Lucky bastardquote:Op maandag 4 februari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Feest voor beneden de rivieren, Flevoland kent geen carnaval

Whehehe tjah ik ben nu lekker wakker... en niet clinisch hersendoodquote:

Ik doe niet aan Carnaval...blij dat ik het na 7 jaar horeca kan ontlopenquote:Op maandag 4 februari 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe tjah ik ben nu lekker wakker... en niet clinisch hersendood

Mogguhquote:Op maandag 4 februari 2008 08:51 schreef Arjan007 het volgende:
goedemorgen allemaal

Arme jijquote:Op maandag 4 februari 2008 09:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zit middenin het kloppend hart van carnaval nu (lees: maastricht)

mogguh beller!quote:Op maandag 4 februari 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Droxz

Wat voor tv heb je gekocht dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh beller!
p.s
wel gaaf zeg, wiién op mijn nieuwe tv

"32 lcd schermpiequote:Op maandag 4 februari 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat voor tv heb je gekocht dan?

Netjes hoorquote:

jep, geen fullhd... wel 100hz..quote:

HD ready is toch netjes, en wel meteen een component kabel?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep, geen fullhd... wel 100hz..
hdmi aansluitingen enzo, gewoon perfect voor mij dus

HD reday is voor mij voldoendequote:Op maandag 4 februari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HD ready is toch netjes, en wel meteen een component kabel?

Van mij mag die beste jongen brandenquote:

Mijn Wii is via component aangesloten, maar ja, ik heb mijn pc ook niet aan mijn televisie hangenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
HD reday is voor mij voldoende![]()
Component? Zit nog steeds te twijfelen hoe ik mijn pc moet gaan aansluiten.
Ik heb mijn pc nu aangesloten via svideo maar krijg gewoon geen scherp beeld,
en blijf maar de juiste instellingen zoeken wat niet lukt
Daarom ga ik hem op via component aansluiten of gewoon via vga (heeft die tv ook),
of via DVI ->HDMI...

Lang en pijnlijk om precies te zijn!quote:Op maandag 4 februari 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van mij mag die beste jongen branden

7 miljoen kijkers om precies te zijn. Ja ik heb zeker geweten, en die jongen weet er gewoon zoveel meer vanaf.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lang en pijnlijk om precies te zijn!
Gisteren toevallig ook gekeken?
Ik kijk normaal nooit, maar moet gewoon toekennen dat zelfs ik heb gekeken

Mijn Wii inderdaad ook (toch standaard?)quote:Op maandag 4 februari 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn Wii is via component aangesloten, maar ja, ik heb mijn pc ook niet aan mijn televisie hangen

Zelfs Ajax fij.. what ever kreeg minder kijkers... trouwens wel weer lekker... 3-0!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
7 miljoen kijkers om precies te zijn. Ja ik heb zeker geweten, en die jongen weet er gewoon zoveel meer vanaf.

Volgens mij is het standaard composiet en als je een andere HD ready kabel koopt, dan is het component.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii inderdaad ook (toch standaard?)
Ik heb ook een mediacentre die ik op mijn vorige tv ook gebruikte (svideo)..
Wil alleen nu dat mijn windows (mediacentre) haarscherp op mijn beeld staat

En het had wel 6-0 kunnen worden!! Pff Suarez, om te huilenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs Ajax fij.. what ever kreeg minder kijkers... trouwens wel weer lekker... 3-0!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |