abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56451937
Ophoeren. Heb ik een neenee sticker waardoor ik gelukkig de standaard folders ontwijk. Zit er bij de normale post nog altijd wel een paar van die hoerige kut gamma achtige foldertjes.

Tyf op. Heb niet voor niks een neenee sticker.

Kut gamma.

dat zeg ik, ophoeren
pi_56451950
Daarom stuurt de Gamma hun folders via de post mee, dus. Hihipwnd.
pi_56451956
En als ze tóch opletten op je nee-nee sticker is er gelukkig nog altijd heel veel geadresseerde reclame.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 1 februari 2008 @ 09:52:16 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_56452083
Klagen bij TNT of de Gamma. Heb ik ook gedaan en vanaf dat moment zat er ineens geen folder meer bij de post. Overigens wel een excuusbrief van TPG.
pi_56452116
Je hebt ook van die tijdelijke reclamelopers die altijd meteen 2 pakjes reclame in je brievenbus tieveren..
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:04:04 #6
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56452327
stukje bij de ja-nee sticker plakken uit n labeler ofzo.
"ook niet 'aan de bewoners van' AUB!!!~11uNo " ofzoiets

[ Bericht 8% gewijzigd door marcel-o op 01-02-2008 10:14:55 ]
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_56452350
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:52 schreef qltel het volgende:
Klagen bij TNT of de Gamma. Heb ik ook gedaan en vanaf dat moment zat er ineens geen folder meer bij de post. Overigens wel een excuusbrief van TPG.
Als die dat doet met de vocabulaire die die nu gebruikt dan denk ik dat er alleen nog maar meer post komt
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:07:36 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_56452409
Als iedereen zijn ongewenste folders nu gewoon los op straat flikkert, dan worden er heus wel na verloop van tijd maatregelenen genomen tegen die reclameverspreiding.
pi_56452629
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef Yi-Long het volgende:
Als iedereen zijn ongewenste folders nu gewoon los op straat flikkert, dan worden er heus wel na verloop van tijd maatregelenen genomen tegen die reclameverspreiding.
Goede instelling!
pi_56452631
ik heb het zelf ook weleens gedaan. Ben je net gewend om die folders van achter de normale te halen als je het in de brievenbus gooit, is er weer zo iemand die een nee/nee cq nee/ja sticker heeft geplakt. En alhoewel je wel weet dat je het er niet in mag gooien, loop je toch een groot gedeelte op automatische piloot, en pak je het er toch achter. om er uiteraard net achter te komen als het op de mat terecht ploft. En aangezien aanbellen voor zoiets lulligs mij teveel tijd kost, en ik het nut er niet van inzie (krijg je een keer wat gratis, is het weer niet goed), zal ik gewoon verder lopen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:19:31 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_56452639
Reclame
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_56452688
In de meeste gevallen is het niet de postbode, maar de bezorger van de buurtkrantjes. Ik heb dus een ja-nee sticker en die vunzen stoppen die kut reclames dus tussen de buurtkranten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_56452699
De folders van Gamma worden verspreid door TNT en gaan dus mee in de reguliere postbezorging. Ik snap trouwens ook niet waar die klagers zich over opwinden. Nog nooit van een oud-papierbak gehoord?
pi_56452718
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:19 schreef Bensel het volgende:
ik heb het zelf ook weleens gedaan. Ben je net gewend om die folders van achter de normale te halen als je het in de brievenbus gooit, is er weer zo iemand die een nee/nee cq nee/ja sticker heeft geplakt. En alhoewel je wel weet dat je het er niet in mag gooien, loop je toch een groot gedeelte op automatische piloot, en pak je het er toch achter. om er uiteraard net achter te komen als het op de mat terecht ploft. En aangezien aanbellen voor zoiets lulligs mij teveel tijd kost, en ik het nut er niet van inzie (krijg je een keer wat gratis, is het weer niet goed), zal ik gewoon verder lopen.
We hebben het hier over systematisch reclame in een brievenbus stoppen bij mensen met een ja-nee sticker. Dat komt gewoon te vaak voor.
pi_56452740
Die postbode doet gewoon zijn werk en gaat echt niet op stickertjes letten
*****Kraak........
pi_56452764
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:23 schreef Elfletterig het volgende:
De folders van Gamma worden verspreid door TNT en gaan dus mee in de reguliere postbezorging. Ik snap trouwens ook niet waar die klagers zich over opwinden. Nog nooit van een oud-papierbak gehoord?
Misschien snap je de reden van die ja-nee sticker niet:
- mensen willen die kut zooi niet hebben
- het wordt niet gelezen
- het kost enorm veel geld
- het kost enorm veel energie
- het is dus niet goed voor het milieu
- waarom moet ik extra naar de oud-papierbak lopen terwijl ik juist aan geef die rotzooi niet te willen hebben

Ben je nu echt zo dom?
pi_56452780
Geld? Energie? Om naar de papierbak te lopen?
pi_56452784
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef kraakvandaal het volgende:
Die postbode doet gewoon zijn werk en gaat echt niet op stickertjes letten
Weer fout, als hij zijn werk zou doen dan zou hij op de stickers letten.
pi_56452794
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:26 schreef veldmuis het volgende:
Geld? Energie? Om naar de papierbak te lopen?
Nee, om die berg reclame te produceren die meteen ongelezen weggeflikkert wordt.
pi_56452807
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:27 schreef Lucille het volgende:

[..]

Weer fout, als hij zijn werk zou doen dan zou hij op de stickers letten.
Ik verlos je uit de droom, in de praktijk let ie er niet op.
*****Kraak........
pi_56452863
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:28 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Ik verlos je uit de droom, in de praktijk let ie er niet op.
Dat de praktijk anders is dat weten we, vandaar dit topic.
pi_56452876
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:23 schreef Elfletterig het volgende:
Jij zet je spamfilter ook uit omdat spam gratis is?
pi_56452931
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:31 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat de praktijk anders is dat weten we, vandaar dit topic.
Ok dan kunnen we lekker kankeren op al die kutbezorgers die allerlei overbodige shit in je brievenbus pleuren.
*****Kraak........
pi_56453411
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:27 schreef Lucille het volgende:

[..]

Nee, om die berg reclame te produceren die meteen ongelezen weggeflikkert wordt.
Als jij het niet in de brievenbus krijgt gaat het direct de afvalbak in, dus dat maakt geen verschil.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:54:06 #25
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_56453452
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:46 schreef Misstique het volgende:
En als ze tóch opletten op je nee-nee sticker is er gelukkig nog altijd heel veel geadresseerde reclame.
"aan de bewoners van dit huis"

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')