quote:
Speelt die niet bij Haarlem?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Christian 'Christy' Bonevacia, speler van FC Haarlem heeft nu Bonevacia als voetbalnaam en achternaam, wat was zijn achternaam toen hij nog bij AZ voetbalde?
Bedankt voor het vertrouwen, maar helaasquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Shumway, jij weet het antwoord op m'n vraag vast wel.
Razendsnelle modquote:
Roger Milla van Kameroenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:46 schreef tong80 het volgende:
Hiquita de doelman van Colombia ging vaak met de bal aan de voet op avontuur. Dat ging op het WK-90 een keer mis. Wie pakte de bal van hem af en scoorde ?
Kloptquote:
in 1990 was Schillaci topscorerquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wie was topscorer van dat WK ?
Hij scoorde er 5 tegen Kameroen, dus voor 6 had hij er 2 nodig lijkt mequote:Op donderdag 7 februari 2008 15:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
HOeveel wedstrijden had hij hiervoor nodig ?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij scoorde er 5 tegen Kameroen, dus voor 6 had hij er 2 nodig lijkt me
met Hristoquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
, maar volgens mij was ie wel samen met nog iemand topscorer maar dat weet ik niet meer zeker.
Erg laat, maar natuurlijk goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 05:14 schreef Radegast het volgende:
Janga!
Sturing en Bosman vielen ook samen als laatste 2 af.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:26 schreef dndiek het volgende:
Er kan toch maar een speler de laatste zijn
Berry was toen de rechtsback van Oranje, hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |