idd lijkt me dat ook niet leuk, want dan voel je je ook niet gelukkig!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat maakt ook wel weer het leven zullen we maar zeggen..
Wat zou tenslotte het leven zijn zonder gevoel?
uhm ja dat lijkt me dan ook weer zo levenloos. Maar soms wou ik wel dat ik het gewoon even voor een dagje kon uitzetten en als je het weer aan zou zetten dat rot gevoel dan weg zou zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat maakt ook wel weer het leven zullen we maar zeggen..
Wat zou tenslotte het leven zijn zonder gevoel?
Daarom, dan maar af en toe iets wat tegenzit... er zijn gelukkig genoeg dingen om van te genietenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd lijkt me dat ook niet leuk, want dan voel je je ook niet gelukkig!
een delete knop voor bepaalde dingen... dat zou wel relaxt zijn hahahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhm ja dat lijkt me dan ook weer zo levenloos. Maar soms wou ik wel dat ik het gewoon even voor een dagje kon uitzetten en als je het weer aan zou zetten dat rot gevoel dan weg zou zijn.
vraag ik me dan meteen weer bij af of het dan ook weg zou zijn, situatie is dan weer niet veranderdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhm ja dat lijkt me dan ook weer zo levenloos. Maar soms wou ik wel dat ik het gewoon even voor een dagje kon uitzetten en als je het weer aan zou zetten dat rot gevoel dan weg zou zijn.
Misschien dat dat ooit nog uitgevonden wordtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
een delete knop voor bepaalde dingen... dat zou wel relaxt zijn hahahaha
trusten......quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
maar ik ga lekker slapen, mooie tijd...
ik wens jullie beide een goede nachtrust, en we spreken elkaar snel weer!
je bent goed wakkerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vraag ik me dan meteen weer bij af of het dan ook weg zou zijn, situatie is dan weer niet veranderd
you 2 !quote:
Slaaplekker.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
maar ik ga lekker slapen, mooie tijd...
ik wens jullie beide een goede nachtrust, en we spreken elkaar snel weer!
in combi met die delete knop moet het kunnen denk ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je bent goed wakker.
Het gaat om het idee..dat je dus even niet met dat gevoel zit. Maarja is ook weer niet handig als het de volgende dag weer terug is. hmm..is iets om over na te denken
Inderaad, maar het is voor mij te laat om serieus over na te denken hahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je bent goed wakker.
Het gaat om het idee..dat je dus even niet met dat gevoel zit. Maarja is ook weer niet handig als het de volgende dag weer terug is. hmm..is iets om over na te denken
dank u, dank u!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Slaaplekker.
Ik duik er ook zometeen in. Eerst nog alle die op mn bed ligt opruimen
duik voorzichtig!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Slaaplekker.
Ik duik er ook zometeen in. Eerst nog alle die op mn bed ligt opruimen
een goede landing dan....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dank u, dank u!
Gelukkig is mijn bed vrij voor de zweefduik! hahaha
dit is echt mijn laatste berichtje hoor, weltruste![]()
Ooit een keertje misschienquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in combi met die delete knop moet het kunnen denk ik
dank u vriendelijk!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ooit een keertje misschien.
Slaapze alvast. *gooit beetje slaap richting draculettetje* Nou moet het lukken:P
dat nr is inderdaad van merciful fatequote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, heb het hele overzicht al gevonden
http://www.encycmet.com/cover/
Alleen, bij Merciful Fate staat geen andere artiest vermeld... Zou het nummer dan toch van hun zijn
Nummer is echt te gek hoor, maar op een of andere manier is het muzikaal gezien niet helemáál Metallica...
Zegt ie om 13:37quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo dit noemen ze volgens mij uitslapen
Goed he! en dat zag ik dus ook pas later hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |