Maak dat Henk Orlando Rommy maar wijs.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef Nielsch het volgende:
Al die mensen die denken dat hij wel even naar een Amerikaanse gevangenis gestuurd gaat worden, snappen er helemaal niks van.
Ik bedoelde eik meer "teveel bier om nog serieuze programma's op tv te kunnen volgen en begrijpen"quote:
Van het OM hoef je geen moer te verwachten, die dekken hun makkertjes tot aan de poorten van de hel. Peter is de Verlosser.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:58 schreef Modus het volgende:
Ik vind dat 'uitstellen' tot zondag wel vaag. Het OM lijkt er nu ook weer mee bezig, stel dat die iets 'rond' krijgen, wachten die dan ook de uitzending af? Beetje vreemd allemaal... Of zou Peter ook op het laatste moment nog zijn uitzending aanpassen aan de laatste stand van zaken bijv.?
In het ergste geval (als het waar is dat Joran en zijn vader er wat mee te maken hebben) gaan die 2 criminelen vrij uit en dan hakt amerika wel hun kop er af.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef awesomedude het volgende:
de situatie is als volgt,
Er zijn verborgen camera's geplaatst waarin wordt er verteld hoe ze om het leven is gekomen hiervoor heeft peter deepak en zn broer afgeluisterd.
peter heeft afgelopen week pas toegang tot het beeldmateriaal gekregen, voor die tijd wist hij ook nog niet alles.
Vervolgens is verteld waar het lichaam is achter gebeleven, klein probleem echter, vandaag is er op die plaats gezocht maar er is niets gevonden, overigens is wel duidelijk geworden dat ze niet meer leeft.
De moeder is hier ook al van op de hoogte.
Ik sluit ook niet uit dat die beerput veel groter is. Als joran echt bekend heeft op een tapie van Peter, dan moeten er ook ongekend veel koppen gaan rollen binnen dat linkse bolwerk van justitie aruba.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:02 schreef roze-meisje het volgende:
ben benieuwd, lijkt me alleen niet dat joran nathalee opzettelijk heeft vermoord dat kun je toch niet zo lang verborgen houden?
we'll see
Waar staat dat dan, dat Peter Deepak en zijn broer heeft afgeluisterd?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef awesomedude het volgende:
Er zijn verborgen camera's geplaatst waarin wordt er verteld hoe ze om het leven is gekomen hiervoor heeft peter deepak en zn broer afgeluisterd.
peter heeft afgelopen week pas toegang tot het beeldmateriaal gekregen, voor die tijd wist hij ook nog niet alles.
Vervolgens is verteld waar het lichaam is achter gebeleven, klein probleem echter, vandaag is er op die plaats gezocht maar er is niets gevonden, overigens is wel duidelijk geworden dat ze niet meer leeft.
Bizar hoe mensen echt elk onderwerp op links-rechts kunnen terugbrengen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe die linkse joranknuffelaars bij nova straks de zaak gaan brengen![]()
Ik hoop ook dat we snel die vader met dat onbetrouwbare PvdA smoelwerk weer op de tv zien.
Dacht dat alleen op de FP gebeurde?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bizar hoe mensen echt elk onderwerp op links-rechts kunnen terugbrengen.
Wees even eerlijk; jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden. Het Anti-Amerikanisme droop er van af. Zelfs als er een meisje vermoord is, kunnen ze dat niet loslaten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ah, ik kwam ergens een uitzending van Boer Zoekt Vrouw tegen om 21.45 uur, maar je hebt gelijk iddquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De Vries' uitzending is strategisch ná Boer Zoekt Vrouw gepland. Half tien, zo begreep ik tenminste.
Misschien al gemeld, maar hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef awesomedude het volgende:
In diezelfde "linkse media" werd Joran v/d Sloot continu aangevallen door Peter R. de Vries in Pauw & Witteman. En doe me een lol zeg, dit heeft nul komma nul te maken met links of rechts.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wees even eerlijk jij hebt toch gezien hoe de linkse media steeds maar weer Joran als onschuldig verklaarden.
En Nova spant echt de kroon. Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar deze uitzending, want als Joran door Peter is ontmaskerd, moeten ze bij Nova excuses maken aan Peter.
Niet als je Fokdebieltje JohnDope bent.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je nogal labiel bent hequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb vandaag de ene tegenslag na de andere moeten verwerken, maar dit nieuws maakt mijn hele dag weer goed.![]()
Dit nieuws is gewoon heerlijk! Ik volg die zaak als sinds het begin op de voet en ik ben door de fans van Joran voor alles uit gemaakt dus dit kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je nogal labiel bent he
Het lijkt me een onzinverhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar staat dat dan, dat Peter Deepak en zijn broer heeft afgeluisterd?
En waar staat dan dat ze vandaag op die plaats gezocht hebben?
Ik probeer alles bij te houden, maar heb e.e.a. gemist geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |