Hopelijk niet, scheelt weer een hoop belastingcenten. Gewoon een jaartje plantsoenendienst, 6.00 op tot een uurtje of 17.00. Eens kijken of hij de energie nog heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
is inderdaad een leuke boete...Maar lijkt me niet nodig om daarvoor het gevang in te moeten..toch?
Ik vroeg me gewoon af hoe 't zou zijn 8 dagen zitten. Maar van al die moraalridders hier ben ik ook nog niets wijzer geworden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
is inderdaad een leuke boete...Maar lijkt me niet nodig om daarvoor het gevang in te moeten..toch?
ja best leuk voor hem zon jaartje plantsoenendienst, maar is toch niet echt nodig?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hopelijk niet, scheelt weer een hoop belastingcenten. Gewoon een jaartje plantsoenendienst, 6.00 op tot een uurtje of 17.00. Eens kijken of hij de energie nog heeft
Alsof 30 keer hetzelfde plantsoentje schoffelen geen weggegooid geld is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:25 schreef Morwen het volgende:
Hopelijk niet, scheelt weer een hoop belastingcenten. Gewoon een jaartje plantsoenendienst, 6.00 op tot een uurtje of 17.00. Eens kijken of hij de energie nog heeft
Dat is een ander topic.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof 30 keer hetzelfde plantsoentje schoffelen geen weggegooid geld is.
ajoh 8 dagen zijn zo voorbij, ff lekker slapen, trainen, 8 dagen regelmaat, denk dat je er als herboren uitkomtquote:
Daarom, een beetje regelmaat kan ik op dit moment goed gebruiken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ajoh 8 dagen zijn zo voorbij, ff lekker slapen, trainen, 8 dagen regelmaat, denk dat je er als herboren uitkomt
als je gaat zitten hoef je dat niet te betalen, is volgens mij 50 euro per dag om te zitten, sla je twee vliegen in 1 klapquote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:36 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Daarom, een beetje regelmaat kan ik op dit moment goed gebruiken.En ik houd 400 euro in mijn zak alhoewel ik dat nog wel even moet uitzoeken hoe dat zit.
Is het nodig dat hij vastzit dan? Gewoon lekker laten werken, laat hem maar in het ritme komen en misschien andere vrienden treffen. Dubbelgoed dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja best leuk voor hem zon jaartje plantsoenendienst, maar is toch niet echt nodig?
Daar verschillen de meningen over.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
als je gaat zitten hoef je dat niet te betalen, is volgens mij 50 euro per dag om te zitten, sla je twee vliegen in 1 klap
ja maargoed alles leuk een aardig, maar is dat nou echt nodig?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is het nodig dat hij vastzit dan? Gewoon lekker laten werken, laat hem maar in het ritme komen en misschien andere vrienden treffen. Dubbelgoed dusUiteraard onder begeleiding, ik ben totaal tegen gevangenisstraf tenzij iemand echt een gevaar voor de samenleving is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:39 schreef Morwen het volgende:
en misschien andere vrienden treffen.
Ik ben erg slecht in werken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is het nodig dat hij vastzit dan? Gewoon lekker laten werken, laat hem maar in het ritme komen en misschien andere vrienden treffen. Dubbelgoed dusUiteraard onder begeleiding, ik ben totaal tegen gevangenisstraf tenzij iemand echt een gevaar voor de samenleving is.
Ja of het leuk is of niet leuk..zal allemaal wel, maar als zitten niet nodig is, zou ik het wel wetenquote:
Ik heb geen enkele uitkering of subsidie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het wordt toch eens hoog tijd her en der wat 'sociale' regelingen op de tocht te zetten.
Hoe kan je dan eten betalen, je internetverbinding betalen en een dak boven je hoofd hebben?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:47 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb geen enkele uitkering of subsidie.
Nee, is niet nodig, maar wat wil jij dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja maargoed alles leuk een aardig, maar is dat nou echt nodig?
Ik geloof er niks van, als jij goed in je vel zit en een leuke werkplek hebt dan komt dat helemaal goed. Probleem is dat mensen aan hun lot over gelaten worden of nog erger: betutteld (typisch nederlands)quote:
Allereerst zou de overheid eens moeten stoppen zich daar mee te bemoeien, dat werkt namelijk automatisch betuttelend. Zaken als uitkeringen moeten alleen voor zieken beschikbaar zijn vind ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:52 schreef Morwen het volgende:
Ik geloof er niks van, als jij goed in je vel zit en een leuke werkplek hebt dan komt dat helemaal goed. Probleem is dat mensen aan hun lot over gelaten worden of nog erger: betutteld (typisch nederlands)
Lage vaste lasten, een goed geinvesteerde oprotpremie na vrijwillig ontslag bij reorganisatie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe kan je dan eten betalen en een dak boven je hoofd hebben?
Die werkplek heb ik juist vrijwillig achter me gelaten. Kan mezelf prima bedruipen en heb de tijd om te gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, als jij goed in je vel zit en een leuke werkplek hebt dan komt dat helemaal goed. Probleem is dat mensen aan hun lot over gelaten worden of nog erger: betutteld (typisch nederlands)
Ik denk dat Nederland wel klaar is zo'n beetje, op elke slak wordt zout gelegd. Mensen vervelen zich de tering en gaan dan maar overal over lopen zeiken. IPV naar zichzelf te kijken gaan ze wijzen, net als de overheid. Ik zeg: Revolutie, Anarchiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 04:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Allereerst zou de overheid eens moeten stoppen zich daar mee te bemoeien, dat werkt namelijk automatisch betuttelend. Zaken als uitkeringen moeten alleen voor zieken beschikbaar zijn vind ik.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:00 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Die werkplek heb ik juist vrijwillig achter me gelaten. Kan mezelf prima bedruipen en heb de tijd om te gaan zitten.
Ik ga eerst eens op die "open dag" kijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:07 schreef Morwen het volgende:
Ow en ontopic: Zit niet te janken, zit die 8 dagen uit, met tv/psp/pc/drie maaltjden per dag. Je kan het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |