Lezen!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:06 schreef spijkerbroek het volgende:
TS: en jij denkt zeker dat 200 euro bruto neerkomt op 175 netto ofzo?
Eigen bijdrage voor auto?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Lezen!!!
200 euro bruto is ongeveer 120 euro netto, daar komt nog eens netto 50 euro bij van de eigenbijdrage die is komen te vervallen = 170 euro.
Zit je nog maar in die belastingschaal? Pauper!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Lezen!!!
200 euro bruto is ongeveer 120 euro netto, daar komt nog eens netto 50 euro bij van de eigenbijdrage die is komen te vervallen = 170 euro.
Misschien denkt ie dat er maar één schaal is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:34 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zit je nog maar in die belastingschaal? Pauper!
Nicequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:53 schreef Punica het volgende:
w00t, me nieuwe auto van de zaak :
[ afbeelding ]
Een gloednieuwe Honda Civic Hybrid.
Niet dat het milieu me nou zo boeit, maar ga naar 14% bijtelling ipv 25%
Conclusie, loonstrookje januari:![]()
Ga naar de politie en doe aangifte tegen Wouter J Bos, als alle werknemers van Nederland dat doen zullen ze hem wel opsluiten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Klacht: Wouter Bos besteelt mij terwijl ik hard werk
Acht het valt wel mee hoor komt netjes in het midden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice. Alleen jammer dat er dan weer zo'n lelijke gele plaat op moet.
Nee nee, dit zie je verkeerd, we moeten allemaal meer betalen zodat dat allemaal het milieu ten goede komt:')quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:20 schreef Devlinsect het volgende:
Pardon voor 27.500 asielzoekers Nederland
Quote:
Volgens VVD'er Henk Kamp gaat de pardon zeker 500 miljoen euro kosten en dat is volgens hem nog maar het begin. Aan jaarlijkse bijstand kost het de Nederlandse gemeenten zo'n 270 miljoen.
HAHAHAHA! Jij werkt dus moet je betalen aan dit soort gasten. HAHAHAAH!
Idem voor de blanke nederlander die in de bijstand zit. Werken of opdonderen. Tenzij je zeer geldige redenen hebt om NIET te werken en dus niets bijdraagt aan de maatschappij.
Die krijg ik binnenkort ook, ook van de zaakquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:53 schreef Punica het volgende:
w00t, me nieuwe auto van de zaak :
[ afbeelding ]
Een gloednieuwe Honda Civic Hybrid.
Niet dat het milieu me nou zo boeit, maar ga naar 14% bijtelling ipv 25%
Conclusie, loonstrookje januari:![]()
Dus je verdient minder als 200 netto per maand ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er netto 10 euro op vooruit gegaan
nee, k val onder de meest belabberde cao die er bestaat bij een kutbaasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:53 schreef Punica het volgende:
[..]
Dus je verdient minder als 200 netto per maand ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |