Das wel zuur, was d'r nog bijna heengegaan. Combi klonk wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en ze waren d'r goverdedomme ook niet bij Underworld vandeweek
Ja, dan krijg je net zo'n zooitje als een paar jaar geleden toen ze nog geen indeling hadden. Stonden er al van die idioten op vrijdagochtend voor het hek te wachten om naar binnen te komen. Echt niet normaal meer. Complete chaos.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik ga me dus echt niet houden aan die nonsens van vaste campeerplekken
Ik gooi m'n tent lekker neer waar ik wil (camping 3, NY Pizza-gedeelte), ze controleren toch maar sporadisch of je wel goed staat.
Ik heb degene die op mijn plaats stond, aardig gevraagd of ie op wilde tyfen. Maar nee hoor. "Op Pinkpop is ook alles goed. Gelukkig kon ik de buurmannen van andere jaren. We kopen met 6 man de kaarten samen om zeker te zijn langs elkaar te komen. Hebben we het tentje laten ronddobberen op Lake Lowlands!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:11 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je net zo'n zooitje als een paar jaar geleden toen ze nog geen indeling hadden. Stonden er al van die idioten op vrijdagochtend voor het hek te wachten om naar binnen te komen. Echt niet normaal meer. Complete chaos.
Het is half 12 en ik heb vette koorts. Dan mag dad.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:30 schreef frame-saw het volgende:
Mensen die geruimd met een t schrijven ook.
quote:
Ze hebben wel Oasis op hun lijst staan. Beter dat die komen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iedereen die met geruchtenlijstjes van Back to Lowlands (en co.) komt zou preventief geruimt moeten worden
Ja, toen ze nog geen muziek maaktenquote:
Nee, de eerste twee cd's, dat is gewoon jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, toen ze nog geen muziek maakten
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gerard Joling > Oasis. Anytime.
Ik heb wel eens Wonderwall gekaraoked. Maar dat was in Polen en toen had ik de halve Vodka voorraad van dat land op. En ik zei Wonderlul ipv van Wonderwall, want dat lijkt best grappig als je zo veel Vodka ophebt. En ik was 16 ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, de eerste twee cd's, dat is gewoon jeugdsentiment.Live Forever
.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat bleek uit je 1e post over wonderlullen al hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |