Inderdaad, 9.01 alles uitverkocht..quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ja, normaal gesproken is hij elk jaar propvol
En voor hun is dit toch dé wedstrijd? Joden uit, voor Ajax is Feyenoord uit dé wedstrijd, binnen 10 sec 1600 kaarten verkocht

Voor elke club is tegen Ajax spelen dé wedstrijd van het jaar. Utrecht komt helemaal niet meer. Enige keer dat het uitvak nog vol zit is als feyenoord op bezoek komt. En het uitvak was gisteren gewoon goed gevuld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ja, normaal gesproken is hij elk jaar propvol
En voor hun is dit toch dé wedstrijd? Joden uit, voor Ajax is Feyenoord uit dé wedstrijd, binnen 10 sec 1600 kaarten verkocht

Hij was goed gevuld ja, maar dat zij niet meer komen ligt niet aan ons, ze zijn er nooit, ook niet bij Feyenoord, ook niet bij Utrecht noem maaropquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor elke club is tegen Ajax spelen dé wedstrijd van het jaar. Utrecht komt helemaal niet meer. Enige keer dat het uitvak nog vol zit is als feyenoord op bezoek komt. En het uitvak was gisteren gewoon goed gevuld.

Het interesseert me eigenlijk geen moer met hoeveel ze zijn. Vocaal waren ze veel sterker dan ons. En nee, dat had niets met het scoreverloop te maken, want vanaf het begin zongen ze ons eruit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij was goed gevuld ja, maar dat zij niet meer komen ligt niet aan ons, ze zijn er nooit, ook niet bij Feyenoord, ook niet bij Utrecht noem maarop

Ja maar dan is het toch grappig dat ze over de joden zingen die hun club in de steek laten terwijl ze er zelf amper zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk geen moer met hoeveel ze zijn. Vocaal waren ze veel sterker dan ons. En nee, dat had niets met het scoreverloop te maken, want vanaf het begin zongen ze ons eruit.

Tja, zo kun je wel aan de gang blijven. Het is ook grappig dat wij een zin in ons clublied hebben met "rood en wit wordt kampioen" terwijl psv al vier jaar achter elkaar kampioen wordt. Of zouden ze psv bedoelen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch grappig dat ze over de joden zingen die hun club in de steek laten terwijl ze er zelf amper zijn?

die mensen die dat zingen, hebben dat recht toch, die zijn er welquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:15 schreef denthemen het volgende:
Wat wel grappig was bij die supporters uit Eihoven, zingen ze: Laat je club maar in de steek
Komen ze zelf met 1200 man

Ik wou net zeggen, wat een vergelijking zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die mensen die dat zingen, hebben dat recht toch, die zijn er wel

1698 tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:17 schreef Sony_Nintendo het volgende:
iets van 1600.

Komt bij slavia praag vandaan las ik volgens mij op teletekst, dus dan weten we al genoegquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:30 schreef Wooldoor het volgende:
Heerenveen weer een Tsjechie's talent aangetrokken, zal natuurlijk wel weer een topper zijn.

Huntelaar maar naast Suarez denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:22 schreef Radegast het volgende:
Jong Ajax heeft met 3-1 gewonnen van AS Trencin. Doelpunten van Manucharyan, Sarpong en Hasselbaink geloof ik. Die Kozakken Boy deed ook mee.
Zo zou ik spelen tegen Feyenoord:
Stekelenburg;
Silva,Heitinga,Vermaelen,Emanuelson;
Gabri,Lindgren,Vertonghen;
Huntelaar;
Suarez,Perez.

Precies zoals ik er vandaag ook over dacht, alleen dan Huntelaar naast Luquequote:Op donderdag 31 januari 2008 19:22 schreef Radegast het volgende:
Zo zou ik spelen tegen Feyenoord:
Stekelenburg;
Silva,Heitinga,Vermaelen,Emanuelson;
Gabri,Lindgren,Vertonghen;
Huntelaar;
Suarez,Perez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |