Goede tipquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Pas op dat je remmen niet verbranden dan
Iddquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef Sirolf het volgende:
Net gelezen op Domiens Jaiku:
Persbericht: "Uruzgan.FM niet naar Afghanistan". Wat kud voor A.
klopt!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef Impry het volgende:
12 februari meen ik toenstraks gehoord te hebben
Chapeau, chapeau!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
YESSSS!!!!!
Kreeg net mail dat ik mn scriptie gehaald heb! Officieus (tis natuurlijk pas officieel als ik mn diploma heb) post hier dus een Bachelor of Arts
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
YESSSS!!!!!
Kreeg net mail dat ik mn scriptie gehaald heb! Officieus (tis natuurlijk pas officieel als ik mn diploma heb) post hier dus een Bachelor of Arts
GEFELICITEERD!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
YESSSS!!!!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Allemaal bedankt
[..]
Jazeker. Volgende week zit ik gewoon weer in de collegebanken.
Van harte proficiat.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
YESSSS!!!!!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
YESSSS!!!!!
Ah, de fax staat roodgloeiend bij je?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Zo... docent is teruggemaild. Nu ff wat mensen bellen. Als ik niet terug kom dan zit waarschijnlijk aan het bier
welke master ga je doen ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
Allemaal bedankt
[..]
Jazeker. Volgende week zit ik gewoon weer in de collegebanken.
Ik heb het koekkoeksklok geluidje wel, alleen aangezien ik geen mixzooi heb, wordt een dampend en stampend beatje al lastig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt me mee dat er nog geen Veenstra-fan een koekoek-remix gemaakt heeft.
Oude Geschiedenis.quote:
nee, ze zei hai en Michiel maakte daar hyves van....quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef Broekie het volgende:
Sloot ze nou af met "hyves", of klonk dat alleen maar zo?
Michiel is ook niet zo moeilijk te vinden hoor...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
Gerard's site staat op naam van Ekdom Entertainment?
Volgens mij heb ik Gerard en Michiels telnummers gevonden..
Oke, dan is dat mysterie ook weer opgelostquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee, ze zei hai en Michiel maakte daar hyves van....
Over het algemeen wel weer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel is ook niet zo moeilijk te vinden hoor...
Al hoeft het nummer in de WHOIS van zijn site niet per sé zijn nummer te zijn.
Haha, lijkt me grappig, als iedereen dat trucje zou doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb even zitten rondneuzen en je hebt idd gelijk qua Michiel, bij Gerard alleen niet.
Dank je wel! En veel Mol plezierquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga wie is de mol kijken Tot morgen allen.
Iedereen: Tot morgenavond
Maricha: prettig weekend
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:29 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga wie is de mol kijken Tot morgen allen.
Iedereen: Tot morgenavond
Maricha: prettig weekend
En nu al op zijn weblog.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Danko Jones is tof![]()
en RickvV ook, die knalt na twaalven weer door de speakers
Tof, goede tip man!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:03 schreef borisz het volgende:
Bij de docu ROCK van de BBC nu op NL3 vanavond aflevering met stadionconcerten, waarbij ook Queen aan bod komt![]()
Docu is allom geprezen door uw DJ van dienst vanvavond
Wie mailt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
't word tijd voor Rick's eigen FOKaccount
ofquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wie MSN't? Wie stalkt?
Het hele forum mailt: Rick@Rickvanvelthuysen.nl volgens mij.
Lijkt me stug! Die zit toch de hele dag achter z'n PS3?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:48 schreef borisz het volgende:
EJ heeft wel een account
Ben je niet de enigequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:12 schreef Broekie het volgende:
Hmm, Michiel werkt vrolijk on-cam een zakje chips naar binnen.
Gevolg? Juist, dat ik nu trek heb in chips...
Zou Michiel misschien aandelen hebben van de ChipsGigant en op deze manier sluik reclame proberen te maken?quote:
Zou ie best kunnen gaan doen, verdient er ook nog wat aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zou Michiel misschien aandelen hebben van de ChipsGigant en op deze manier sluik reclame proberen te maken?
Een manier om nog ff wat bovenop die 3000 netto per maand te krijgen hequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
Zou Michiel misschien aandelen hebben van de ChipsGigant en op deze manier sluik reclame proberen te maken?
Maak ik een keer geen slechte grappen, ga jij het doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Een manier om nog ff wat bovenop die 3000 netto per maand te krijgen he
Erg fijn inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
Net ook maar eens WIDM gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |