Jij ook al?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb op vrijdag altijd de neiging om 3 uur langte posten
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Polonaise in de studio!
[ link | afbeelding ]
Dat wordt een dampende en tevens stampende punica-oase?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:15 schreef MadSteven het volgende:
Aha... Sandstorm. Deel ik van de zomer nog een podium mee. Wordt gezellig. Ben Liebrand staat ook op dat podium
Doen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef MadSteven het volgende:
Jazeker. Het 80's en 90's stage. Ik ben nog aan het twijfelen, maar ik vermoed dat ik met de Telekids tune begin.
Je kunt ook lekker cliche eindigen met een Telekids tune.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef MadSteven het volgende:
Jazeker. Het 80's en 90's stage. Ik ben nog aan het twijfelen, maar ik vermoed dat ik met de Telekids tune begin.
Snachts na tweeën, dan gaan we met zijn alle naar beneden, dan weer naar boven waar we trouw beloven, tot smorgens vroeg door te gaan ah ah ah... 3xquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Polonaise in de studio!
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef MadSteven het volgende:
Laat ik nou net "Nog 3 minuten" niet hebben. Zou wel geweldig zijn, ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt ook lekker cliche eindigen met een Telekids tune.
Ik heb 'm hier op CD staan!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Laat ik nou net "Nog 3 minuten" niet hebben. Zou wel geweldig zijn, ja.
Nu alquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf maakt het nieuwe deel aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |