Ik snap het nog steeds niet goed. Wat heeft die geluidsman nou precies gedaan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Geluidsman die de instellingen van de amp van de zangeral instelt op die van de voglende banddaardoor niet kunnen gitaren en het nummer maar met 1 gitaar doen
lame
Pffquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet goed. Wat heeft die geluidsman nou precies gedaan?
TNX iedereenquote:
Wel makkelijk, kun je in het donker ook zien hoe laat het isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:49 schreef ibaneX het volgende:
[..]
TNX iedereen [afbeelding] ben momenteel erg druk met stagen unzo. Maar niks gitarigs deze keer, een wekker die ook licht geeft. Super Chill [afbeelding]
Ja, dat kan je als professioneele sound dude niet echt maken natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vertelde dat verhaal zondag in SPOD, Dribbel. Mijn bands kaken lagen op de grond van verbazing.
Wij hadden die gozer keihard gethrasht natuurlijk. Maar ja, wij zijn dan ook een gevaarlijke Metalband. [afbeelding].
Nouja als je over de amps daar speelt neem ik aan da tje als gitarist/bassist toch wel ff de tijd wil hebben een fatsoelijk geluid eruit te halen. Vind het wel netjes dat ze de moeite en tijd er voornemen iedere band te soundcheckenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:31 schreef Cynic het volgende:
Met 8 bands alle bands laten soundchecken is trouwens echt de grootst mogelijke onzin.
Nouja dacht ik eerst ook maar uiteindelijk viel het mee, vooral omdat we die soundchecks hadden gedaan, was er minder dan 5 minuten tijd tussen de bands. Iedere band had zeg maar half uur de tijd met dat wisselen dus zeg 25 minuten spelen. Half 8 begon het en half 12 was het eingelijk ook preices afgelopen. Liep eigenlijk perfect op schema allemaal. Beetje veel om allemaal van begin tot eind te kijken natuurlijk maar het was wel geod te doenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:43 schreef Cynic het volgende:
is 8 bands niet sowieso een beetje veel voor 1 avond?
ik vind met 3 bands spelen al wel genoeg doorgaans.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel makkelijk, kun je in het donker ook zien hoe laat het is
Niet teveel Fenders kopen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:40 schreef Dupje het volgende:
Jongens! Ik ga vannacht op vakantie naar Mexico, dus ik ben 12 dagen afwezig!
Dan weten jullie dat
Salmonella, hepatitis B...dat soort dingen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:09 schreef Jorikjet het volgende:
mooi land + lekker eten! probeer van die buffetten daarzo eens, en dan van alles wat pakken, zitten verrassende dingen tussen!
Akelig strak gespeeld.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
http://youtube.com/watch?v=YVDDdY4Icyg
Geluidsman die de instellingen van de amp van de zangeral instelt op die van de voglende banddaardoor niet kunnen gitaren en het nummer maar met 1 gitaar doen
lame
Idd, gewoon eerste band soundchecken, en de rest line-check.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:31 schreef Cynic het volgende:
Met 8 bands alle bands laten soundchecken is trouwens echt de grootst mogelijke onzin.
Het komt wel tof over, dat is toch het allerbelangrijkste. Ik kan me voorstellen dat het publiek wel plat gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hou maar op daaroverje wil niet eens weten hoe het hele optreden ging
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |