Hier zeggen ze altijd dat de mensen op de tv het toch niet horen, maar diep in hun hart vóelen ze mijn ergernis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:16 schreef Pool het volgende:
Whehe, herkenbare klacht. Ik schreeuwde eergisterochtend ook tegen de televisie "DAT IS NIET GRAPPIG, STOMME DOOS11!!", waarna mijn vriendin vroeg of ik even rustig wilde doen.
''Smile!, Your happy people!''quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:24 schreef Misstique het volgende:
Kijk ze eens gelukzalig stralen.
Ik zou haar hardhandig over dat keukenblok buigen, ruw haar broek naar beneden trekken en haar van achteren nemen. "HIER HOER! PAK AAN! HIER HEB JE EEN KIP IN HET PANNNETJE! PANNNETJE!!! PANNNETJE!!!"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou haar doen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zou haar hardhandig over dat keukenblok buigen, ruw haar broek naar beneden trekken en haar van achteren nemen. "HIER HOER! PAK AAN! HIER HEB JE JE KIP IN HET PANNNETJE! PANNNETJE!!! PANNNETJE!!!"
En als de tranen dan langs haar wangen lopen, draai ik haar om en stop ik mijn pik tussen haar waterstofperioxidesmoel. "DAT ZAL JE LEREN GRAPPEN TE MAKEN", terwijl ik met mijn ballen tegen haar kin aan beuk.
Slet.
*stil*quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zou haar hardhandig over dat keukenblok buigen, ruw haar broek naar beneden trekken en haar van achteren nemen. "HIER HOER! PAK AAN! HIER HEB JE JE KIP IN HET PANNNETJE! PANNNETJE!!! PANNNETJE!!!"
En als de tranen dan langs haar wangen lopen, draai ik haar om en stop ik mijn pik tussen haar waterstofperioxidesmoel. "DAT ZAL JE LEREN GRAPPEN TE MAKEN", terwijl mijn ballen tegen haar kin aan beuken.
Slet.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zou haar hardhandig over dat keukenblok buigen, ruw haar broek naar beneden trekken en haar van achteren nemen. "HIER HOER! PAK AAN! HIER HEB JE EEN KIP IN HET PANNNETJE! PANNNETJE!!! PANNNETJE!!!"
En als de tranen dan langs haar wangen lopen, draai ik haar om en stop ik mijn pik in haar waterstofperioxidesmoel. "DAT ZAL JE LEREN GRAPPEN TE MAKEN", terwijl mijn ballen tegen haar kin aan zwiepen.
Slet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |