Carnaval kennen we hier nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:24 schreef draculettetje het volgende:
Ben wta afwezig het weeken, ben aan het carnavallen......
dank je wel! zo meteen naar de opstoet!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Carnaval kennen we hier niet![]()
Veel plezier draculettetje!!!!!!!!
Whehe dan haal je wel het nieuws, dronken door cola.quote:Op maandag 4 februari 2008 07:46 schreef Crazy-M het volgende:
en vandaag weer naar werk, gister nogal veel cola op
moest bobben, dus elke keer als iemand geen bier meer had, kreeg ik een glas cola
en dat ging echt snel, zult bijna zeggen, cola dronken
ja echt fit ben ik nietquote:Op maandag 4 februari 2008 07:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe dan haal je wel het nieuws, dronken door cola.
Succes op werk
oiquote:
Vrouwmensch!quote:
Ellende?!? Mwah valt wel mee tochquote:Op maandag 4 februari 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:wat een ellende... zo geen zin vandaag
![]()
Mogguh allemaal![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ellende?!? Mwah valt wel mee toch
Feest voor beneden de rivieren, Flevoland kent geen carnavalquote:Op maandag 4 februari 2008 08:30 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet waar jij vandaan komt...maar hier viert men carnaval... ik zeg je...ellende
Lucky bastardquote:Op maandag 4 februari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Feest voor beneden de rivieren, Flevoland kent geen carnaval
Whehehe tjah ik ben nu lekker wakker... en niet clinisch hersendoodquote:
Ik doe niet aan Carnaval...blij dat ik het na 7 jaar horeca kan ontlopenquote:Op maandag 4 februari 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe tjah ik ben nu lekker wakker... en niet clinisch hersendood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |