Waar staat het gedrocht van een interview waar ie dat gezegd heeftquote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Jantje schat de kansen tegen het altijd lastige Macedonië op 50-50...hij verwacht een heksenketel en denkt problemen te hebben met de zeer ervaren DC spelers daar...
Jantje ga je schamen
papieren sportweek deze weekquote:Op woensdag 9 april 2008 19:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waar staat het gedrocht van een interview waar ie dat gezegd heeft
Man, ik ga mee naar Skopje, maar om het tennis hoeft dat ook niet merk ik al. Gelukkig doen we het daar dan ook niet voor
Tja, dan moet je Martin niet thuislaten. Dan was het 0-100 geweest.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Jantje schat de kansen tegen het altijd lastige Macedonië op 50-50...hij verwacht een heksenketel en denkt problemen te hebben met de zeer ervaren DC spelers daar...
Jantje ga je schamen
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
Alle potjes zijn live op Sport 1.
Kansloos jaquote:Op woensdag 9 april 2008 20:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
![]()
Zag je Jan ook in zijn promotiefilmpje bij Sport 1?
Gelukkig niet blijkbaar.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:20 schreef tennisboy het volgende:
Komt de daviscup niet meer live bij de NOS?
En Gasquet heeft er ook geen zin in, zegt af met blarenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:07 schreef wimderon het volgende:
Bij de Fransen is Tsonga op het laatste moment afgehaakt met een knieblessure. Daar staat tegenover dat Clement daardoor in het team komt, waardoor de Fransen met Clement/Llodra een prima dubbel hebben staan tegenover de Bryans. In de singles zullen Gasquet en Mathieu het nu moeten doen.
Safin heeft een veel grotere staat van dienst dan Davydenko en zeker dan Youzhny.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:18 schreef Tim86 het volgende:
haha Safin..wtf...
DC team als goede doel voor meneer marat ofzo?
Ik begrijp dat ze zijn begonnen?quote:
Nee, ze gaan zo (10:30 uur) beginnen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze zijn begonnen?
Jammer dat ik het dan waarschijnlijk niet kan zien. Moet eerst nog ff de hele dag werken. Had graag gezien hoe vooral De Bakker het doet tegen een hoger geplaatste speler.
Ja, ik snap ook niet waarom de Zweden Borg en Edberg niet opstellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Safin heeft een veel grotere staat van dienst dan Davydenko en zeker dan Youzhny.
Dat krijg je als je een keer de Davis Cup hebt binnen gehaald voor je land en 2 Grand Slams hebt gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |