Haasse speelde heel goed zeg. Ook volwassen om een wedstrijd zo af te kunnen maken.quote:Op zondag 13 april 2008 12:11 schreef Wopper1 het volgende:
Het blijft nog even spannend...
Bij 5-2 is Haase zojuist teruggebroken, 5-3*.
Nog niks aan de hand.
En 3-1 voor Nederland.
Haase, toppertje.
Weet jij de line nog vooraf van Soderling @ Sabinequote:Op zondag 13 april 2008 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Soderling is weer bezig hoor..na het castreren van Acasuso gisteren is hij nu ook Nalbandian aan het oprollen..4-6 6-1 6-4 2-0
Nalby stond @ 1,45 ofzoquote:Op zondag 13 april 2008 18:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Weet jij de line nog vooraf van Soderling @ Sabine?
Volgens mij staat die echt binnen een paar maanden in de top 10. Wat is hij toch sterk teruggekomen.
De vierde en vijfde partijquote:Op zondag 13 april 2008 19:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nalby stond @ 1,45 ofzo
Safin had er nog zin in trouwens, 6-3 6-3 verloren van Dlouhy![]()
Had dan Davy laten spelen, dan had je er een paar centen meer aan overgehouden
Ja hij is beter dan ooit..vorig jaar had ik under 28.5 in de ranking maar raakte hij geblesseerd. Dit jaar was de line nagenoeg hetzelfde geloof ik. Laatst kwam er wel weer even iets nieuws bij de specials..dat hij kwartfinale GS zou halen ofzo @ 1.7quote:Op zondag 13 april 2008 18:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Weet jij de line nog vooraf van Soderling @ Sabine?
Volgens mij staat die echt binnen een paar maanden in de top 10. Wat is hij toch sterk teruggekomen.
Under 20,5 @ 2,30 dacht ikquote:Op zondag 13 april 2008 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja hij is beter dan ooit..vorig jaar had ik under 28.5 in de ranking maar raakte hij geblesseerd. Dit jaar was de line nagenoeg hetzelfde geloof ik. Laatst kwam er wel weer even iets nieuws bij de specials..dat hij kwartfinale GS zou halen ofzo @ 1.7
Zitten toch de nodige landen tussem die te doen zijnquote:The ITF has announced the seeds for the 2008 Davis Cup by BNP Paribas World Group Play-offs draw, which will take place in London on Wednesday April 16.
The eight seeded nations are:
Australia
Austria
Belgium
Croatia
Israel
Korea
Romania
Slovak Republic
They will be drawn against the remaining eight nations in the draw:
Brazil
Chile
Great Britain
India
Netherlands
Peru
Serbia
Switzerland.
Ties will take place on 19-21 September, the same weekend as the 2008 World Group semifinals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |