Vindt je dat serieus mooi? Wat een afschuwelijke tatoeagesquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.janine2008.com/
iemand die toevallig de kalender al thuis heeft liggen en even kan kopieeren????
Kut topic, kut fanboyquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het Grote a.s. Ajax-Fey-BoF Topic: Waar Hyves het weer doet
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut topic, kut fanboy![]()
2 wedstrijden voor Davids
Goedemorgen
ja die tattoes vind ik wel erg mooi staan. hou helemaal niet van tattoo's verder , maar bij haarquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vindt je dat serieus mooi? Wat een afschuwelijke tatoeages
is het suitable for work?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.janine2008.com/
iemand die toevallig de kalender al thuis heeft liggen en even kan kopieeren????
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:05 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen, homo's!
Nog niet zeker..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:05 schreef FJD het volgende:
Whehe Alves naar Engeland![]()
Verder is het hier wel saai als ik wakker ben
Ik denk het niet. Denk wel dat hij het heeft opgelost.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
volgens mij bluft die de Vries met zijn onthulling die 'toevallig' uitlekt...
Ik denk ook wel dat zijn team op zijn minst een aantal feiten / verklaringen aan het licht heeft gekregen..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Denk wel dat hij het heeft opgelost.
Waarom zou hij bluffen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
volgens mij bluft die de Vries met zijn onthulling die 'toevallig' uitlekt...
Wat zijn wij het vaak eensch!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Waarom zou hij bluffen?
Tuurlijk de media aandacht die hij nu krijgt is enorm en hij zal daar ook wel een grote tokus van krijgen in zijn broek, maar als het allemaal niet waar is dan krijgt hij de andere kant van de media te zien, die hem dan neer zullen sabelen.
Weet niet of hij zo snel zijn carriere op het spel zou zetten voor een beetje media aandacht.
ja hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
is het suitable for work?
volgens mij een retorische vraag
Het is nog waar ookquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
shizzle heeft HYVes, die raak ik niet aan
HYVes staat gelijk aan HIVquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:36 schreef ursel het volgende:
IJs,
Mag ik trouwens een verklaring tussen deze post van jou en je TT??
[..]
die ga ik vanavond maar weer eens aanzettenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJsmuts zijn avatar is minder suited for work.
Heb al menig collega achter me gehad en zien staren naar die tieten
Ik voel me ne zoveel beter nu ik weet dat ik niks hebquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
HYVes staat gelijk aan HIV
shizzle dacht dattie HIV had
Ik heb HYVes
HIV is kut
HYVes is da bomb
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef staticdata het volgende:360
Man doodt dochter vanwege omstoten 360
Viro kom er maar in![]()
quote:Tyrone Spellman wordt beschuldigd van het doodslaan van zijn zeventien maanden oude dochter nadat ze zijn Xbox 360 omstootte en daardoor beschadigde. De schedel van het meisje was op vijf plaatsen gebroken.
De aanklagers menen dat Spellman verslaafd was aan games, welke hij soms zes uur per dag speelde. Toen zijn dochter zijn 360 beschadigde ontstak hij in woede. Spellman zelf zegt dat hij het kind twee keer in haar gezicht sloeg en haar tegen een stoel gooide, maar dat het niet zijn bedoeling was haar te doden.
De man is schuldig verklaard door de jury.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:05 schreef IJsmuts het volgende:
iedereen die mijn pc sloopt kan ook een portie klappen verwachten hoor![]()
je moet gewoon met je tengels van andermans spulletjes afblijven, laat staan kapot maken
IJs en een werkende PCquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:11 schreef staticdata het volgende:
[..]![]()
maar goed dat ik net me thee had neergezet
ik heb wel crysis uitgespeeld, vloeiend in 1x zonder crashes or whatsoeverquote:
Ik heb hem ook vloeiend uitgespeeld..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb wel crysis uitgespeeld, vloeiend in 1x zonder crashes or whatsoever![]()
JIJ NIET!!!!!!![]()
mijn PC kicked ass!!! en iedereen die eraan zit maak ik helemaal kapot!!!![]()
KAPOT!!! ZEG IK JE!!! KAPOT KAPOT KAPOT!!!!
echt niet, jij had problemen in een of andere berg.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb hem ook vloeiend uitgespeeld..
tuurlijk, hij lult maar watquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
echt niet, jij had problemen in een of andere berg.
Net zo als mensen die je midden in de nacht wakker maken, zeker...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb wel crysis uitgespeeld, vloeiend in 1x zonder crashes or whatsoever![]()
JIJ NIET!!!!!!![]()
mijn PC kicked ass!!! en iedereen die eraan zit maak ik helemaal kapot!!!![]()
KAPOT!!! ZEG IK JE!!! KAPOT KAPOT KAPOT!!!!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb hem ook vloekend uitgespeeld..
nou, dat bedoel ik iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Net zo als mensen die je midden in de nacht wakker maken, zeker...
Op low ging die vloeiend..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
echt niet, jij had problemen in een of andere berg.
Uhm, ik heb ook maar geen 1 seconden het spel gespeeld, of aan downloaden gedachtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Op low ging die vloeiend..
Alsof jij alles op high vloeiend hebt kunnen spelen..
De jij was eigenlijk ook meer bedoeld oor IJs, de eerste zin was als reactie op jouw commentaar over de berg..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uhm, ik heb ook maar geen 1 seconden het spel gespeeld, of aan downloaden gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |