ach gewoon bij de controle zeggen dat je geen hond hebt. Ookal staat ie naast je te blaffen dan moet je gewoon zeggen dat ie van vrienden is en dat je aan het oppassen bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad... ik ruim netjes op, dus waarom zou ik in godsnaam moeten betalen voor die honden???
Nou ja, ik heb al 4 jaar een hond en betaal nu pas 1 jaar belasting, maar toch...
Zo adrem was ik op dat moment niet...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef toma het volgende:
[..]
ach gewoon bij de controle zeggen dat je geen hond hebt. Ookal staat ie naast je te blaffen dan moet je gewoon zeggen dat ie van vrienden is en dat je aan het oppassen bent.
dat heeft mijn oma ook gedaan terwijl haar hond naast haar stond te blaffen. En dan heel nuchter zeggen: "Nee, Hoezo???"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo adrem was ik op dat moment niet...
Bel ging: 'woewoewoewoewoefffff!!!!!!!!!!' (twee stuks...)
'Heeft u een hond? '
Ik moest alleen maar heel hard om die man lachen... Hahaha!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad... ik ruim netjes op, dus waarom zou ik in godsnaam moeten betalen voor die honden???
Nou ja, ik heb al 4 jaar een hond en betaal nu pas 1 jaar belasting, maar toch...
ja inderdaad!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
2 honden is zowat 150 euro, bijna meer dan de woz
lekkere buren heb je danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
had hier een keer de honden van mijn ouders op bezoek en toevallig komt er een dag later de man van dehondenbelasting aan de deur!
wij hoorden dat u honden heeft hier...
ehm nee die waren hier logeren
ow maar wij gaan u wel in de gaten houden
NSB'ers!
Ja heb hier wel een oude tang rondlopen die de oorlog nog heeft meegemaakt en daar waarschijnlijk wat dingen heeft geleerd en gebaalt heeft toen de Canadezen hier ons kwamen bevrijden...quote:
van die PVV stemmers zeker.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja heb hier wel een oude tang rondlopen die de oorlog nog heeft meegemaakt en daar waarschijnlijk wat dingen heeft geleerd en gebaalt heeft toen de Canadezen hier ons kwamen bevrijden...
Twee honden is ruim 175 euro.... Zie de brief die hier op tafel ligt....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef existenz het volgende:
[..]
2 honden is zowat 150 euro, bijna meer dan de woz
Oh, Jack Russel was iets in de 70 hoorde ik gisteren. Dus ik deed gewoon x2 ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Twee honden is ruim 175 euro.... Zie de brief die hier op tafel ligt....
Waar zijn ze nou precies aan het werken?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:38 schreef existenz het volgende:
En welke mongool vond het slim om EN aan de ringbaan zuid te gaan werken EN aan de ringbaan oost?
Ringbaan zuid: Tegenover stappegoor (2 baans wordt 5mtr!!!! 1 baans en daarna weer 2 baans, maar dat houdt alles op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef toma het volgende:
[..]
Waar zijn ze nou precies aan het werken?
waarom??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Ringbaan zuid: Tegenover stappegoor (2 baans wordt 5mtr!!!! 1 baans en daarna weer 2 baans, maar dat houdt alles op.
Ringbaan oost: Vanaf de brug over het kanaal wordt het 1 baans geloof ik.
mja of met de rest!quote:Op zondag 2 maart 2008 03:00 schreef Ace1 het volgende:
Zal wel iets met die bios te maken hebben toch.. of zit ik er nu naast?
quote:Bouw Nieuw-Stappegoor van start
Burgemeester Vreeman en Wim Crapts geven startsein
De bouw van Nieuw-Stappegoor (het gebied tussen de Goirleseweg, Ringbaan Zuid, de Stappegoorweg en de A58) is gestart. In juli is begonnen met de voorbereidingen voor de aanleg van een ondergrondse parkeergarage onder de nieuw aan te leggen sporthal. In de komende jaren verandert Stappegoor in een dynamisch gebied waar je kunt wonen, sporten, uitgaan en studeren.
Vandaag markeren burgemeester Vreeman en Wim Crapts (voorzitter Consortium Stappegoor) de start van de bouw met een openingshandeling. In het najaar kunnen ook de inwoners van Tilburg kennismaken met de plannen. In 2013 is Nieuw-Stappegoor klaar. De nieuwe sporthal gaat eind 2008 open.
De ontwikkeling van het gebied is een samenwerking tussen de gemeente Tilburg en het Consortium Stappegoor. Het consortium, dat bestaat uit Crapts Projectontwikkeling, Hopman-Interheemgroep en Rabo Vastgoed, ontwikkelt en realiseert het project dat naar schatting 250 miljoen kost.
Dynamische wijk
De plannen voor Nieuw-Stappegoor zijn ambitieus. De combinatie van wonen, studeren, sporten en uitgaan in één gebied is uniek in Nederland. Ook de realisatie van 3000 ondergrondse parkeerplaatsen maakt het project bijzonder. In het gebied komen twee grote pleinen met uitgebreide (top)sportfaciliteiten, sportwinkels, kleinschalige horeca en een megabioscoop. Naast de nieuwe sporthal komt een overdekte 400-meter ijsbaan. De ontwikkeling biedt ook kansen aan de onderwijsinstellingen in het gebied. Zo heeft Fontys plannen voor de bouw van een parkeergarage. Het plan biedt ruimte aan ongeveer 1100 woningen op verschillende locaties in het gebied. Het aanbod is gevarieerd: van starters- en studenteneenheden tot eengezinswoningen en ruime vrijstaande woningen nabij de Goirleseweg. Daarnaast krijgen diverse sportverenigingen in het gebied nieuwe accommodaties.
De planning voor de aanpak van het gebied ziet er als volgt uit:
2007
Zomer: start bouw sporthal / parkeergarage
Najaar: start bouw bioscoop en publieksevenement Nieuw-Stappegoor
Winter: start bouw 400 meter ijsbaan
2008
Start bouw studenten-starters huisvesting aan Sportplaza naast de bioscoop
Start woningbouw Sportplaza Stappegoorweg
2008 - 2009
Start aanleg sportvelden aan de Sportboulevard
2009 - 2012
Realisatie bouw overige woningen
2013
Afronding project Nieuw-Stappegoor
Geloof in de week van 18 maart.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:44 schreef Kingside het volgende:
Weet iemand wanneer precies al die winkels op het Pieter Vredeplein klaar zijn, met die Saturn enzo?
Openen ze dan in de week met pasen of de week voor pasen. Met pasen zou ik niet blij mee zijn dan ben ik op vakantie, en dvd stunts kunnen altijd intressant zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef Messenga het volgende:
En wat ik hoor van mn oude baas.
Schijnt dat Saturn de eerste week extreem gaan stunten met DVD's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |