abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56444293
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Al die mensen die denken dat hij wel even naar een Amerikaanse gevangenis gestuurd gaat worden, snappen er helemaal niks van.
Maak dat Henk Orlando Rommy maar wijs.

Owned.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56444311
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:44 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Teveel bier bestaat niet.
Ik bedoelde eik meer "teveel bier om nog serieuze programma's op tv te kunnen volgen en begrijpen"
pi_56444388
Ik vind dat 'uitstellen' tot zondag wel vaag. Het OM lijkt er nu ook weer mee bezig, stel dat die iets 'rond' krijgen, wachten die dan ook de uitzending af? Beetje vreemd allemaal... Of zou Peter ook op het laatste moment nog zijn uitzending aanpassen aan de laatste stand van zaken bijv.?
pi_56444425
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:58 schreef Modus het volgende:
Ik vind dat 'uitstellen' tot zondag wel vaag. Het OM lijkt er nu ook weer mee bezig, stel dat die iets 'rond' krijgen, wachten die dan ook de uitzending af? Beetje vreemd allemaal... Of zou Peter ook op het laatste moment nog zijn uitzending aanpassen aan de laatste stand van zaken bijv.?
Van het OM hoef je geen moer te verwachten, die dekken hun makkertjes tot aan de poorten van de hel. Peter is de Verlosser.

En Peter heeft natuurlijk geen haast, want zonder Peter werd de familie van der sloot nog steeds door de linkse kerk (met de NOS voor op) tot in de eeuwigheid onschuldig verklaard en verder duurt die zaak zo lang, dan kunnen we tot zondag ook wel wachten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56444484
de situatie is als volgt,

Er zijn verborgen camera's geplaatst waarin wordt er verteld hoe ze om het leven is gekomen hiervoor heeft peter deepak en zn broer afgeluisterd.

peter heeft afgelopen week pas toegang tot het beeldmateriaal gekregen, voor die tijd wist hij ook nog niet alles.

Vervolgens is verteld waar het lichaam is achter gebeleven, klein probleem echter, vandaag is er op die plaats gezocht maar er is niets gevonden, overigens is wel duidelijk geworden dat ze niet meer leeft.

De moeder is hier ook al van op de hoogte.
pi_56444510
ben benieuwd, lijkt me alleen niet dat joran nathalee opzettelijk heeft vermoord dat kun je toch niet zo lang verborgen houden?
we'll see
pi_56444554
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef awesomedude het volgende:

Er zijn verborgen camera's geplaatst waarin wordt er verteld hoe ze om het leven is gekomen hiervoor heeft peter deepak en zn broer afgeluisterd.

peter heeft afgelopen week pas toegang tot het beeldmateriaal gekregen, voor die tijd wist hij ook nog niet alles.

Vervolgens is verteld waar het lichaam is achter gebeleven, klein probleem echter, vandaag is er op die plaats gezocht maar er is niets gevonden, overigens is wel duidelijk geworden dat ze niet meer leeft.

In het ergste geval (als het waar is dat Joran en zijn vader er wat mee te maken hebben) gaan die 2 criminelen vrij uit en dan hakt amerika wel hun kop er af.
(voor zover Amerika dat al niet doet, want het gaat Amerika allang niet meer om dat meisje, maar het gaat hun er om, dat 2 stumpers de Amerikanen in de maling hebben genomen en daar is nog nooit iemand mee weg gekomen).
pi_56444609
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:02 schreef roze-meisje het volgende:
ben benieuwd, lijkt me alleen niet dat joran nathalee opzettelijk heeft vermoord dat kun je toch niet zo lang verborgen houden?
we'll see
Ik sluit ook niet uit dat die beerput veel groter is. Als joran echt bekend heeft op een tapie van Peter, dan moeten er ook ongekend veel koppen gaan rollen binnen dat linkse bolwerk van justitie aruba.
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2008 @ 22:05:20 #60
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_56444615
Anderhalf jaar de politie en het hele justitie-apparaat om de tuin leiden en je dan verlullen voor een verborgen camera haha.

Doe de groeten aan Bubba Joran! En laat je zeepje niet vallen.
pi_56444695
22.15 uur Nova uitzending met Peter.R. de Vries http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6842627
pi_56444736
Ik ben heel benieuwd hoe die linkse joranknuffelaars bij nova straks de zaak gaan brengen

Ik hoop ook dat we snel die vader met dat onbetrouwbare PvdA (pleonasme) smoelwerk weer op de tv zien.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 22:10:53 #63
163650 Greys
pi_56444758
quote:

Waar staat dat dan, dat Peter Deepak en zijn broer heeft afgeluisterd?
En waar staat dan dat ze vandaag op die plaats gezocht hebben?

Ik probeer alles bij te houden, maar heb e.e.a. gemist geloof ik?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56444771
Eerst maar eens zien wat die Peter te brengen heeft.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56444785
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die linkse joranknuffelaars bij nova straks de zaak gaan brengen

Ik hoop ook dat we snel die vader met dat onbetrouwbare PvdA smoelwerk weer op de tv zien.
Bizar hoe mensen echt elk onderwerp op links-rechts kunnen terugbrengen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_56444854
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dacht dat alleen op de FP gebeurde?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56444865
quote:

[..]

Wees even eerlijk; jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden. Het Anti-Amerikanisme droop er van af. Zelfs als er een meisje vermoord is, kunnen ze dat niet loslaten.

En Nova spant echt de kroon. Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar deze uitzending, want als Joran door Peter is ontmaskerd, moeten ze bij Nova excuses maken aan Peter.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:17:09 #68
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56444884
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:44 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

De Vries' uitzending is strategisch ná Boer Zoekt Vrouw gepland. Half tien, zo begreep ik tenminste.
Ah, ik kwam ergens een uitzending van Boer Zoekt Vrouw tegen om 21.45 uur, maar je hebt gelijk idd
pi_56444887
quote:

Misschien al gemeld, maar hoe weet jij dat?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:18:07 #70
139330 TNA
For the stars that shine
pi_56444915
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wees even eerlijk jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden.
En Nova spant echt de kroon. Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar deze uitzending, want als Joran door Peter is ontmaskerd, moeten ze bij Nova excuses maken aan Peter.
In diezelfde "linkse media" werd Joran v/d Sloot continu aangevallen door Peter R. de Vries in Pauw & Witteman. En doe me een lol zeg, dit heeft nul komma nul te maken met links of rechts.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:18:09 #71
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56444917
quote:

[..]

Niet als je Fokdebieltje JohnDope bent.

Het is zelfs de schuld van links als hij weer eens in z'n broek plast.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 januari 2008 @ 22:18:38 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56444929
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb vandaag de ene tegenslag na de andere moeten verwerken, maar dit nieuws maakt mijn hele dag weer goed.
Je realiseert je wel dat je nogal labiel bent he
pi_56444949
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je realiseert je wel dat je nogal labiel bent he
Dit nieuws is gewoon heerlijk! Ik volg die zaak als sinds het begin op de voet en ik ben door de fans van Joran voor alles uit gemaakt dus dit kan er ook nog wel bij.

En als Joran door Peter is ontmaskerd wil ik excuses krijgen.
pi_56444956
joran is onschuldig zo gaan de geruchten. zelf dat glas wijn was opgezet.

1. Steve Croes stayed at the Tatoo Party Boat which was docked to the beach where Natalee was last seen on May 30, 2005.

2. Steve Croes went out of the blue to authorities and told them JK2 dropped Natalee off at the Holiday Inn (which at the time they already denied to officials)

3. Steve Croes was fired as a DJ from the Tatoo Party Boat.

4. Someone got interesting stuff (fishcage, rope) out of the Fishermans Huts near the place where Natalee was last seen (and close to the docking location of the Tatoo party boat)

5. The Tatoo party boat has been sold on Ebay the week after Natalees dissapearance.

6. The guestbook on the Tatoo Party Boat website was taken down shortly after.

7. Steve is affiliated with the "guy with glasses" who harassed a woman at the beach prior to Natalees dissapearance. (both steve and the "glasses" guy appear in a photograph that has been sent to dutch investigator Peter R. de Vries in late 2006)
Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar staat dat dan, dat Peter Deepak en zijn broer heeft afgeluisterd?
En waar staat dan dat ze vandaag op die plaats gezocht hebben?

Ik probeer alles bij te houden, maar heb e.e.a. gemist geloof ik?
Het lijkt me een onzinverhaal.
De Vries heeft aangegeven dat het om een verborgen camera actie van hem zelf gaat.
Bovendien hebben die broers Joran van der Sloot al eerder beschuldigd (toen in het begin het verhaal van de afgesproken leugens aan het licht kwamen). Zonder bekentenis van hemzelf of technisch bewijs kan van der Sloot nooit veroordeeld worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')