Wat denk jij dan dat Lurling hier probeert te bereiken?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En hoe moet je, als je al zo in de bal komt, je been nog terugtrekken??
JA, Lurling was te laat en had dus minstens geel verdiend, misschien ook wel rood. Maar hou toch alsjeblieft op met te roepen hoe smerig deze overtreding wel niet was. Degene die meent dat hier bewust en opzettelijk een poging is gedaan het been van Wielaert door midden te schoppen moet zichzelf echt even na laten kijken
Net als in het geval Bouaouzan en ook de hierboven aangehaalde overtreding van Lurling waarin hij ook gewoon 'te laat' is, is het voornamelijk een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Die in ieder geval nu goed af loopt. Lurling is een speler die 'op het randje' kan spelen, er vast ook af en toe over gaat. Echter vergelijk het nu niet met die belachelijke tackle met 2 benen van bijvoorbeeld Edgar Davids woensdagavond. DAT is pas opzet, dit is gewoon 'dom' (want te laat ingezet, waarbij hij wel voor de bal ging). Vink heeft het goed beoordeeld!
Nee, dít liep goed af.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Alleen loopt het dan sowieso goed af of wordt het niet geregistreerd. Tsja..
Wielaert heeft de wedstrijd toch gewoon uit kunnen spelen?quote:
nee idd. Want zn vrouw is al 6 dagen overtijdquote:Op maandag 4 februari 2008 18:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Brrr smerige overtreding, gelukkig bedoelde hij het niet gemeen
AlienLifeFormquote:
Eens. Ik denk zelfs dat er van opzet geen sprake was.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wielaert heeft de wedstrijd toch gewoon uit kunnen spelen?
Ja, ik vind Lurling ook een gluiperd, een 'raar mannetje'. Wel iemand die overigens erg goed kan voetballen, echter hij heeft af en toe van die streken.
Maar dat neemt niet weg dat hierover zo mogelijk een nog grotere poppenkast werd gemaakt door de commentator dat Peter R. de Vries inzake Joran van der Sloot (om even wat actueels te noemen) heeft gedaan. En dat is waartegen ik ageer
Flikker toch op man. Lurling plaatst zijn voet op een plek waar die bal nooit kan komen . Zijn intentie kan dus nooit zijn geweest om de bal te spelen.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En hoe moet je, als je al zo in de bal komt, je been nog terugtrekken??
JA, Lurling was te laat en had dus minstens geel verdiend, misschien ook wel rood. Maar hou toch alsjeblieft op met te roepen hoe smerig deze overtreding wel niet was. Degene die meent dat hier bewust en opzettelijk een poging is gedaan het been van Wielaert door midden te schoppen moet zichzelf echt even na laten kijken
Net als in het geval Bouaouzan en ook de hierboven aangehaalde overtreding van Lurling waarin hij ook gewoon 'te laat' is, is het voornamelijk een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Die in ieder geval nu goed af loopt. Lurling is een speler die 'op het randje' kan spelen, er vast ook af en toe over gaat. Echter vergelijk het nu niet met die belachelijke tackle met 2 benen van bijvoorbeeld Edgar Davids woensdagavond. DAT is pas opzet, dit is gewoon 'dom' (want te laat ingezet, waarbij hij wel voor de bal ging). Vink heeft het goed beoordeeld!
Het is wel beoordeeld door de scheidsrechter, maar die vond het geen kaart waard. Kan niet meer gestraft worden dus...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:17 schreef Kickmaster het volgende:
Heeft ie een kaart gekregen? of kan hij alsnog gestraft worden?
Prima beslissing van de scheidsrechter, niet opzettelijk dus geen kaart.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is wel beoordeeld door de scheidsrechter, maar die vond het geen kaart waard. Kan niet meer gestraft worden dus...
Dat geloof ik ook bij Rachid Bouaouzan, toch vond ik zijn 16 wedstrijden schorsing (of iets in die trend) behoorlijk terecht......quote:Op maandag 4 februari 2008 19:10 schreef Beschouw het volgende:
Eens. Ik denk zelfs dat er van opzet geen sprake was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |