Die spelling!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:45 schreef seinhuis het volgende:
Die watjes hebben eerst in groningen en vriesland gereeden
Voornamelijk DD-AR en Mat ´64. Maar ook SGM(m) en heel soms zelfs ICM (!). Materieelshow´s te Obdam dus.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
treinen van Hoorn naar Den Haag Centraal met MDDM?
Mja, schijnt een Ddos aanval te zijn, echter net was het weer retesnel en 2 tellen later is het weer traag. Je kunt er weinig mee zo ...quote:
Makje. Een mDDM is de motorwagen die bij DD-AR hoort. Met mDDM wordt vaak aangeduid dat het een setje DD-AR is met motorwagen, terwijl het alleen maar de motorbak is. Officiëel is het dus DD-AR met mDDM of loc. Zo kun je de setjes dus onderscheiden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan DD-AR en mDDM nooit uit elkaar houdenBen ik nu een n00b?
en nu rijdt er een met 3 bakken en een loc rondquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:13 schreef Duvel het volgende:
Je hebt, om de verwarring compleet te maken, ook DD-AR met zes bakken gehad.
Met DDM-1 dat eigenlijk gewoon 6 bakken is die getrokken of geduwd worden door een loc, heeft mDDM niets te maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, dus mDDM heeft heul niks met DDM te maken?
DDM heeft bedreigde diersoorten op de stuurstand staan, DDAR nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
maar waaraan moet ik nou een DDM-stam en een DD-AR stam uit elkaar houden? Die loc is het dus niet begrijp ik. De kleur van de bankjes? rood is DDM, groen is DD-AR? zoiets?
Tof verhaal, dank jequote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:22 schreef sander89 het volgende:
De nieuwe TGV Edit: Nieuwe naam AGV is vandaag gepresenteerd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan in commerciële dienst 360 km/h rijden![]()
Nieuws bericht(AD)
Word wel een andere kleur hoop ik![]()
Doe eens normaal gastquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:42 schreef seinhuis het volgende:
In de 16000 reid nu ook Ddar!
Tevens je kunt Ddar herkennen aan de greone banjes.
DDM-1 en DD-AR kun je door de bakken te tellen wel uitelkaar houdenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
maar waaraan moet ik nou een DDM-stam en een DD-AR stam uit elkaar houden? Die loc is het dus niet begrijp ik. De kleur van de bankjes? rood is DDM, groen is DD-AR? zoiets?
tijd voor een opfriscursus spelling?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:42 schreef seinhuis het volgende:
In de 16000 reid nu ook Ddar!
Tevens je kunt Ddar herkennen aan de greone banjes.
nheej. Lech jei hed muh nochgh maar evuh uidquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:49 schreef seinhuis het volgende:
Ik wildte je alleen maar hellpen
Tevens, snap je nu al het veerschil tussen Ddar en mDdm?
Neus loopt wel wat duidelijk breder uit aan de onderkant hopelijk ziet niet al te slecht uit in het echt, maar zal natuurlijk wel verwegen aerodynamica zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof verhaal, dank jeHier liep op HGBTF al een tijdje een topic over, maar foto's waren nieuw
Je kunt het zien aan de bankjes inderdaad, tot je in DDM1 stuurstand "Panda" zit, want die heeft ook groene bankjes omdat ie ooit in de fik gestaan heeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt er ook nog bij die wel een postruimte hadden, maar waar ie is omgebouwd en nu raampjes heeft in plaats van schuifdeuren (of waren dat alleen V1-V3?). Anyhow: de overgang van Werkspoor naar Talbot kun je zien aan de lasnaden rond de driehoekige frontruiten. Bij de stellen t/m de 840 zie je hier lasnaden, bij de stellen die later geleverd zijn net meer. Heb je hier iets aan? Neen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste 3 deelseries plan V zijn al gesloopt, behalve museumstel 419 die uit de 2e serie afkomstig is.
Echt heel duidelijk worden de verschillen tussen de deelseries niet helaas
Ja, ik ben in pannenkoek-met-poedersuiker mood. Graag gedaan.quote:
Niet mijn smaakquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch had ik liever iets gehad wat meer hierop leek:
[ afbeelding ]
kan een stuk slechter hoor:quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:41 schreef sander89 het volgende:
Niet mijn smaakneus lijkt net een stuk plat geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |