij 'De twee boeren' gewerkt, en daar hadden we alleen maar onbreekbare plastic 'glazen'..... Hoe fout.. Daar werken én de glazen...
wij hadden gewoon glasquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen 1 kroeg gezien die ze niet had...
Heus waar joh? Dan heb ik vast wel een een pilsje voor je getapt met ons tap-pistool!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef theKiD het volgende:
de 2 boeren was mijn stamkroeg, toen het nog bestond, en voordat de carousel dichtging en dus half kamp-tilburg er kwam
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
Tilburger meldt!
ik pas zaterdagquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:15 schreef Messenga het volgende:
Morgen eindelijk weer werken.
Hehe, binnenkort komt er op't Vreedeplein een Saturn en een FRS bij.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:17 schreef toma het volgende:
[..]
ik pas zaterdag![]()
was vandaag nog bij de FRS geweest. Maar ik zag dat jij er niet was![]()
Maar de stad is nu 1 grote bouwput
Elke winkel wordt nu verbouwd lijkt het wel. Denk ik eindelijk een nieuwe telefoon op te kunnen halen, wordt de Orange shop omgebouwd tot T-mobile shop
de FRS is idd wel toe aan een verbouwing.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe, binnenkort komt er op't Vreedeplein een Saturn en een FRS bij.de FRS waar ik werk wordt in Maart ook verbouwd.
Het nieuwe ziet er trouwens wel erg tof uit. Ken het resultaat al van Deventer.
Zeker, gelukkig is de nieuwe shopmanager flink voor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:22 schreef toma het volgende:
[..]
de FRS is idd wel toe aan een verbouwing.
ja en hoorde echt iets grappigs daarover.... als ze verbouwd zijn kunnen ze niet meer in het systeem van Orange komen...quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:17 schreef toma het volgende:
[..]
ik pas zaterdag![]()
was vandaag nog bij de FRS geweest. Maar ik zag dat jij er niet was![]()
Maar de stad is nu 1 grote bouwput
Elke winkel wordt nu verbouwd lijkt het wel. Denk ik eindelijk een nieuwe telefoon op te kunnen halen, wordt de Orange shop omgebouwd tot T-mobile shop
Het is niet extreem duur, maar ik betaal voor 16 m2, iets dichterbij de stad, 245 euro. Voor een goede kamer in centrum zuid moet je op Kamerpunt.nl of Kamernet kijken. Centrum Zuid is wel relaxt ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:46 schreef ghizzer het volgende:
jow Chillburg.. ik kan een kamer krijgen aan de Zandrivierstraat. of eigenlijk.. 2 kamers (7m2 + 12m2) voor 275 euro p.m. wel de 2de verdieping. Iemand enig idee of dat duur of goedkoop is voor Tilburgse maatstaven? Hoe kom je gemakkelijk aan een betaalbare kamer en is Tilburg Centrum-Zuid een beetje ok wonen? Thanx voor reacties!
De trein.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, denk je om 7:30, ik ga naar mn werk ben ik optijd.
sta je gewoon op de a58 vast dat je alsnog pas om 8:30 in eindhoven bent ......
iemand nog een leuke sluiproute die niet veel wordt gebruikt ????
kan niet ivm werkquote:
De verbinding Tilburg - Eindhoven is al jaaaaaaaren een ramp. Met de trein zal het ook niet rustig worden want die zit 's ochtends ook bomvol.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
gedetacheerd voor ICT werkzaamheden bij de brandweer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat doe je eigenlijk?
Ja, maar die ga ik heul niet zeggen. Anders moet ik jou ook weer voorbij als je er met 80 netjes rond rijdtquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
ik en snelheid houden ....quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, maar die ga ik heul niet zeggen. Anders moet ik jou ook weer voorbij als je er met 80 netjes rond rijdt
ah ok.. nou ja.. ik heb het in ieder geval afgezegd. Ik weet eigenlijk al wel dat ik me aan 2 losse kamers ga storen. Dan heb ik liever 1 ietwat groter, want tja.. op beide kamers moet je loopruimte hebben en heb je dus in feite minder ruimte voor spullen e.d. dan bij 1 grote kamer. Bovendien zit ik ook liever op de eerste verdieping dan 2de. en tja.. 275 euro p.m. vind ik geen punt, maar dan stel ik wel wat meer eisen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het is niet extreem duur, maar ik betaal voor 16 m2, iets dichterbij de stad, 245 euro. Voor een goede kamer in centrum zuid moet je op Kamerpunt.nl of Kamernet kijken. Centrum Zuid is wel relaxt ja.
Euhmz, tot aan Best, zit er niet veel meer op dan de a58 te blijven volgen. Daarna kun je bij Best eraf gaan, en dan Bata volgen. Daarna is het eigenlijk immer gerade aus, richting industrie-terrein ehv. Als je op de t-splitsing rechts gaat, kom je daarna in centrum ehv uit.quote:
mja, maar na best kun je net zogoed door blijven rijden, want draai je de a2 op en dan heb je al afslag centrum ...quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euhmz, tot aan Best, zit er niet veel meer op dan de a58 te blijven volgen. Daarna kun je bij Best eraf gaan, en dan Bata volgen. Daarna is het eigenlijk immer gerade aus, richting industrie-terrein ehv. Als je op de t-splitsing rechts gaat, kom je daarna in centrum ehv uit.
Daar verhuur ik mijn kamer ook wel voor, (voor een paar minuutjes dan hequote:Op donderdag 7 februari 2008 20:58 schreef existenz het volgende:
Mooie vrouwen mogen aankloppen voor een kamer 8)
Mits echt mooie vrouwen mag een uur ook wel hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
Daar verhuur ik mijn kamer ook wel voor, (voor een paar minuutjes dan he)
Voor een speciaal prijsje nogwelquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mits echt mooie vrouwen mag een uur ook wel hoor.
kunt er ook bij Moergestel af, dan helemaal binnen door tot aan Oirschot, dan kan je daar de A58 en evt. de A2 weer op of doorrijden!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Euhmz, tot aan Best, zit er niet veel meer op dan de a58 te blijven volgen. Daarna kun je bij Best eraf gaan, en dan Bata volgen. Daarna is het eigenlijk immer gerade aus, richting industrie-terrein ehv. Als je op de t-splitsing rechts gaat, kom je daarna in centrum ehv uit.
mja de enige afslagen over 20 km:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kunt er ook bij Moergestel af, dan helemaal binnen door tot aan Oirschot, dan kan je daar de A58 en evt. de A2 weer op of doorrijden!
* -_Tommy_- werkt vanaf maart ook in E'hoven...
maar het is inderdaad al jaren een drama daar, nieuwe verbinding zou iets moeten verbeteren, maar snap nog steeds niet dat op een kaarsrechte weg zonder rare afslagen enzo er altijd files staan!
bij moergestel kun je meestal nog wel net de afslag op! anders kun je ook via Hilvarenbeek rijden en dan door Middelbeers enzo! maar dat is wel goed gecontroleerd met flitsers! maar dan sta je niet vast iig!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja de enige afslagen over 20 km:
moergestel, oirschot, best
meer niet :s
en juist bij moergestel en oirschot loopt het vast
mja inderdaad ....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
bij moergestel kun je meestal nog wel net de afslag op! anders kun je ook via Hilvarenbeek rijden en dan door Middelbeers enzo! maar dat is wel goed gecontroleerd met flitsers! maar dan sta je niet vast iig!
Ik snap ook wel dat je er bij Moergestel af kunt, maar qua tijd kun je dan beter in de file staan, dan binnendoor te crossen. Heb bijna jaar in Veldhoven een meiske gehad, en als ik die 'smorgens naar Veldhoven of Eindhoven moest brengen, ben ik ook regelmatig binnendoor gecrost.Dat levert misschien 5 minuten tijdswinst op, en een hoop ergernis omdat je niet de enige bent die de binnendoorweg neemt. En je dus niet door kunt rijden omdat er 1 zo'n pipo precies 79km/h rijd omdat hij anders te snel zou gaan..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 06:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kunt er ook bij Moergestel af, dan helemaal binnen door tot aan Oirschot, dan kan je daar de A58 en evt. de A2 weer op of doorrijden!
* -_Tommy_- werkt vanaf maart ook in E'hoven...
maar het is inderdaad al jaren een drama daar, nieuwe verbinding zou iets moeten verbeteren, maar snap nog steeds niet dat op een kaarsrechte weg zonder rare afslagen enzo er altijd files staan!
heb een paar jaar lang naar A'foort moeten rijden en ging toch liever 20 km en half uur langer omrijden dan 20 minuten stil staan! en naar A'foort stond je nog langer stil hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je er bij Moergestel af kunt, maar qua tijd kun je dan beter in de file staan, dan binnendoor te crossen. Heb bijna jaar in Veldhoven een meiske gehad, en als ik die 'smorgens naar Veldhoven of Eindhoven moest brengen, ben ik ook regelmatig binnendoor gecrost.Dat levert misschien 5 minuten tijdswinst op, en een hoop ergernis omdat je niet de enige bent die de binnendoorweg neemt. En je dus niet door kunt rijden omdat er 1 zo'n pipo precies 79km/h rijd omdat hij anders te snel zou gaan..
Vanaf afslag Best is de tijdswinst wel genoeg om binnendoor te schieten, naar mijn ervaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |