quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Roddick staat weer eens te ploegen op gravel
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:34 schreef Wopper1 het volgende:
We krijgen een 5e set.
Come on Andy, vechten vechten vechten.
Of wordt NIET meer wakkerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:38 schreef Tim86 het volgende:
als hij dat flikt in de DC wordt hij morgen wakker tussen de lijken van zijn familie vrees ik..
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:14 schreef Tim86 het volgende:
loop jij voor op het scorebord? Bij mij was het 15-0 of 30-0 toen jij dat neer had gezet
quote:
Je bent me dankbaarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:20 schreef Nalbandian het volgende:
Nalbandian tikt ogenschijnlijk simpel Jamie Baker met 6-1 6-3 6-3 van de baan
edit: KZ was me inmiddels alweer te snel af in het grote David "Nalby" Nalbandian-topic(schaamteloze promotie van het topic uiteraard
)
quote:
quote:Just to give you an idea of the task facing Baker; his world ranking of 235 is only good enough for him to be ranked as Argentina's number 21. So you could look at it as the 21st best player in Argentina taking on the best. Hmmmm.
quote:Djokovic back in the game![]()
Serbia needs to close down a 0-2 deficit in Moscow and hopes rest on a recuperated Novak Djokovic and Nenad Zimonjic in the crucial doubles rubber. They take on Russia's Dmitry Tursunov and Mikhail Youzhny, who replaces Marat Safin today. Both players are no strangers to big moments in Davis Cup and are looking to close out the tie early with victory today.
Tsja, Misschien wilde hij niet opgeven ivm imagoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:31 schreef wimderon het volgende:
Je vraagt je toch af waarom Djoko het gisteren niet gewoon geprobeerd heeft tegen Youzhny. Als het niet ging had hij alsnog op kunnen geven, de kans dat Zimonjic zou winnen was toch al nihil...
Ja, altijd alleen de dubbel op zaterdag.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:37 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Vandaag alleen dubbels trouwens ?
Thxquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, altijd alleen de dubbel op zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |