Sja, opzich wil je iedereen erbij hebben, maar Davids in deze vorm is alleen maar een risico.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad. Ik weet alleen niet of het nou een geluk is voor Ajax of niet. Laten we het maar op een geluk houden.
Vrijdagggquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:19 schreef Nashje het volgende:
Bier, hoeren, kermis......
Welk verhaal?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Lekker verhaal van wegereef trouwens..
Dan hebben we dus een half seizoen van hem mogen genietenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Davids zijn we dus 7(!!) wedstrijden kwijt.
Wat een oliedomme actie zeg...
quote:
quote:In De Telegraaf laat Wegereef weten dat hij Davids al rood had moeten geven voor de overtreding op Farfan even voor de rode kaart die hij wel gaf. "Na het zien van de tv-beelden was ook de eerste actie, een overtreding op Jefferson Farfán, rood waard. Het zou me niet verbazen als de aanklager betaald voetbal nog een onderzoek instelt." Volgens de KNVB heeft een van de assistenten van Wegereef de overtreding wel waargenomen en Davids onschuldig geacht, waardoor de openbare aanklager vooralsnog niet in actie komt.
In het geval dat het alsnog tot een onderzoek komt, moet Davids vrezen voor een schorsing van vier duels voor een 'grove' overtreding en het omzetten van het voorwaardelijke duel in een echte straf voor de andere rode kaart. Hij komt dan in totaal op zeven duels, aldus De Telegraaf.
Niet meer dan gerechtigheid!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Lekker verhaal van wegereef trouwens..
So truequote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Tja, zo gefrustereerd als Davids deed, zo voel ik me al 10 seizoenen ongeveer.
Voorlopig loopt het wel los begrijp ik uit het bericht. Neemt niet weg dat het alweer zeer onprofessioneel is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Davids zijn we dus 7(!!) wedstrijden kwijt.
Wat een oliedomme actie zeg...
Doe niet zo naief.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voorlopig loopt het wel los begrijp ik uit het bericht. Neemt niet weg dat het alweer zeer onprofessioneel is.
Ik zeg toch niet dat het geen gerechtigheid is? Frustratie is best.. en als je het botviert op iemand anders.. breek em dan door midden..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
Niet meer dan gerechtigheid!
Verder weet ik niet of het een voor- of een nadeel voor jullie is dat jullie Davids moeten missen...
Ja, datquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Nashje het volgende:
Stomme is ook nog dat ie er niks aan heeft gehad. Als ie met deze actie Farfan een dubbele beenbreuk had bezorgd had je er nog wat aan gehad.
Als Wegereefs assistent de overtreding inderdaad heeft waargenomen en vond dat er niet veel aan de hand was, kunnen ze Davids nooit meer schorsen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe niet zo naief.
Tuurlijk komt dat onderzoek er en tuurlijk wordt hij (terecht, helaas) geschorst..
Ja, maar Wegereef zegt gek genoeg ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als Wegereefs assistent de overtreding inderdaad heeft waargenomen en vond dat er niet veel aan de hand was, kunnen ze Davids nooit meer schorsen.
Dat staat dan weer haaks op dat andere. Maar we moeten afwachten, hopelijk komt dat vooronderzoek er nietquote:Wegereef beoordeelde zelf ook niet het voorval. “Mijn assistenten helaas ook niet, vertelden ze me na de wedstrijd. Was het maar tien meter verder naar links gebeurd.
quote:'Veel steun voor Hiddink en Rijkaard, Cruijff wil Van Basten' | Algemeen V.N.
Ajax wil de contacten met bondscoach Marco van Basten nog niet bevestigen, zo meldt Nu.nl. De club wil ook nog niet de naam noemen van de andere belangrijke gegadigde voor het hoofdtrainerschap. Van Basten zei donderdag in het Algemeen Dagblad begrepen te hebben dat hij niet de enige gegadigde is voor de vacature. Goedingelichte bronnen binnen Ajax melden dat de eventuele komst van Van Basten niet door iedereen bij de club heel breed wordt gedragen.
Daarentegen zou Guus Hiddink, die nog steeds niet zijn contract als bondscoach van Rusland heeft verlengd, veel steun genieten in Amsterdam. Ook de naam van Frank Rijkaard is al bij Ajax gevallen. De trainer van Barcelona liet net als Hiddink al weten dat hij zijn huidige functie niet voor het bondscoachschap van het Nederlands Elftal wil beëindigen.
Ook Co Adriaanse, van wie bekend is dat hij graag wil terugkeren naar zijn grote liefde, wordt in de media getipt als kandidaat. Ajax-voorzitter John Jaakke noemde de terugkeer van de Amsterdammer eerder dit seizoen echter 'zeer onwaarschijnlijk'. Adriaanse werkte in het verleden bij Willem II en AZ succesvol samen met Martin van Geel, de huidige technisch directeur van Ajax.
Ajax-adviseur Johan Cruijff heeft zich volgens Voetbal International intern sterk gemaakt voor Van Basten. Diens onervarenheid als clubtrainer draagt echter een risico met zich mee. Om die reden heerst er binnen Ajax verdeeldheid over zijn eventuele aanstelling. Als Van Basten bij Ajax tekent, dan zullen de assistenten John van 't Schip en Rob Witschge naar verwachting mee naar Amsterdam verhuizen. Zij hebben net als Van Basten een geschiedenis bij Ajax.
De 43-jarige Van Basten debuteerde in 1982 als speler bij Ajax. Hij vertrok vijf jaar later naar AC Milan. Van Basten keerde als trainer in 2003 terug bij zijn favoriete Nederlandse club. Hij had toen samen met Van 't Schip de verantwoordelijkheid over Jong Ajax. Een jaar later tekenden beide vrienden een contract als bondscoach van het Nederlands Elftal. Van Basten zelf heeft al aangegeven wel oren te hebben naar een overstap naar Ajax. Bron: AOL
Wat een idioot.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar Wegereef zegt gek genoeg ook
[..]
Dat staat dan weer haaks op dat andere. Maar we moeten afwachten, hopelijk komt dat vooronderzoek er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |