abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56451474
Bier, hoeren, kermis......
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:21:03 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56451501
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad. Ik weet alleen niet of het nou een geluk is voor Ajax of niet. Laten we het maar op een geluk houden.
Sja, opzich wil je iedereen erbij hebben, maar Davids in deze vorm is alleen maar een risico.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56451568
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:19 schreef Nashje het volgende:
Bier, hoeren, kermis......
Vrijdaggg

We worden kampioen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:30:23 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56451634
Bier, hoeren, kermis, tieten, coke en carnaval!

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56451700
Kijk, dát is carnaval wat ik kan waarderen!
pi_56451898
Lekker verhaal van wegereef trouwens..
pi_56452009
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Welk verhaal?
pi_56452058
Wow zeg gave tekening toma !
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56452064
Davids zijn we dus 7(!!) wedstrijden kwijt.
Wat een oliedomme actie zeg...
-
pi_56452109
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dan hebben we dus een half seizoen van hem mogen genieten .
pi_56452121
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:48 schreef Robar het volgende:

[..]

Welk verhaal?
quote:
In De Telegraaf laat Wegereef weten dat hij Davids al rood had moeten geven voor de overtreding op Farfan even voor de rode kaart die hij wel gaf. "Na het zien van de tv-beelden was ook de eerste actie, een overtreding op Jefferson Farfán, rood waard. Het zou me niet verbazen als de aanklager betaald voetbal nog een onderzoek instelt." Volgens de KNVB heeft een van de assistenten van Wegereef de overtreding wel waargenomen en Davids onschuldig geacht, waardoor de openbare aanklager vooralsnog niet in actie komt.

In het geval dat het alsnog tot een onderzoek komt, moet Davids vrezen voor een schorsing van vier duels voor een 'grove' overtreding en het omzetten van het voorwaardelijke duel in een echte straf voor de andere rode kaart. Hij komt dan in totaal op zeven duels, aldus De Telegraaf.
pi_56452123
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Niet meer dan gerechtigheid!
Verder weet ik niet of het een voor- of een nadeel voor jullie is dat jullie Davids moeten missen...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 09:54:14 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56452125
Tja, zo gefrustereerd als Davids deed, zo voel ik me al 10 seizoenen ongeveer .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56452150
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Tja, zo gefrustereerd als Davids deed, zo voel ik me al 10 seizoenen ongeveer .
So true
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56452152
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voorlopig loopt het wel los begrijp ik uit het bericht. Neemt niet weg dat het alweer zeer onprofessioneel is.
pi_56452173
Stomme is ook nog dat ie er niks aan heeft gehad. Als ie met deze actie Farfan een dubbele beenbreuk had bezorgd had je er nog wat aan gehad.
pi_56452177
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Voorlopig loopt het wel los begrijp ik uit het bericht. Neemt niet weg dat het alweer zeer onprofessioneel is.
Doe niet zo naief.
Tuurlijk komt dat onderzoek er en tuurlijk wordt hij (terecht, helaas) geschorst..
-
pi_56452201
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:54 schreef dndiek het volgende:

[..]

Niet meer dan gerechtigheid!
Verder weet ik niet of het een voor- of een nadeel voor jullie is dat jullie Davids moeten missen...
Ik zeg toch niet dat het geen gerechtigheid is? Frustratie is best.. en als je het botviert op iemand anders.. breek em dan door midden..
pi_56452268
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Nashje het volgende:
Stomme is ook nog dat ie er niks aan heeft gehad. Als ie met deze actie Farfan een dubbele beenbreuk had bezorgd had je er nog wat aan gehad.
Ja, dat .
-
pi_56452339
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Doe niet zo naief.
Tuurlijk komt dat onderzoek er en tuurlijk wordt hij (terecht, helaas) geschorst..
Als Wegereefs assistent de overtreding inderdaad heeft waargenomen en vond dat er niet veel aan de hand was, kunnen ze Davids nooit meer schorsen.
pi_56452402
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als Wegereefs assistent de overtreding inderdaad heeft waargenomen en vond dat er niet veel aan de hand was, kunnen ze Davids nooit meer schorsen.
Ja, maar Wegereef zegt gek genoeg ook
quote:
Wegereef beoordeelde zelf ook niet het voorval. “Mijn assistenten helaas ook niet, vertelden ze me na de wedstrijd. Was het maar tien meter verder naar links gebeurd.
Dat staat dan weer haaks op dat andere. Maar we moeten afwachten, hopelijk komt dat vooronderzoek er niet .
-
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:08:00 #97
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_56452421
quote:
'Veel steun voor Hiddink en Rijkaard, Cruijff wil Van Basten' | Algemeen V.N.

Ajax wil de contacten met bondscoach Marco van Basten nog niet bevestigen, zo meldt Nu.nl. De club wil ook nog niet de naam noemen van de andere belangrijke gegadigde voor het hoofdtrainerschap. Van Basten zei donderdag in het Algemeen Dagblad begrepen te hebben dat hij niet de enige gegadigde is voor de vacature. Goedingelichte bronnen binnen Ajax melden dat de eventuele komst van Van Basten niet door iedereen bij de club heel breed wordt gedragen.

Daarentegen zou Guus Hiddink, die nog steeds niet zijn contract als bondscoach van Rusland heeft verlengd, veel steun genieten in Amsterdam. Ook de naam van Frank Rijkaard is al bij Ajax gevallen. De trainer van Barcelona liet net als Hiddink al weten dat hij zijn huidige functie niet voor het bondscoachschap van het Nederlands Elftal wil beëindigen.

Ook Co Adriaanse, van wie bekend is dat hij graag wil terugkeren naar zijn grote liefde, wordt in de media getipt als kandidaat. Ajax-voorzitter John Jaakke noemde de terugkeer van de Amsterdammer eerder dit seizoen echter 'zeer onwaarschijnlijk'. Adriaanse werkte in het verleden bij Willem II en AZ succesvol samen met Martin van Geel, de huidige technisch directeur van Ajax.

Ajax-adviseur Johan Cruijff heeft zich volgens Voetbal International intern sterk gemaakt voor Van Basten. Diens onervarenheid als clubtrainer draagt echter een risico met zich mee. Om die reden heerst er binnen Ajax verdeeldheid over zijn eventuele aanstelling. Als Van Basten bij Ajax tekent, dan zullen de assistenten John van 't Schip en Rob Witschge naar verwachting mee naar Amsterdam verhuizen. Zij hebben net als Van Basten een geschiedenis bij Ajax.

De 43-jarige Van Basten debuteerde in 1982 als speler bij Ajax. Hij vertrok vijf jaar later naar AC Milan. Van Basten keerde als trainer in 2003 terug bij zijn favoriete Nederlandse club. Hij had toen samen met Van 't Schip de verantwoordelijkheid over Jong Ajax. Een jaar later tekenden beide vrienden een contract als bondscoach van het Nederlands Elftal. Van Basten zelf heeft al aangegeven wel oren te hebben naar een overstap naar Ajax. Bron: AOL
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_56452465
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, maar Wegereef zegt gek genoeg ook
[..]

Dat staat dan weer haaks op dat andere. Maar we moeten afwachten, hopelijk komt dat vooronderzoek er niet .
Wat een idioot.
pi_56452645
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:08 schreef BigFire het volgende:

[..]
Cruijff, stfu plz

ktx bai
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56452727
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:19 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Cruijff, stfu plz

ktx bai
Wat jij zegt. Leuk dat gewauwel van Cruijff. Als je het hem vraagt is hij op geen enkele wijze echt aan Ajax verbonden maar wel elke keer lekker open deuren inrammen in de media.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')