Wellicht, niet dat die er geloofwaardiger op wordt natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Xith het volgende:
En ik geloof dat als er een beketenis is van joran op een (dan wel niet verborgen) filmpje, dat joran deze gewoon rustig kan intrekken en dat het daarmee ongeldig wordt.
dat is hij nu al lijkt soms wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als die daadwerkelijk op een verborgen camera toegeeft dat hij Nathalie heeft laten verdwijnen, dan is die sowieso al bij het publiek massaal veroordeeld, ook al zou hij niet meer gepakt worden.
Opzich niet zo gek, als je meerdere keren gaat liegen, terwijl je in principe onschuldig bent. Althans dat zegt hij.quote:
klopt dat is absoluut erg verdacht gedrag... heel vreemd..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Opzich niet zo gek, als je meerdere keren gaat liegen, terwijl je in principe onschuldig bent. Althans dat zegt hij.
Dat maakt de hele zaak al belachelijk. Die Amerikanen weten hoe je ergens orde op zaken stelt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef Noway666 het volgende:
Om maar vast vooruit te speculeren, het gaat pas echt lachen worden als hij of iemand anders veroordeeld wordt.
Die amerikanen nemen geen genoegen met het rechtssysteem van aruba, wat in vergelijk met de states een schijntje zal zijn mocht het tot een veroordeling komen.
Dan zullen we pas alle dr. Phil aanhangers over ons heen krijgen evenals aruba.
Daar ga ik wel vanuit. Het zal wel een gesprek zijn met die Arubaan die bij Peter in het complot zit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is iid nog maar de vraag of het een bekentenis van Joran is.
Een veelbekeken programma heeft ie zometeen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij valt het echt tegen wat die peter r de vries heeft
Scherpquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef schatje het volgende:
Die moeder sprak in meervoud in dat filmpje bij Pauw en Witteman.
"Look what they did to my daughter"
"Look what they did to my country"
Die hoogleraar bij NOVA had het erover dat het verdwijnen van een lijk, geen aanleiding tot een arresatiebevel vormt, dacht ik gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar waarom is die gozer dan nog niet opgepakt?
Scherp ja, nog niet eens bij nagedacht. Zal die vader dan hebben meegeholpen? Aangezien die twee vriendjes volgens de bronnen werden vrij gepleit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef schatje het volgende:
Die moeder sprak in meervoud in dat filmpje bij Pauw en Witteman.
"Look what they did to my daughter"
"Look what they did to my country"
Ellende? Lijkt er niet echt op.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:
Van der Sloot vannacht gespot in een discotheek in Arnhem, volgens radionieuwsZ'n ellende wegzuipen.
Ja, dat dat hele gedoe bij P&W gewoon een toneelstukje was van hen beiden, omdat ze eigenlijk al lang achter de echte dader aan zaten...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Heathen. het volgende:
Ik hoop gewoon dat het iemand anders is dan Joran. Gewoon vanwege dat het een geweldige plotwending zou zijn nu iedereen zich zo op hem focust.
Die negerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:31 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ellende? Lijkt er niet echt op.
[ afbeelding ]
Peter R. de Vries 'hot' in de States
Die vader weet er ook meer vanaf. Kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Scherp ja, nog niet eens bij nagedacht. Zal die vader dan hebben meegeholpen? Aangezien die twee vriendjes volgens de bronnen werden vrij gepleit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |