Nou, ze zitten nog in groep II van die continentale zone, zijn ook nog groep III en IVquote:
Ja, dat maakt een hoop goedquote:
En zo Jurgen Melzer v Andy Roddickquote:
Martin Verkerk natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:04 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, dat maakt een hoop goed.
Al weet ik niet wie Siemerink in april zal moeten oproepen.
Haase is no. #1, maar dan is er wel een groot gat. Hopen dat Wessels nog even blijft doorgaan maar dan heb je alles wel een beetje gehad.
Sijsling staat ook alweer zo'n 1,5 jaar stil qua ranking, en dan heb je nog Huta Galung. Die zou dan de nummer #2 kunnen worden.
Als ik daar op de baan zou staan en supporters gaan breakie breakie roepen met een kakker-tongval zou ik gelijk m'n tas inpakken en vertrekkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:23 schreef Tim86 het volgende:
je bent student of je bent het niet he wimderon
Opa stond nog *5-4 voor in set 1 en in de TB ook nog met *5-1quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:50 schreef Wopper1 het volgende:
Youzhny 1-0![]()
Roddick werd op *5-3 teruggebroken, maar alsnog de set 6-4.
Bjorkman behoorlijk geveegd door Dudi Sela, 7-6 6-3 6-1.
Thx !quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:37 schreef wimderon het volgende:
Voor de liefhebbers: Argentinie-Engeland en Tsjechie-Belgie zijn te zometeen te volgen op respectievelijk de BBC en EEN
Yepquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:24 schreef Wopper1 het volgende:
Roddick staat behoorlijk te klooien. 2-1 In sets voor en een break.
Nu moet die zijn service behouden om een tie-break af te dwingen.
Nee, via scoreboardquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
Woppert, WOS held!
Kijk jij via Bwin ? of anders ?
Troicki een break voor in de 5e. Je zou bijna zweren dat Davydonkey weer heeft lopen gokkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:33 schreef Tim86 het volgende:
jezus wat is Davydenko aan het doen..1 set goed spelen, 1 set uitrusten, 1 set goed spelen, 1 set uitrusten..6-1 1-6 6-3 1-6 nu tegen Troicki
Held Vliegen slaat net voor de eerste keer deze wedstrijd, na ruim 2,5 set, een backhand vol door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |