abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56656597
harde muziek aan zetten
pi_56656693
peer pressure !
pi_56657897
Gewoon een dag van de 366 dagen van het jaar.
............................
pi_56660885
Ik doe gewoon lekker mee aan het commerciële gedoe. En om hallmark helemaal blij te maken stuur ik zelfs naar 2 personen een kaartje
Yoda: Very dark the other side is.. hmm.. too dark... Obi-Wan: Yoda, shut up and eat your toast allready...
pi_56676974
Een beetje vervelend dit want ik ken dr net een week en weet bij god niet of ze into valentijn is Dus ik denk dat ik maar een kaartje ga sturen, ik ga het dr ook niet vragen anders is het gelijk zo obvious
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_56679290
Fles wijn met roos laten bezorgen.
pi_56680064
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:53 schreef illusions het volgende:
Fles wijn met roos laten bezorgen.
liev
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_56680632
Ik zou eigenlijk ook wel iets leuks/orgineels willen doen. Het liefst iets van een soort aparte kaart.
die leuk maar eigenlijk ook wel erg grappig is. heeft er iemand misschien een tip waar ik zoiets zou kunnen vinden?
pi_56680760
Dit jaar ben ik aangenaam verrast.
leuke meid ontmoet een tijd terug en heeft me meevraagd naar thermea dit weekend, niet zozeer omwille van valentijn maarja..kwam zo uit dus zien het wel als een heerlijk romantisch verwen weekendje
moet donderdagavond helaas naar school dus ben pas laat bij dr thuis, maar geregeld dat er een fles wijn met eigen etiket met persoonlijke boodschap bezorgd word
pi_56681135
ik heb wel een site gevonden waar ze grappige kaarten hadden... ( http://www.hangin-out.eu/(...)405/412/default.aspx ) alleen ik weet niet zeker of het wel gepast is...
ik vind die kaarten van hallmark eigenlijk zo standaard. Wat zouden jullie me aanraden?
pi_56683032
Ik heb mijn vriendin al verteld dat ze niet moet verwachten dat ik haar uit eten/naar de film oid mee neem.... vond ze wel OK...

ik stuur wel iets leuks kleins, maar ga geen cadeau's oid kopen. Hebben pas 1.5 maand en ik vind dat ook niet zo nodig. Iets kleins/subtiels is al leuk vind ik Ben wél benieuwd of zij ook wat doet..
Love is in the air!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:45:20 #162
182437 Myrddraal_
Black metal chick
pi_56686142
Ik ga naar Megadeth in Paradiso, mét vriendlief. Dat is nog eens romantisch.
En vanavond ga ik samen met 'n vriendin hartjeskoekjes bakken voor onze vriendjes, maar eigenlijk is dat gewoon leuk.
Existence begins with its own realisation.
Liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid. ~ Plato
pi_56691561
ik heb er nog helemaal geen zak aan gedaan...en kzal er ook geen zak aan doen ook ni..
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:53:18 #164
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_56693428
mijn vriendin komt naar Engeland overgevlogen, en morgen gaan we in beroemd theehuis van Engeland hier in Cambridge (The Orchard) high-tea'en in de zon op terras En dan lekker weer even samen in gras liggen
Allemaal net eventjes geregeld via msn, oftewel leuke verrassing dus ineens

Oh, en we doen dit echt niet voor valentijn alleen ofzo, ik ben ook jarig binnenkort en zij heeft net diploma, vandaar

[ Bericht 7% gewijzigd door Grumpey op 12-02-2008 23:08:11 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 februari 2008 @ 23:36:22 #165
163650 Greys
pi_56694519
We gaan lekker uit eten (tapas, daar houden we van) en ik heb geregeld dat ie een dagje gaat klooien met van die grote vogels ("valkenieren") want we hebben in Schotland van die shows bekeken en nu gaat ie het zelf doen, maar dat weet ie nog niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56695870
Tot 3 uur stage, hierna de hypotheek gaan regelen en daarna mijn ex helpen met wiskunde.
Tjonge jonge, ik kijk er nu al naar uit.

Als ik 's avonds thuis kom eet ik mijn slechte zin wel weg met chocolade onder het genot van "vrolijke" muziek

Nou ja, gewoon muziek dan.
pi_56697276
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
We gaan lekker uit eten (tapas, daar houden we van) en ik heb geregeld dat ie een dagje gaat klooien met van die grote vogels ("valkenieren") want we hebben in Schotland van die shows bekeken en nu gaat ie het zelf doen, maar dat weet ie nog niet
Dat is een leuke verrassing
pi_56697521
M'n vriendin heeft er gelukiig ook n hekel aan..
We gaan alleen lekker eten, wijntje erbij... je weet hoe dat gaat
pi_56698094
waarschijnlijk (als mn rooster het toelaat) knuffels uitdelen in de Herestraat
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:39:54 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56698187
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:33 schreef Tangarine het volgende:
Dan zou ik normaal gesproken ook een knuffel komen halen . Helaas ben ik dan de stad uit.
Wel leuk initiatief trouwens .
Niet meer actief op Fok!
pi_56698360
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 09:33 schreef Tangarine het volgende:
Misschien ben ik daar wel, zo ja: dan krijg je een knuffel
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:40:57 #172
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_56700383
Als het een beetje mooi weer is gaan we picknicken op de maasvlakte gezellig tussen de petrochemische bedrijven en meeuwen en als het geen mooi weer is weet ik het niet, biosje ofzow.
Because they will last that long.
pi_56700412
Ik heb nog helemaal geen plannen om wat met Valentijn te geven aan vriendinlief.
pi_56703376
Ik geef niets, ga er alleen ff langs En stuur een hele leuke, lieve, subtiele kaart
Love is in the air!
pi_56703614
Er is vast wel één of andere kut rom-kom die er draait in de bioscopen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')