quote:

tering hequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:
Als veelscorende ploeg mogen de doelpunten natuurlijk niet ontbreken.

Het gaat tegenwoordig op bestelling, hoeveel had je in gedachten?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als er zaterdag maar genoeg invliegen.

Boven de 100 van Ajax '95.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
Wat is eigenlijk het doelpuntenrecord qua club?

De bron van de assists is Eredivisie.nl, dus dat heb ik overgenomen. Die geeft G-A-R als assistgever. Aan het gele icoontje kun je zien wat voor een goal het is en ik heb het beoordeeld als een solo, plus daarna een schotquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kleine kanttekening die me meteen opviel:
01-02-2008 Geert Arend Roorda op Roy Beerens (sc Heerenveen - Vitesse) 5-0 -> geen assist G-A-R, maar individuele actie Beerens volgens mij...

Klik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[off topic] Kan jij makkelijk en snel zien welk team de meeste penalties heeft gehad, Ray

Zullen we er 3 doen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig op bestelling, hoeveel had je in gedachten?

Tuurlijk vinden wij dat maar de TT slaat op een onderzoek dat daar naar is uitgevoerd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:45 schreef DenFranscheSlag het volgende:
Jullie mogen jezelf wel de leukste club van Nederland noemen

Denk het niet..quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:17 schreef DenFranscheSlag het volgende:
Geldt dat ook voor Vitesse? Dat mensen ons een leuke club vinden met leuke, eerlijke en schone voetballers?

Ik zie Maxpower binnenkort wel in een capuchontrui met zo'n tekst lopen.quote:Everyone likes us, we don't care

Ja, en dan lekker kampioen wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:49 schreef Suikerbrood het volgende:
We moeten gewoon ff winnen van PSV!

Als assistent van Hiddink.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:55 schreef Bonjasky82 het volgende:
Wetzel komt naar Heerenveen.

En zijn ze er nog van af gekomen of hadden ze de chips en de nootjes erbij gepakt?quote:

Dit moet ook de nieuwe TT maar worden.quote:

Dat hadden wij dus ook. Stond Gomes daar niet waren we naar de 8/9 misschien zelfs 10 (!) goals gegaan met PSV - Roda.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:05 schreef Douwe het volgende:
Jammer dat Gomes vandaag niet geblesseerd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |