Waarom? Hij is een goede trainer (interesseert me niks wat jullie er van vinden) en van mij mag hij nog langer trainer van Feijenoord blijven. Wil hij echter naar het Nederlands elftal, dan lijkt Verbeek mij een uitstekende vervanger.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]. Ik had van jou eerder van Marwijk verwacht.
Alleen als jij je eens aan je woord houdt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:34 schreef jorienvdherik het volgende:
krijgen we er dan wel ondertiteling bij ?
De V van Van Marwijk is ook met een kapitelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:00 schreef Happel het volgende:
van Marwijk, Verbeek, van Marwijk, Verbeek, van Marwijk...nah, doe dan Verbeek maar...
Ik schat Verbeek minstens op hetzelfde niveau als Jol. Wat mij betreft wordt Jol echt enorm overschat. Dus laat Verbeek maar komen, kan hij gelijk Bradley meenemen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verbeek.We moeten veel hoger nastreven, vind ik. Martin Jol of iets dergelijks.
Dacht ik ook aan. Of Pranjic.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik schat Verbeek minstens op hetzelfde niveau als Jol. Wat mij betreft wordt Jol echt enorm overschat. Dus laat Verbeek maar komen, kan hij gelijk Bradley meenemen.
die samenvatting van 25 min zekerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:36 schreef TC03 het volgende:
Zag vannacht nog een filmpje van Ajax - Feyenoord uit 2001, wonnen we met 3-4. Toen het 2-4 stond had Feyenoord grote kansen op de 2-5, maar het werd 3-4. Toen was de uitgelezen mogelijkheid om die 8-2 enigszins doen te vergeten.Wel grappig dat De Cler en Leonardo toen ook al mee deden, alleen niet voor dezelfde club als nu. Leuk om al die oude namen weer te zien, die grotendeels verantwoordelijk waren voor de UEFA Cup.
Verbeek zou ik trouwens prima vinden, mocht Van Marwijk weggaan.
Helemaal mee eens. Verbeek kan bovendien nog groeien, waar Jol eigenlijk al jaren een redelijke trainer is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik schat Verbeek minstens op hetzelfde niveau als Jol. Wat mij betreft wordt Jol echt enorm overschat. Dus laat Verbeek maar komen, kan hij gelijk Bradley meenemen.
Ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die samenvatting van 25 min zeker
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-347387/category/sport/quote:
Heb ik ook net gekekenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:36 schreef TC03 het volgende:
Zag vannacht nog een filmpje van Ajax - Feyenoord uit 2001, wonnen we met 3-4. Toen het 2-4 stond had Feyenoord grote kansen op de 2-5, maar het werd 3-4. Toen was de uitgelezen mogelijkheid om die 8-2 enigszins doen te vergeten.Wel grappig dat De Cler en Leonardo toen ook al mee deden, alleen niet voor dezelfde club als nu. Leuk om al die oude namen weer te zien, die grotendeels verantwoordelijk waren voor de UEFA Cup.
Verbeek zou ik trouwens prima vinden, mocht Van Marwijk weggaan.
Aldus Voetbalzone.nlquote:‘Ook Koster op verlanglijstje NAC’
Geschreven door Matthijs van Laar op zaterdag, 2 februari om 12:32
Adrie Koster kan na dit seizoen mogelijk aan de slag bij NAC Breda. De zittende coach van Ajax wordt door de Telegraaf genoemd als één van de mogelijke kandidaten die Ernie Brandts op moet volgen.
Eerder deze week maakte het bestuur van de Brabanders bekend het aflopende contract van de zittende coach niet te verlengen. Dit tot ontzetting van een groot deel van het legioen, dat gisteren in het duel met FC Twente (1-0 winst) liet blijken nog altijd achter de trainer te staan.
Het besluit staat echter vast, en intern is men dan ook al hard op zoek naar een vervanger. Eerder al verschenen de namen van Gertjan Verbeek (Heerenveen) en Robert Maaskant (MVV) in de media. Verbeek wordt overigens ook gelinkt aan Feyenood.
Heel lang achter elkaar "We love you Feyenoord" ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Je hoorde heel de tijd de feyenoord fans
Dit meen je toch niet? De verdediging van beide kanten was zo drama dat het 12-12 had kunnen wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:32 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax nog 3 doelpunten kon maken, zwaar onterecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |