quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Decoy het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar dit wel een heel smerige manier om een investering terug te verdienen op de klant en jezelf dan nog cool-prices durven noemen ook...
Creditcards zijn nog duurder om aan te bieden maar daar hoor je (bijna) niemand over.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef THeeF het volgende:
Jij snapt ook dat het geld kost om iDEAL te MOGEN aanbieden op je site ?
Beetje goedlopende webshop heeft dat er zo uit, maar toch...
Creditcard betaal je online vaak algauw 5% extraquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:26 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Creditcards zijn nog duurder om aan te bieden maar daar hoor je (bijna) niemand over.
Ik ken een aantal webshops die echt goed lopen, maar toch één euro rekenen voor het gebruik van Ideal. Belachelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef THeeF het volgende:
Beetje goedlopende webshop heeft dat er zo uit, maar toch...
Klopt. Het is een teken van klantvriendelijkheid om het niet door te berekenen. Webshops die geen extra kosten rekenen bij het gebruik van een CC kunnen zeker op een nieuw bezoek van mij rekenen want zo hoor je met je klanten om te gaan. Neem die kosten voor lief, of biedt de mogelijkheid niet aan denk ik dan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:26 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Creditcards zijn nog duurder om aan te bieden maar daar hoor je (bijna) niemand over.
omdat iemand die veel besteld dan heel veel betaaltquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef BertV het volgende:
Een webshop betaald zo'n 60 tot 70 eurocent per Ideal betaling aan de bank en de "Payment Service Provider"
die daar nog 's tussen zit.
Met "mijn" webshop reken ik niks extra, maar ik snap niet waarom ze de producten niet gewoon 0,70ct duurder maken.
http://www.sallandautomat(...)ent.php?contentId=30quote:Voor bestellingen onder de ¤ 50,- brengen wij ¤ 5,- kleine orderkosten in rekening. Wij bieden ons gehele assortiment aan tegen een scherpe prijs, wat inhoudt dat de marges laag zijn. Aangezien de behandelingskosten voor een kleinere order gelijk zijn aan de behandelingskosten voor een grotere order, zijn wij helaas genoodzaakt kleine orderkosten in rekening te brengen voor de administratieve en logistieke afhandeling van uw bestelling.
De genoemde bedragen zijn inclusief 19% BTW.
Die redenering slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:57 schreef Decoy het volgende:
Maar als ik voor ruim 300 euro bij je bestel dan zijn die 70cent toch peanuts?
Kijk als je een boek koopt van 10 euro dan kan ik er enigzins inkomen, maar niet bij bedragen van 100+ euro...
Dat doen ze bij creditcards ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:07 schreef THeeF het volgende:
Nog schandaliger is PayPal..
Die vragen een percentage van het bedrag voor de 'service'..
Nog nooit zon kut systeem meegemaakt !
Ach dit is hetzelfde idee als die 25cent die sommige winkels nogsteeds rekenen om te pinnen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:59 schreef Decoy het volgende:
De laatste tijd kom ik steeds meer webshops tegen die extra kosten berekenen wanneer je gebruik maakt van IDeal.
Persoonlijk vind ik dit de grootste onze, ze zouden juist korting moeten geven wanneer men IDeal gebruikt!
Bedoel als je betaald met IDeal dan hebben ze gelijk hun geld ipv gedoe met vooruitbetalen of Rembours.
Komen jullie dit ook tegen en vooral wat vind je er van?
Klacht: Extra betalen voor gebruik IDeal
New york pizza vind ikzelf maar een matig bedrijf trouwens...quote:Op zondag 3 februari 2008 03:21 schreef Schlumberger het volgende:
Bij New York Pizza kan je ook al een tijdje met iDeal betalen. Hartstikke tof, aangezien ik als ik geen zin heb om te koken, ook geen zin om naar de pinautomaat te rijden om geld voor de pizzakoerier op te nemen.
Toch vragen ze anderhalve euro extra voor deze service. En dat terwijl ze aan de andere kant zeiken over een maximum aan wisselgeld bij de bezorgers, voor de veiligheid enzo....
Sjongejonge...
Ik hoor dat verhaal vaker. Ze bakken echter in Apeldoorn bijzonder goede pizza's (i.t.t. Domino's, waar een medewerker niet eens wist wat 'kappertjes' waren).quote:Op zondag 3 februari 2008 16:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
New york pizza vind ikzelf maar een matig bedrijf trouwens...
10 euro voor een pizza fiks wat kleiner is dan de goedkopere en in mijn optiek beter pizza van de origional pizza company.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |