quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:00 schreef freud het volgende:
[..]
Het verwijderen van simlock is legaal. Tegenwoordig is het unlocken van de meeste telefoons safe, en er zijn genoeg knakkers waar je bij een foute unlock een nieuwe foon krijgt. Heb een site gebakken voor iemand die dat doet. Jammer dat je niet in de buurt woont, had ik hem zo kunnen laten unlocken voor je.
Da's coolquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:13 schreef Yoni het volgende:![]()
![]()
Ik stuiterde omdat twee van mijn foto's ws. gebruikt gaan worden voor de publiciteit rondom singer/songwriter Ian Britt, die ik gefotografeerd heb bij Live in Your Livingroom tijdens Crossing Border. Ian Britt is finalist in de een of andere wedstrijd en daar gaan ze dan ms. mijn foto's voor gebruiken![]()
Heb gister de hi-res versies gemaild.
Haha ja, even een flinke vitamine boost. Altijd goed voor een mens. En buiten dat zijn ze heeeeeeerlijk!quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
Was FOK weg dan![]()
Vannacht tot 3 uur bezig geweest met die foto's
Geloof dat ik een beetje brak ben nu
Best grappig jijquote:
dan slaap ik wel een paar uurtjes voor je vanmiddagquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan slaap ik wel een paar uurtjes voor je vanmiddag
dat is toch het allerbelangrijkstequote:Op woensdag 6 februari 2008 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Best grappig jij
Ik moet wel zeggen....dat optreden was echt de moeite waard
Echt geweldig wat die gasten met hun stem kunnen doen
quote:
Nee, ik was weg van FOK!quote:
Je stuurt de factuur wel naar xil hequote:Op donderdag 7 februari 2008 06:05 schreef Marc H het volgende:
* Marc H belt even met de ontbijtservice, en laat een uitgebreid buffet komen
Krabben???? damn dat word korter douchenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:03 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
getver, moest krabben voor ik wegkon vanmorgen
Krabben? Daarom fiets ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:03 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
getver, moest krabben voor ik wegkon vanmorgen
quote:
das helemaal lekker. en nog goed ook nogquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
Krabben![]()
Nou ja...we zullen zo wel zien
Iig kwam ik net tot de conclusie dat ik in Delft moet fotograferen vanavond ipv Den Haag![]()
Kan ik gewoon om 20:00 uur eens voorzichtig op de fiets springen
Ipv half Den Haag door te moeten crossen op zoek naar een parkeerplaatsje
Is dit een samenvoeging van twee werkwoordenquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:50 schreef freud het volgende:
saunaaien
quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:50 schreef freud het volgende:
Het zou verboden moeten worden om na een dagje pruttelen en saunaaien te moeten werken. Yoni heeft het goed bekeken. Was wel uber lekker gisteren
. Zal niet de laatste keer zijn, want we moeten nog een keertje rasullen
.
Dat kan ik me voorstellen... *jaloerst*quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:25 schreef Yoni het volgende:
ElysiumEn het was zaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!
Neequote:Op donderdag 7 februari 2008 09:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dit een samenvoeging van twee werkwoorden
yeah right... ik kan me wel andere dingen daarbij verzinnen, jij en twee vrouwenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:44 schreef freud het volgende:
[..]
NeeHet is gewoon makkelijker om te roepen dat 'je gaat saunaaien' dan 'lekker een dagje naar de sauna gaat'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |